Niet omdat hij anders vervelend doet, iig.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:34 schreef qu63 het volgende:
Iemand Doffel nog gezien?
Een Volkswagenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:33 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet geeft lupo een knipoog..
Ah een vervanghomo. Puik!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee.Ik mis onze huishomo.
Maar Piet is hier om hem te vervangen!
Open een topic in R&P.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:33 schreef het_fokschaap het volgende:
het laatste taboe: zeggen dat je vriendin een kutwijf is
Oorzaak en gevolg krijgen geheel nieuwe wending alhierquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey Piet! Moet je natuurlijk wel mijn naam juist spellen, anders ga ik niet met je neuken.
Best een mooi onderwerpquote:
ik wil een vriendin met lekkere lingeriequote:
Waarquote:
Uit een nummer van Snow Patrolquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Je hebt een mooie niuwe sig, sly.
Eeks.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waar![]()
Oh wacht ik ging aardig doen overal![]()
Ik word geacht Piet te genezen van zijn homoseksualiteit. Volgens Fokschaap ben ik met dat doel door God naar hier gezonden.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:38 schreef ReCreative het volgende:
Oorzaak en gevolg krijgen geheel nieuwe wending alhier.
Ja, volgens mij was het geen lingerie.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef het_fokschaap het volgende:
ik wil een vriendin met lekkere lingerie
maar ik heb geen vriendin. ik heb alleen m'n moeder
vrij naar Wim de Bie
Gods wegen zijn idd ondoorgrondelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik word geacht Piet te genezen van zijn homoseksualiteit. Volgens Fokschaap ben ik met dat doel door God naar hier gezonden.
Na die verjaardag van Nikky is me animo van -1 naar -5 gegaan. Ja bookmark deze post maarquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:40 schreef ReCreative het volgende:
Mod-ambities over?
Geen leuke dingen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:40 schreef ReCreative het volgende:
Wat zijn griebels?
quote:
Tot nu toe valt het mee. Alleen soms trek je irritante users ermee aan.quote:
Ik denk niet dat ik het eeuwig vol ga houdenquote:Altijd?
Overal?
Godverdikke, dit zijn de geintjes waar ik juist niet om lach, maar ik kon toch geen glimlach onderdrukken. Valt me een beetje tegen eikquote:
Sowieso ga ik maar niet voor ' eeuwig' op welk gebied dan ook. Dat is zo v errekte langquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tot nu toe valt het mee. Alleen soms trek je irritante users ermee aan.
[..]
Ik denk niet dat ik het eeuwig vol ga houden
je moet er juist om lachen. laat die terroristen je er niet onder krijgen. keep on smilingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:43 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Godverdikke, dit zijn de geintjes waar ik juist niet om lach, maar ik kon toch geen glimlach onderdrukken. Valt me een beetje tegen eik.
Ik normaal gesproken ook niet, maar het moest nu ffquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:43 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Godverdikke, dit zijn de geintjes waar ik juist niet om lach, maar ik kon toch geen glimlach onderdrukken. Valt me een beetje tegen eik.
Ik moest aan Ti-ta-tovernaar denken, maar dat zijn Grobbebollenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:40 schreef ReCreative het volgende:
Wat zijn griebels?
Goed puntquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:44 schreef miss_sly het volgende:
Sowieso ga ik maar niet voor ' eeuwig' op welk gebied dan ook. Dat is zo v errekte lang![]()
Nee. Ze griebelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:44 schreef ReCreative het volgende:
Bijten ze?
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moest aan Ti-ta-tovernaar denken, maar dat zijn Grobbebollen
Het nummer heet Run, erg mooi nummer.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ken ik niet. Maar hij is wel toepasselijk momenteel
.
Daar heb je wel gelijk in, maar ik lach niet graag om een gebeurtenis waarbij honderden doden vallen. Hoe een spiritueel verantwoorde kop ik ook trek.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef het_fokschaap het volgende:
je moet er juist om lachen. laat die terroristen je er niet onder krijgen. keep on smiling
als we lachen dan was het geen zinloos geweld
Het scheelt maar een paar letters.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef miss_sly het volgende:
Het staat in mijn Donald Duck: 'Griebels! Wat een toestand.' Vandaarquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef miss_sly het volgende:
Brrr... Als ze maar niet onder mijn bed gaan griebelenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee. Ze griebelen.
En dat is vele malen erger.
Daaruit had je al kunnen afleiden dat het geen leuke dingen zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:49 schreef ReCreative het volgende:
Het staat in mijn Donald Duck: 'Griebels! Wat een toestand.' Vandaar.
Ach, soms zijn er mensen die er altijd voor je zijn, ook als ze niet naast je staanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:46 schreef miss_sly het volgende:
Het nummer heet Run, erg mooi nummer.
Hoezo toepasselijk?
DD is cool!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daaruit had je al kunnen afleiden dat het geen leuke dingen zijn.
Maar is de Donald Duck spiritueel verantwoord? En ben jij er niet een beetje te groot voor?
Ik lees die duckies nog graagquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar is de Donald Duck spiritueel verantwoord?
Precies.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:50 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ach, soms zijn er mensen die er altijd voor je zijn, ook als ze niet naast je staan.
Je bent niet de eerste die het tegen me zegtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar is de Donald Duck spiritueel verantwoord? En ben jij er niet een beetje te groot voor?
als je dat leuk vindt ? als ik ergens een donald duck zie liggen lees ik hem ook altijd even. Al moet ik wel zeggen dat ik het vroeger leuker vond...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ben jij er niet een beetje te groot voor?
En vandaag bij de huisarts ook weer een beetje!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
DD is cool!
Ik heb me na de meet ook weer een beetje kunnen bijlezen, want mijn mama heeft het abbonnement stop gezet
Nee! Ik bewaar ze allemaal netjes op jaarstapels in de kastquote:
kunnen we niet een DD-meet houden. Gaan we de hele dag DD'tjes lezen bij jou thuisquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee! Ik bewaar ze allemaal netjes op jaarstapels in de kast. Ben lid vanaf 1986, maar door een 'gebeurtenis' heb ik alleen de exemplaren vanaf 1994 nog
.
Poets je wel je tanden ernaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:54 schreef miss_sly het volgende:
Mensjes, ik ga nog een laatste sigaretje roken buitenen dan naar bed.
Truste
truste ! God bestaat niet begint wel zoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:54 schreef miss_sly het volgende:
Mensjes, ik ga nog een laatste sigaretje roken buitenen dan naar bed.
Truste
Ik bond ze altijd zelf in. In zo'n 4bands-multomap.. alleen als je ze dan nog wilt gaan lezen gaan ze kaputquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |