abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28223230
Whaha, ik werd ook gebeld door een of ander bandje genaamd Saskia vandaag. "Oh, hallo, met Saskia...". Vakantie gewonnen naar Menorca, Mallorca of Griekenland. Ik hoefde alleen maar even te belen naar 0909 - 101...nogwat. Nou, daag Saskia, daar trap ik niet in
pi_28223672
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:19 schreef brighton het volgende:
Whaha, ik werd ook gebeld door een of ander bandje genaamd Saskia vandaag. "Oh, hallo, met Saskia...". Vakantie gewonnen naar Menorca, Mallorca of Griekenland. Ik hoefde alleen maar even te belen naar 0909 - 101...nogwat. Nou, daag Saskia, daar trap ik niet in
Dan had je moeten zeggen:
Alleen als jij gezellig met mij mee gaat, het enigste wat je hoeft te doen is even te bellen ik zorg wel voor de rest
  zaterdag 25 juni 2005 @ 15:44:19 #28
14337 BierKoning
Bier 4 Ever!!
pi_28223792
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:19 schreef brighton het volgende:
ik werd zojuist ook gebeld door dezelfde vrouw

ja uw familie heeft meegedaan aan een onderzoek en is geselecteert voor de prijs, idd die vakantie voor 7 nachten naar menorca mallorca of griekenland, OF 10.000 euro, enige wat ik moest doen is 0909101 nogwat idd (nr ging te snel om goed op te schrijven) bellen

druk 1 om het nr nog een keer te horen, dus dat deed ik, ingesprek

als dat laatste werkte was het best geloofwaardig was me nog nie eerder gebeurt zo'n belletje
pi_28224241
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 09:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat zijn oplichters, ze doen dat ook vaak via de post. Mijn oma heeft vaak last ervan, ik zal de volgende keer eens zo'n formulier inscannen en posten hier. Belachelijk. Moeten ze aanpakken maar ze zijn zo slim om onder te duiken en zich niet bekend te maken. Net zoals die enquete en product aanbiedingen, ze laten nooit een nummer achter op de nummerherkenning.
weer een handige tip: nooit aan enquetes meedoen, op straat of over de telefoon.
pi_28224423
Ik heb ook wel last gehad van mensen die het kapitaal wouden roven via 'telefoontrucs'. Het is uiteindelijk overgegaan toen ik door 2 gympen heel hard tegen elkaar te slaan zoveel herrie maakte dat het niet leuk meer was mij te bellen.
@find the_riaa_cant_touch_me.mp3
pi_28227812
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 16:02 schreef SlimShady het volgende:
weer een handige tip: nooit aan enquetes meedoen, op straat of over de telefoon.
Kun je doen, maar zelfs dat helpt niets. Je adres en nummer worden op 34287 verschillende manieren doorverkocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')