quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:28 schreef LeBeau het volgende:
Wanneer hoor je of je opnieuw gezakt geslaagd bent, Bupatih?
Dun dun dun.quote:
Ja, een hele weekquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dun dun dun.
Wacht, het is vandaag toch woensdag? Volgende week pas? Wat duurt dat lang.
daarvoor zijn de kladvellenquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:50 schreef ymme het volgende:
Dat kon toen altijd wel ja. Op internet kon je het toch ook altijd checken. Maar ja dan moet je nog wel precies weten welke antwoorden je ingevuld hebt
http://www.examen.nl/antwoorden/vwo2.htmlquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:50 schreef timbob het volgende:
kan je de antwoorden niet alvast checken op teletekst enzo?
Hé, word eens aanklikbaar, kreng!quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.examen.nl/antwoorden/vwo2.html
Tehatex?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.examen.nl/antwoorden/vwo2.html
quote:
Volgens mij is TeHaTex tekenen, handvaardigheid en textielbewerking. Dat idee kreeg ik in ieder geval toen ik iets over beeldende vorming kreeg bij een google-search.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:02 schreef Bupatih het volgende:
Euh...ik heb ook geen idee wat Tehatex is hoor
Tsja...moeilijk te zeggenquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe ging het, Bupa?
Ik vond GS makkelijker dan de vorige keer.
You had your chance you blew itquote:
Hmm, dat wist ik nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij is TeHaTex tekenen, handvaardigheid en textielbewerking. Dat idee kreeg ik in ieder geval toen ik iets over beeldende vorming kreeg bij een google-search.
Weer wat geleerd.
Ik hoop op het beste voor je.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:07 schreef Bupatih het volgende:
Tsja...moeilijk te zeggen
Ik vond het ook (iets) makkelijker dan de vorige keer.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
You had your chance you blew it
De hele cd is overigens ook tres leuk!
Voor m'n examen stond ik een 7.6, en toen haalde ik een 5,9.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:09 schreef Bupatih het volgende:
Thanks.
Wat stond jij eigenlijk voor geschiedenis? Een 7?
\quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:13 schreef Skaai het volgende:
* Skaai zingt een lieflijk liedje voor babette
oeh tof!! welke??????quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:13 schreef Skaai het volgende:
* Skaai zingt een lieflijk liedje voor babette
dat soort info krijg je pas na het betalen van je lidmaatschap....quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:14 schreef ymme het volgende:
Zijn er hier mensen, die serieus een relatie met elkaar hebben buiten fok om dan![]()
Ja.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:14 schreef ymme het volgende:
[..]
\
Zijn er hier mensen, die serieus een relatie met elkaar hebben buiten fok om dan![]()
Wijquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:14 schreef ymme het volgende:
[..]
\
ik had er 1quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:14 schreef ymme het volgende:
[..]
\
Mij ookquote:
jullie hebben zeker ookquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mij ook:r:R;r;r;;R;R;R;r:r
Gadverdammer:r;R::R;R;R
Het hoort erbij he?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:37 schreef timbob het volgende:
[..]
jullie hebben zeker ooksex
enzo!?
![]()
: r:R:R: :RR:!!11:RR: :R:r
![]()
:R:R:r:R!!
sex heeft tegenwoordig geen nut meer, net zoals je stuitje..quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:51 schreef babette21 het volgende:
SexVokomen achterhaalde en overschatte bezigheid
alsmede walvisvangst en chemicaliendump?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:53 schreef Skaai het volgende:
Ik boycot sex.
En dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |