Die heb ik ook ja, maar ik kan ze wel negeren. Op 2 na die me ongelofelijk irriteren, maar die zitten niet in ShowChat.. Nee, geen namenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
lafbek....
maar jij wou dus zeggen dat er users zijn die je echt kut vind, dat je denkt:
gadver, hebbie die ook weer???
ik kan er in die categorie echt maar 1 bedenken [idd die],
en die heb ik in de loop van de tijd wel leren negeren / afbekken...
hier op SC is iedereen oke [los van 't feit dat je - uiteraard - met de één meer hebt dan met de ander]
Kijk babette, hier heb je er één.quote:
Whehequote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk babette, hier heb je er één.
ah de BJZ-methodequote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:54 schreef Tania18 het volgende:
Ik erger me niet aan bepaalde users, ik negeer ze gewoon![]()
Als jij had gewonnen had je Mister ShowChat geweestquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet.Je hebt de ShowChat-verkiezing gewonnen en toen werd je Miss ShowChat. Alsof er alleen maar vrouwen meededen.
Apuffffffffffffffffh
quote:
En jij had het over w_i_v. Alsof dat een SC'er isquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke.... maar Frey is geen SC'er [IMO]..... en daar had ik 't ff over
Waarnaartoe?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:59 schreef Airelle het volgende:
Hoi.
Lekkere dag vandaag.
*heeft tas ingepakt.
*gaat vanaf morgen drie daagjes weg.
ja kijk, da's een groot verschil, dan begrijpen we elkaar weerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:57 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het over users in het algemeen.
Almere-Buiten, en ik was aan het werkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar welke Almere was je, en vooral: wtf had je hier te zoeken?
Nee, er zit een té grote spelfout in die post om in de OP te mogenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:01 schreef ymme het volgende:
Eindelijk is het forum weer terug (beetje late reactie volgens mij maar goed)
Alles goed met iedereen.
aangezien iedereen in het volgende topic bleef zitten, betekend dus volgens mij dat ik hier welkom bendank u dank u
Mag ik dan ook in de OP??
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, er zit een té grote spelfout in die post om in de OP te mogen
Als je op spelfouten gaat letten bestaat die smiley in de OP straks alleen nog maar uit een paar ogen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, er zit een té grote spelfout in die post om in de OP te mogen
beter lezen schat, in datzelfde stukje zeg ik dat ik hier op SC iedereen oké vindquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:59 schreef Svensational het volgende:
En jij had het over w_i_v. Alsof dat een SC'er is
Jungle-kamp.quote:
Drie vrienden.quote:Met wie?
Omdat ze dat gevraagd hebben van school (we gaan mee als begeleiding)quote:Waarom?
Tuurlijk.quote:Breng je een vingerhoedje voor me mee?
I knowquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je op spelfouten gaat letten bestaat die smiley in de OP straks alleen nog maar uit een paar ogen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |