wat zijn we allemaal scherp [lees: streng] vanavondquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef MissBliss het volgende:
Nee, er zit een té grote spelfout in die post om in de OP te mogen
quote:
Wijn?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat zijn we allemaal scherp [lees: streng] vanavond
* schenkt glazen vol en deelt pringle's uit...............
Heb je dan helemaal niks te vertellen als Miss ShowChat?! Dan is het ook maar één en al hete lucht, zo'n titel.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
I knowmn oog viel er gewoon op...
Tis alleen wel heel erg snel om in de OP te komen hoor![]()
Maar ja, ik ga daar ook niet over..
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
Beau [Le en net VED] heeft wel een TT verdient met z'n soaplijstje....
Er staan nu ook een paar in die niet echt blijvertjes zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
maar ik ben 't met MB eens: in de OP alleen maar blijvertjes..........
Waarom?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nano is trouwens zo goed als gestopt met fok
Daar ging het mij niet om hoor, ik wilde het eerder doen maar net als met al die tournamenten van BVO heb ik vaak een schop in de goede richting nodig voordat ik iets doe.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
Lé is dus MissSCquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:11 schreef LeBeau het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie die Leonie is.![]()
[..]
Heb je dan helemaal niks te vertellen als Miss ShowChat?! Dan is het ook maar één en al hete lucht, zo'n titel.
Ja, en waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
lul niet Sven, we hebben nog geen uur geleden een deal gemaakt.....
* trekt deal met Sven weer in en geeft Diz 'n nieuwe go voor zijn reeks-reeksenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:13 schreef LeBeau het volgende:
Daar ging het mij niet om hoor, ik wilde het eerder doen maar net als met al die tournamenten van BVO heb ik vaak een schop in de goede richting nodig voordat ik iets doe.
Ik ben Leonie, ook wel MissBliss, MB, ZOWIEE, Z etcquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:11 schreef LeBeau het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie die Leonie is.![]()
[..]
Heb je dan helemaal niks te vertellen als Miss ShowChat?! Dan is het ook maar één en al hete lucht, zo'n titel.
Sorry, nu ben ik het spoor bijster.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
* trekt deal met Sven weer in en geeft Diz 'n nieuwe go voor zijn reeks-reeksen
Oehquote:
Je vergeet MissWave en HeatBliss.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben Leonie, ook wel MissBliss, MB, ZOWIEE, Z etc
Ik vind dat LeBeau er ook inmag, al is het maar vanwege zn toffe naam
Heb je trouwens al nieuwe foto's LeBeau?
Zei ze een keer volgens mij omdat dinges weg is.quote:
Dan spoor je ook nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zei ze een keer volgens mij omdat dinges weg is.
Dat viel onder etc. En uiteraard Miss ShowChatquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vergeet MissWave en HeatBliss.
Naief hequote:
nee, de sorry is voor mij, ik had helemaal verkeerd gelezen... jij zei:quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
Sorry, nu ben ik het spoor bijster.. Hadden wij een deal?
en ik als: "een dealtje met elkaar sluiten voor naamtopics??"quote:En ik houd stiekem niet van reeksen binnen een reeks. En dealtjes met elkaar sluiten voor naam-topics.
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, de sorry is voor mij, ik had helemaal verkeerd gelezen... jij zei:
[..]
en ik als: "een dealtje met elkaar sluiten voor naamtopics??"
alsof 't een voorstel was.......
foutje
Is dat echt de bedoeling?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan zijn we er niet: minimeet-time.......
Ah, okay! Ik had wel ergens gezien dat je Leonie heette, maar daar dacht ik niet aan. Ik dacht een of andere bekende Leonie, maar ik kon geen andere bedenken dan Leonie Sazias, en dat leek me niet iets voor BVO.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben Leonie, ook wel MissBliss, MB, ZOWIEE, Z etc
Ik vind dat LeBeau er ook inmag, al is het maar vanwege zn toffe naam
Heb je trouwens al nieuwe foto's LeBeau?
nou, de bedoeling.... ik ben die avond in A'dam, met m'n nichtjequote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef MissBliss het volgende:
Is dat echt de bedoeling?
Lijkt mij wel grappig, áls ik tenminste mag komen dan he...
naam topics geen idee hoe dat voeltquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef babette21 het volgende:
't was ook maar 'n joke, die TT's interesseren me eigenlijk niet zo gek veel:
binnen een halve dag verdwijnt ie weer uit beeld
niet dat naamtopics niet geinig zijn hoor........
In ShowChat hebben we vrijwel nooit bekende mensen in de titel, alleen bekende ShowChatters.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah, okay! Ik had wel ergens gezien dat je Leonie heette, maar daar dacht ik niet aan. Ik dacht een of andere bekende Leonie, maar ik kon geen andere bedenken dan Leonie Sazias, en dat leek me niet iets voor BVO.
Nog geen nieuwe foto's. Ik wil nieuwe maken (omdat ik verder niet zo vaak op foto's sta), maar het enige wat ik doe is bij elke spiegel kijken hoe ik er het best op zou kunnen staan. Noem mij maar LePose.
![]()
![]()
Hihi, naja ik kom denk ik ook wel op het Leidseplein terecht.. Lijkt me wel grappig danquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, de bedoeling.... ik ben die avond in A'dam, met m'n nichtje
en de kans bestaat dat we op 't Leidseplein belanden,
maar voor hetzelfde geld duiken we 1 of andere foute kroeg in
maar mócht ik jullie tegenkomen, dan doen we zeker 'n drankje
ik ben die vrouw aan de rosé.......quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
Hihi, naja ik kom denk ik ook wel op het Leidseplein terecht.. Lijkt me wel grappig dan
Áls ik je herken natuurlijk
Okequote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben die vrouw aan de rosé.......
oh en ik rook Marl. medium..... het vereist goeie ogen, maar is verder toch 'n tip, niet?!![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Almere-Buiten, en ik was aan het werk
quote:
quote:
oke dan, prima omschrijven, moet te doen zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben die mevrouw aan de witte wijn die West rookt en die naast die bierdrinkende meneer zit.
Dan kunnen we hem van een afstandje observerenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:51 schreef babette21 het volgende:
en Diz is degene die deze boeiende overdracht gemist heeft omdat hij elders Nick loopt te adoreren,
dus zal ons geen van beide herkennen........
ja vanaf 2 kanten nog wel.....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:56 schreef MissBliss het volgende:
Dan kunnen we hem van een afstandje observeren
verklaart wel zijn oversexte gedrag, is natuurlijk om 't te verbergen......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |