Anitra, ik heb zaterdag bij de open dagen van de koninklijke luchtmacht van 9 tot 2 in de zon gelopen. Had gesmeerd met die factor 60 van Biodermal: niet verbrand!quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:15 schreef Anitra het volgende:
De vitiligo verbrand altijd, hoe je het ook insmeert. Daar stonden ook de blaren op, maar dat zijn kleine plekjes op mijn rugwel aardig wat en ben ook "gewend" dat die verbranden. Maar nu is dus mijn hele rug op de bandjes van mijn badpak na verbrand. En die huid verbrande nooit, al had ik de hele dag in de zon gelegen.
Ik heb morgen mijn verdediging en dan hoor ik ook pas welk cijfer ik voor mijn scriptie heb. Raar he? Al die andere aanpakken. Nou succes dan vanmiddag!quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:03 schreef clauwheee het volgende:
Mariposa ik heb vandaag nog niet de verdediging, das volgende week, tijd en datum hoor ik vandaag, mits het cijfer vanmiddag voldoende is.
Gelukkig maar dat je nu weet wat er aan de hand is. Die medicijnen zijn die om je slokdarm te beschermen? En kan de beschadiging weer goed komen of is die onherstelbaar?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:06 schreef babyfeet het volgende:
duimt mee voor clauwheeee.....
zo vandaag weer naar de dokter geweest voor de uitslag
en en en en en en en
mijn slokdarm is inderdaad beschadigt door het zuur
heb nu weer omeprazol voor 2 maanden en moest mijn bloedbezinking weer na laten kijken omdat
die de vorige keer niet goed was maar voor de rest zag het er goed uit
en ik voel me ook veel beter gelukkig
Oe das ook spannend! Het is inderdaad overal weer anders. Jij ook succes morgen!quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:04 schreef Mariposa het volgende:
Ik heb morgen mijn verdediging en dan hoor ik ook pas welk cijfer ik voor mijn scriptie heb. Raar he? Al die andere aanpakken. Nou succes dan vanmiddag!
Ja Nocaatje was zelfs nog iets beter, hij had een 7,5!!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:00 schreef Mariposa het volgende:Clauwhee
gefeliciteerd
Heeft Noca ook al zijn cijfer gehad? En succes met je verdediging alvast
Nee das nog niet zeker, maar ik heb net wel gevraagd en ze gingen nog kijken wat ze voor me konden doen. Hopen dat dat goed komt!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:55 schreef daniman het volgende:
goed gedaan ClauwHeee!!!!![]()
![]()
Gefelici!
Is het hiermee ook zeker dat je die diploma uitreiking op de normale datum hebt ipv later?
Zeker! Ik zal voor je duimenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee das nog niet zeker, maar ik heb net wel gevraagd en ze gingen nog kijken wat ze voor me konden doen. Hopen dat dat goed komt!!
Ik was allang blij! Zoveel te langer het duurt, zo'n uitslag, zoveel te meer ga je twijfelen! Als ik naar de kopie van de beoordeling kijk (die konden we vanmiddag afhalen) had ik stiekem hoger moeten hebben. Maar ja, euh, ik moet niet zeuren, een 7 is hartstikke mooi! Ik ben best trots op mezelf, na zo'n k*tjaar dit resultaat én m'n half jaar achterstand ingehaald.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:11 schreef Mariposa het volgende:
Noca ook jij gefeliciteerd!!!
Clauwhee, was het cijfer een beetje wat je verwacht had?ik heb bij mij echt geen idee, soms denk ik dat het goed is en soms ben ik bang dat ik het verstiert heb
Toevallig dat ik dit lees, want zo vaak kom ik niet in het Speeltuinbankje, laat staan dat ik zoveel terugleesquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:17 schreef livelink het volgende:
Ik kom nog even terug op iets uit het vorige Speeltuinbankje. Texelonia zocht een veilig pierebadje in Utrecht. Nu heeft mijn werkgever zo'n badje geadopteerd in Reiderland (Lunetten). Het is helemaal opgeknapt en beveiligd en het water wordt zeer goed gecontroleerd en bijgehouden.
Meer informatie vind je hier
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:12 schreef Martineke het volgende:
YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wij hebben toestemming gekregen, wij gaan verhuizen naar Oud Beijerland![]()
![]()
van een 3 kamer maissonette naar een 5 kamer eengezinswoning met tuinquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:17 schreef lily het volgende:
Martineke, goed zeg![]()
Krijgen jullie nu meer ruimte (sorry als ik iets gemist heb)? Of willen jullie liever in deze streek wonen?
Ik ben flieftquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:21 schreef snoopy het volgende:
Mous en Luckepuck, jullie zijn voorzien als het goed is![]()
bij de aldi liggen zwemvestenquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
bij die centerparcsachtige parken hebben ze in het zwembad altijd van die handige zwemvestjes. weet iemand toevallig of je die ook ergens kan kopen?
Ik heb Suusje een meel gestuurdquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:06 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Ik wil ook flieft zijn maar kzie geen mail![]()
Klinkt goed, lady-wrbquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:47 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben net wezen kijken bij het waterfeest.
stel je een heel groot schoolplein voor met gevulde kinderbadjes, emmers, teilen en alles waar maar water in kan, de hele onderbouw in badkleding gewapend met waterpistolen en leraren met tuinslangen die de boel nathouden, maar uiteindelijk meer water over zich heen krijgen dan de kinderen.
maar ze hebben dikke pret, dat wel
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:48 schreef clauwheee het volgende:
Ja warm hè. Ik las net dat we misschien in een hittegolf zitten. Ik heb al een sms naar Mallorca gestuurd: Wat nou Mallorca?? Hier heeeet!!
Hihi.
Ik geniet van dit weer, echt. Ik zie nu alweer op tegen de winterquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:54 schreef jessie het volgende:
Vind je dat leuk een hittegolf?
Jij bent niet wijs hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik geniet van dit weer, echt. Ik zie nu alweer op tegen de winter
Pff daar wordt ik niet bang van hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga mn supersoaker even van zolder halen
En een paar van deze in de vijver?quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:06 schreef Karin het volgende:
[afbeelding]
Dit soort dingen heeft mijn vader in de tuin. Erg lekker met dit weer.
Wow wat goed zeg!!! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:11 schreef Mariposa het volgende:
Dit bankje doet haar naam eer aan trekt meer jompels uit de kast
Ik heb een 8!!!!!dat is het eindcijfer voor de scriptie en de verdediging. De verdediging ging goed. Ik snap niet dat ik vanochtend zo misselijk was van de zenuwen
Maar het is het waard geweest!
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:38 schreef Mariposa het volgende:
Dank jullie wel!
En kan iemand me nu aub even met de waterslang onerhanden nemen!!!! Ik moest namelijk wel netjes gekleed en dat was warm!!!! Een witte blouse met lange mouwen en een nette broek. Pfff wat een hitte zeg buiten met die kleren. Ik ben blij dat ik mijn t-shirt aan heb
Dank je wel!!! Echt verfrissend. Het is trouwens wel sneu voor die brandweermannen want als ze een klus hebben zullen ze ook met die weer die pakken aan moetenquote:
sommige mensen kunnen wél logisch nadenken en hoeven het niet te testenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:25 schreef daniman het volgende:
ik heb net de conclusie kunnen trekken dat jezelf keihard voor je neus rammen met vingers met scherpe nagels niet zo heel fijn is!
ik begrijp niet hoe ik het voor elkaar kreeg...
Gelukkig ben ik geen groot oud wijfquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:50 schreef daniman het volgende:
ach ja de een slaat zich voor zijn neus, de ander lanceert een emmer vanaf een vensterbank om de vloer schoon te makenzo hebben we allemaal onze eigenaardigheden
Ja hoor we hebben het gevierdquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:07 schreef livelink het volgende:
Mariposa, gefeliciteerd!!! Ga je het vanavond nog een beetje vieren?
Clauwheee en Noca, ook van harte gefeliciteerd, nog.
neuhquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ben ik dan de enige die het lekker vind qua temperatuurtje
Foto!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:20 schreef jessie het volgende:
Ik heb een badpak gekochtMet voorgevormde cups
Nu heb ik punt tieten
ja echt waar ik ben niet zo'n grote drinker eigenlijk ik red het net 2 liter maar dan voel ik me zo waterig en dan het extra drinken zoals cristal clear ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Kon het toch proberen jessie
Goed hoor babyfeetMaaruh... moeite met twee liter water? Met dit weer?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:39 schreef Rewimo het volgende:
Niet dat ik nu niet in een badpak durf hoor trouwens
Hm, een rolladenetje lijkt me ook niks neequote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:51 schreef moussy het volgende:
Ik ga alleen met grote uitzonderingen in een rolladenetje, als ik het écht écht heet heb, zélden dus
We hebben er ook bijna een jaar over gedaan om überhaupt te bellen naar Belgiëquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:50 schreef babyfeet het volgende:
Vind het echt geweldig dat jullie dit doen rewimoeen hele stap ook
Ja, daar kan ik inkomen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:54 schreef moussy het volgende:
Vroegah was het hier ook topless hoor BE, maar met die verminkte memmen van me kan ik dat echt niet meer doen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje jammer alleen dat ze weer verdwijnen als ik nou toch echt die 15 kilo af ga vallen...
Fok!Dieetclub deel 63quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:12 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb gaat zich ook maar eens melden bij het dieettopic
waar is dat?
quote:
Ja, lach maar. Stinkie kijkt al steeds meewaring naar mijn boezem als ik het heb over afvallen.quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:32 schreef lady-wrb het volgende:
o ja, wat ik nog vergeet: flip is weer gearriveerd hier.
hij zit nu met luca te computeren.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, lach maar. Stinkie kijkt al steeds meewaring naar mijn boezem als ik het heb over afvallen.![]()
Zet je voeten in een bak water, helpt vast wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:56 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind het nu écht te warm..heb het de hele tijd uit kunnen houden hier, maar vandaag is het niet leuk meer. En geen buitenruimte sucks nu nog vele malen erger.
Mwoah... met mijn geluk...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:![]()
![]()
Misschien heb je mazzel en 'mag' je de voorgevel houden, daar hoop ik althans wel op
Clauwheee, ik vind het voor jou echt sneuMaar ik geniet nog steeds met volle teugen
![]()
Ja dat ga ik denk ik maar doen..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:08 schreef Luchtbel het volgende:
Zet je voeten in een bak water, helpt vast wel.
Wow dat sucks helemaal met dit weer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:17 schreef moussy het volgende:
Ik wilde vandaag met Cas en René tampons en luiers op gaan graven, nou dat kunnen ze dus hier doen, ik ben zwaaaaaar ongesteld geworden
Ik moet vand e gyn weer aan de pil om te kijken of die cyste in mn kippenhok dan wat minder snel groeit, of zelfs stopt met groeien. en ivm die vage buike n rugklachten, die er niet meer zijn na die mega-antibioticakuurquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:24 schreef babyfeet het volgende:
hoezo de pil halen ? moussy?
Zeg zo serieus hoef je dat consuminderen niet te nemenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:17 schreef moussy het volgende:
Ik wilde vandaag met Cas en René tampons en luiers op gaan graven, nou dat kunnen ze dus hier doen, ik ben zwaaaaaar ongesteld geworden
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:26 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Zeg zo serieus hoef je dat consuminderen niet te nemen
Barcalona!!!!! (Ik heb zo'n zinquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:50 schreef babyfeet het volgende:
veel plezier mariposa ...volgens mij heb ik gemist waar je naar toe gaat![]()
Waarom danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:05 schreef lady-wrb het volgende:
mariposa, ik moet altijd lachen als ik je naam zie
Hoe warm is het nu wel niet in Barcelona?quote:
vr, 24-06 12:00 30°C half bewolktquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:42 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hoe warm is het nu wel niet in Barcelona?![]()
www.mariposa.nuquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:26 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Waarom danTis trouwens spaans voor vlinder
Gelukkig maar dat je erom kunt lachen, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd en het is gezond :p
Omdat je daar niet je dagelijkse beslommeringen hebt?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
maar vaak is het in die landen allemaal wat beter uit te houden vind ik zelf iig
Is totaal andere warmte, lang niet zo klam en plakkerig als hier.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat je daar niet je dagelijkse beslommeringen hebt?
* clauwheee jaloers isquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:25 schreef renzell het volgende:
Renzell heeft geen badpak....![]()
Maar wel een opblaasbad op het dakterras!!!!
Daar gaat zij zo lekker in zitten in haar ondergoed!![]()
en anders www.bonaparte.nl of www.bonprix.nl ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:11 schreef jessie het volgende:
Llololol Mous, ik zit nu bij de neck en de wehkamp te bestellen. Maar die memmen van mij die passen daar dus niet in he! Maar goed, ik heb wat maatjes groter besteld (het meeste is ook nog eens niet vooradig) dus wie weet. Dukm maar voor me mee dat ik dat geld terug krijg.
Oja, moet ik ook heen, mijn gezichtsspul is bijna op. Ik zie er na 3 maanden eindelijk weer uit als iemand van in de 20 in plaats van 14-vol-puisten... (Normaderm en Inderm, mijn helden in potjesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:33 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga zo bij mijn moeder in de tuin zitten met mijn voeten in Christans badMaar eerst even Nuvaringen scoren bij de apotheek
LOL, een hele mooie met allemaal lachende gele zonnetjesquote:
das kutquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:55 schreef moussy het volgende:
Jah leuk zeg, niemand mag den helder (stad, bepaald deel) meer in of uit, bommelding
ik ben programmeur bij een klein leuk bedrijfje in Arnhemquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:57 schreef Sugar het volgende:
Wat doe jij eigenlijk voor werk, Daniman?
Gewoon ff het weer afwachten, het kan zo maar es zijn dat het onweer en dergelijke meevalt, als ik de verschillende fora lees.Dat hoop ik dan ook maarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:19 schreef poemojn het volgende:
Toch wel he, ik wist t niet zeker meer.. Dan moeten ze maar voorzichtig rijden, of morgen beoordelen of 't niet te gevaarlijk lijkt.Bedankt!
Ja, op zich heb je wel gelijk, en dat heeft als ik het goed heb te maken met het feit dat olie, vet en vuil tussen de ZOAB blijft zitten en dat komt dan ineens met regen naar boven drijven.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:15 schreef poemojn het volgende:
Hoe zat dat nou trouwens, is het gevaarlijk op de weg als het erg hard regent na een tijd van droogte? iets met klok en klepel.. en morgen komt er bezoek dat bijna 3 uur moet rijden voor myrthe's verjaardagsfeestje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |