quote:
De Amerikaanse he?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:43 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk. Vooral het zelfmedelijden van Grace. En natuurlijk Janet Jackson en haar entree...
Volgende week begint het seizoen in Amerika weer..en die word dus 2x live gespeeld door de cast ipv vooropgenomenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:25 schreef MadGuy het volgende:
Huh? Ik snap hem even niet geloof ik...
Oh nu snap ik hem. Je ging door op je vorige reactie waarvan ik dacht dat het op de afleveringen in Nederland sloeg...quote:Op donderdag 22 september 2005 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgende week begint het seizoen in Amerika weer..en die word dus 2x live gespeeld door de cast ipv vooropgenomen
Ik vraag me ook steeds af hoe ze dat dan doen als Will bijvoorbeeld in een restaurant belt met Grace. Je ziet het steeds overschakelen naar Will in het restaurant en Grace in huis. Vooropgenomen is dit natuurlijk geen probleem, maar met het publiek erbij? Zien ze dan Will & Grace tegelijkertijd naast elkaar in 2 decors ofzo?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb em gemist
Live klinkt wel cool maar dan hebben ze wel een probleem als iemand zich verspreekt oid.
Sowieso worden die shows MET publiek opgenomenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:16 schreef Nory het volgende:
[..]
Ik vraag me ook steeds af hoe ze dat dan doen als Will bijvoorbeeld in een restaurant belt met Grace. Je ziet het steeds overschakelen naar Will in het restaurant en Grace in huis. Vooropgenomen is dit natuurlijk geen probleem, maar met het publiek erbij? Zien ze dan Will & Grace tegelijkertijd naast elkaar in 2 decors ofzo?
Het lijkt me dan wel saaier als je in het publiek zit. Oke, het feit dat je de acteurs in het echt ziet niet meegerekend)quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sowieso worden die shows MET publiek opgenomen
Nu dus idd live op TV..en ben benieuwd hoe ze het doen.
Ze spelen trouwens maar 1 aflevering.
Maar 2x vanwege het tijdsverschil..kortom..er kunnen flink wat verschillen zitten tussen 1 en 2
quote:Woensdag 28 september: One Gay at a Time
Grace gaat naar een speciale bespreking, omdat ze daar gratis eten kan krijgen. Toevallig loopt ze Val tegen het lijf.
Die vervelende neurotische buurvrouw!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:55 schreef rena het volgende:
[..]
Vanavond weerWie was Val ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |