quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:04 schreef Skaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Vertel eens waarom
Dat het topic minder is geworden (wat overigens een grapje was), betekend niet dat ik geen 'stemrecht' meer heb.
Want uiteindelijk draait het om wie er dé BN'er is geworden, dus lul niet zo uit je nek schat.
Oh, dus omdat ik stem ben ik verplicht te blijven posten?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:09 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je vertrekt uit dit topic omdat je vindt dat het een rottopic is geworden, en dat betekent dus wél dat je geen stemrecht meer hebt.
Mooie taak die voor jou is weggelegd dusquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:30 schreef Yeahinho het volgende:
Ja hé, maar das nie eerlijk!
Ik heb de OP helemaal niet gemaakt.
Ik had niet anders verwachtquote:
Het topic voor de winnaar.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:37 schreef Yeahinho het volgende:
Oja... er is helemaal geen volgend topic.
Volgend jaar wel weer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:37 schreef Yeahinho het volgende:
[TOERNOOI] Meest gemiste BN'ers (nominatietopic)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:37 schreef Yeahinho het volgende:
Die van mij en Dizer danquote:
Die dubbele ookquote:
Nu, het lag eraan of je het opgemerkt had.quote:
Ey, ik ben gekke Henkie nie.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nu, het lag eraan of je het opgemerkt had..
Als jij nou niks had gezegdquote:Op zondag 26 juni 2005 11:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nu, het lag eraan of je het opgemerkt had..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |