Hij zit nog in de verpakking en dus zeker weet ik het niet maar ik ga ervanuit dat hij simlockvrij is. Als iemand hem alleen wil kopen als hij simlockvrij is kan ik de doos uiteraard openmaken en het controleren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:32 schreef Martijntj het volgende:
simlockvrij?
Is hij al verkocht?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:56 schreef Giro het volgende:
[..]
Hij zit nog in de verpakking en dus zeker weet ik het niet maar ik ga ervanuit dat hij simlockvrij is. Als iemand hem alleen wil kopen als hij simlockvrij is kan ik de doos uiteraard openmaken en het controleren.
Hoogste bod per e-mail is inmiddels ¤ 55
Nope, koper van ¤ 55 heeft afgehaaktquote:
Excuses, ik kon een paar dagen niet reageren.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:48 schreef wapperdamklubik het volgende:
yo, zit er nog leven in dit topic?
is ie al verkocht of niet? zo niet ik heb interesse!
Voor ¤ 50 mag je hem komen halen, tenzij er vanavond nog iemand meer biedt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:17 schreef Tommeh het volgende:
Ik wil m wel komen halen, moeten we alleen nog een prijs afspreken
Okay, nemen we morgen even contact opquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:32 schreef Tommeh het volgende:
Dan kijk ik morgen weer even terug want vanavond gaat toch niet lukken. Mn interesse is er nog wel dus![]()
Sorry ¤ 45 is me te weinig, daar gaat hij niet voor weg...quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:09 schreef TsiisSkaaf het volgende:
Voor ¤ 45,- kom ik hem morgen ophalen in Utrecht.
Alleen als het garantiebewijs aanwezig is.
Mail: mijn nickname bij hotmail
Ik heb er een bon bij dus garantie is gewoon geldig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:09 schreef TsiisSkaaf het volgende:
Voor ¤ 45,- kom ik hem morgen ophalen in Utrecht.
Alleen als het garantiebewijs aanwezig is.
Mail: mijn nickname bij hotmail
Dan neem ik je openingsprijs over ¤ 50,-.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:08 schreef Giro het volgende:
[..]
Ik heb er een bon bij dus garantie is gewoon geldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |