Shadowsong: 3.1 : 1quote:Op maandag 27 juni 2005 20:34 schreef Ancient het volgende:
Ik heb weer eens een foute server gekozen![]()
I can take emquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:21 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Shadowsong: 3.1 : 1![]()
Tis een Pveserver maar toch, het is wel beangstigend dat er voor iedere horde minstens 3 alliance gasten rondlopen
quote:Honor system reward item’s rank requirement will now be based on a characters highest lifetime rank rather than the character’s current rank.
OMFG, dat is nog eens een gebaar naar de casual gamer, toch de belangrijkste doelgroep van WoW.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:42 schreef Bacow het volgende:
[..]
Halleluja!, ik ga meteen weer pvp'e.
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-general&t=3782632&p=1&tmp=1#post3782632
Ze kunnen het beter zo maken dat je niet terug kan gaan in rank. De strekking is dan precies hetzelfde. Das imo veel logischer. Op de manier hoeze het nu gaan doen gaat het rare taferelen opleven met mensen die op het oog private zijn, maar met GM equip rondlopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:18 schreef Chevalric het volgende:
[..]
OMFG, dat is nog eens een gebaar naar de casual gamer, toch de belangrijkste doelgroep van WoW.
Even iets heel anders, in de categorie "Hoe triest kun je zijn": http://www.power-leveling.com/wow.htm
Je kunt dus iemand inhuren om je character te levelen, om goud/items binnen te halen of zelfs je HKtjes te scoren. Kost natuurlijk wel wat, maar daarna kun je rustig in IF gaan staan pimpen met je coole gear.![]()
Niemand doet dat toch mag ik hopen, 900 dollar en 30-35 dagen wachten, in die tijd kan ik zelf ook wel naar 60 levellen.....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:18 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Even iets heel anders, in de categorie "Hoe triest kun je zijn": http://www.power-leveling.com/wow.htm
Je kunt dus iemand inhuren om je character te levelen, om goud/items binnen te halen of zelfs je HKtjes te scoren. Kost natuurlijk wel wat, maar daarna kun je rustig in IF gaan staan pimpen met je coole gear.![]()
er zijn altijd gekken die het ervoor over hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niemand doet dat toch mag ik hopen, 900 dollar en 30-35 dagen wachten, in die tijd kan ik zelf ook wel naar 60 levellen.....
deleten is het domste wat je kan doen aangezien je 8 chars ofzo kan hebben per serverquote:Op maandag 27 juni 2005 18:33 schreef Platina het volgende:
Ik ben WoW nu toch wel zo moe. Ik ben een level 60 warrior enige wat ik kan doen is instance runs (waar mijn valor toch niet dropt) en arcane farmen (jippie na ruim 30 uur nog maar 10 bars)
En die instance runs duren gewoon ruim 3, maar vaker zelfs 4 uur. En daar zit het probleem nou, niet veel mensen kunnen zomaar 4 uur achter elkaar gamen. Ik wil het wel kan het aan, maar ik ben thuis niet de enige die de pc nodig heeft. Ik denk dat ik mijn char maar gewoon delete en mijn toekomstige epic Kodo, Lionheart helm, Stronghold Gloves en reaper maar laat voor wat ze zijn
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:31 schreef Max_Dark het volgende:
IM IN UR BASE!!! IM KILLING UR MANS! http://www.machall.com/
Yo, Scarlet Doodsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:31 schreef Max_Dark het volgende:
IM IN UR BASE!!! IM KILLING UR MANS! http://www.machall.com/
mag ik mis. vragen waarom er bij jou nog een xp balk is (163050xp till next lvl) gezien jij al lvl 60 bent?!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:41 schreef Bacow het volgende:
Na al het heugelijk nieuws mocht er eventjes lekker ge'pvp'ed worden;
[img=http://img207.echo.cx/img207/5680/wowscrnshot0628051331276xp.th.jpg]
![]()
endan lvl 61quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:16 schreef DjNivek het volgende:
+163050 is rested exp oid?
Jep, ik ben niet het type dat gaat zitten whinen om een zogenaamde 'level-cap', ik ga gewoon stug doorquote:
Jij bent gewoon zo rebels, dat je niet eens eigen regels hebt, he?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:26 schreef Bacow het volgende:
[..]
Jep, ik ben niet het type dat gaat zitten whinen om een zogenaamde 'level-cap', ik ga gewoon stug door.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:26 schreef Bacow het volgende:
[..]
Jep, ik ben niet het type dat gaat zitten whinen om een zogenaamde 'level-cap', ik ga gewoon stug door.
quote:DRAFT MEMO
It has been over six months since World of Warcraft launched in North America, and $%!* we’ve made a lot of money! We’ve launched in the US, Korea and Europe. We’ve even launched – and gone ballistic - in China; which had the Taiwanese excited until we explained that ‘in’ is not the same as ‘at’, and ballistic was probably a poor choice of words. I mean China is just an incredible success story, in fact statistics show that we’ve even helped their balance of payments, primarily by assisting their farming sector. Who would have thought it? And now WoW has more than 2 million players worldwide, so yah boo sucks to SOE. No really, yah boo sucks.
With this rapid growth, we expanded our operations from 48 realms at launch in the U.S. to over 450 worldwide. Let’s hope those overclocked P3s hold out. Anyways, with this rate of expansion I think it’s safe for me to say that Bill Gates is a NoOb. Now, the introduction of hundreds of new realms caused some growing pains, and we experienced some stability issues with our realms in the months after launch. Well, to be honest there are central African countries that are more stable than our servers, and it took us longer to fix the problems than the gestation period of a Tauren. But our realms are now stable, and we are concentrating on providing consistent content patches to our players. Even if it is stuff that was promised at launch.
On the customer-service end, we have expanded our 24/7 in-game customer service staff (GMs) in all regions since launch. World of Warcraft now employs more than 550 GMs worldwide. Some of them even have experience in the gaming industry. And when she gets back from maternity leave we plan to have her train the others. Along with assisting players with in-game problems, these GMs also randomly seek out and ban the accounts of people in guilds doing things they don’t understand. Our community websites are moderated by regional teams of community managers who are there to improve the quality of the game experience for everyone. Except for the Blackrock forums, which – to be frank – scare us.
We’ve also been hard at work delivering great new content updates for the game. Since release, we have introduced four major updates, nine minor updates, and fourteen major bugs. Thanks to these achievements, customers have had the opportunity to experience:
• Our newly released Battlegrounds. Warsong Gulch, a frenetic 10-vs.-10 “capture the flag”-style Battleground which is bugged not to provide rewards, and Alterac Valley, an epic-scale PvE battle for dominance against guard zergs.
• So-called ‘World Events’ to provide distractions from pressing issues.
• Many improvements to the game’s user interface most of which have been available in the mod’ing community for months.
• Over 600 new items, including new professions, recipes, epic mounts, and raid sets. Of course, if you’re a caster you couldn’t be more screwed if you were standing on a street corner in Hunts Point, NY, NY.
• Over 200 new monsters. All of whom use existing skins.
• 12 new flight paths to places you don’t want to go.
• Numerous new class abilities and class-balance adjustments based on the Dev teams experiences of playing Shamans and Paladins.
• Improvements to many of the dungeons already in the game, such as Scholomance, Stratholme, and Blackrock Spire. A party of Teletubbies should now be able to complete them.
Some of our upcoming plans have already been mentioned on our community site. For example, in our next major update, we will be releasing Blackwing Lair, yet another fire heavy dungeon, where you will be able to battle against the epic dragon Nefarian after fighting through five hours of time-wasting trash mobs. Outside of dungeons, we want to continue adding new world events, such as a carnival that will take place in Mulgore and Elwynn forest. Your /dance emotes will bring new meaning to your play experience when done in the vicinity of the Maypole. The RPing possibilities are simply endless. I also wanted to let players know that an expansion is in the works, and we’ll release details as soon as our cash flow requires it.
These are but some of the things you can expect over the coming decade. There is so much to speak of, but Bill Roper left and we’re still kind of clueless. I also hope that amongst this fluff I haven’t given away anything substantial about the future in case we’re expected to deliver a feature on time and bug-free. Thanks again for your being a payer, and continuing to suspend your sense of disbelief when log into Azeroth!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |