Anitra, ik heb zaterdag bij de open dagen van de koninklijke luchtmacht van 9 tot 2 in de zon gelopen. Had gesmeerd met die factor 60 van Biodermal: niet verbrand!quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:15 schreef Anitra het volgende:
De vitiligo verbrand altijd, hoe je het ook insmeert. Daar stonden ook de blaren op, maar dat zijn kleine plekjes op mijn rugwel aardig wat en ben ook "gewend" dat die verbranden. Maar nu is dus mijn hele rug op de bandjes van mijn badpak na verbrand. En die huid verbrande nooit, al had ik de hele dag in de zon gelegen.
Ik heb morgen mijn verdediging en dan hoor ik ook pas welk cijfer ik voor mijn scriptie heb. Raar he? Al die andere aanpakken. Nou succes dan vanmiddag!quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:03 schreef clauwheee het volgende:
Mariposa ik heb vandaag nog niet de verdediging, das volgende week, tijd en datum hoor ik vandaag, mits het cijfer vanmiddag voldoende is.
Gelukkig maar dat je nu weet wat er aan de hand is. Die medicijnen zijn die om je slokdarm te beschermen? En kan de beschadiging weer goed komen of is die onherstelbaar?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:06 schreef babyfeet het volgende:
duimt mee voor clauwheeee.....
zo vandaag weer naar de dokter geweest voor de uitslag
en en en en en en en
mijn slokdarm is inderdaad beschadigt door het zuur
heb nu weer omeprazol voor 2 maanden en moest mijn bloedbezinking weer na laten kijken omdat
die de vorige keer niet goed was maar voor de rest zag het er goed uit
en ik voel me ook veel beter gelukkig
Oe das ook spannend! Het is inderdaad overal weer anders. Jij ook succes morgen!quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:04 schreef Mariposa het volgende:
Ik heb morgen mijn verdediging en dan hoor ik ook pas welk cijfer ik voor mijn scriptie heb. Raar he? Al die andere aanpakken. Nou succes dan vanmiddag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |