Wat een coole schoenen rahlquote:Op maandag 27 juni 2005 08:56 schreef Rahl het volgende:
[..]
Gelukkig voor ons hebben we maar 6 Arcanite Bars nodig
Sinds gisteravond (ja, onze server crashte niet) dit aan mn voeten:
http://www.thottbot.com/?i=27445
juist...quote:Op maandag 27 juni 2005 01:25 schreef Mr. Orange het volgende:
Tis echt altijd gezeik om de rogues, flikker toch eens op man.
onderbouw maar eens dat rogues homo's zijn (volgens een figuur hier)
Op Shattered Hand kost een transmute zo'n 3g. Ik doe deze elke 2 dagen. Binnen guild gratis, tenzij ze er winst mee gaan maken, dan gewoon 2g voor de moeite.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:02 schreef Sigmund-Fruit het volgende:
Die bedoel ik dus. Aan de straatstenen niet kwijt te raken
quote:Op maandag 27 juni 2005 08:56 schreef Rahl het volgende:
[..]
Gelukkig voor ons hebben we maar 6 Arcanite Bars nodig
Sinds gisteravond (ja, onze server crashte niet) dit aan mn voeten:
http://www.thottbot.com/?i=27445
Het ligt eraan hoe het gebeurt. Vaak zat komt er een level ?? rogue achter je te voorschijn als je aan het questen bent. Als het 2 levels verschil is dan is het gewoon het risico wat je loopt om in je eentje te gaan questen in een contested area.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:19 schreef 80-jb-gl het volgende:
[..]
juist...
stop whining start playing, als je het niet bevalt neem je een warrior die krijgen wij toch bijna niet kapot
ps. al dat gezeur over rogues maakt het alleen maar erger, elke horde warlock/mage/priest is bij deze ten dode opgeschreven![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:02 schreef Max_Dark het volgende:
Haha, gister besprong een 60 UD Rogue mij in BlackRock Mountain, en won ik toch >: ).
Gisteren door een freak of nature voor minimum DKP Robes of Prophecy gewonnen, en dan zie je er zo uit:
[[url=http://img57.echo.cx/img57/7755/sil6yi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ben zondagavond level 60 geworden en in een keer ook geen zin meer. De druk is er af, het enige dat ik nu nog kan doen is instances runnen voor equipment of PvPen. Ik heb een rogue alt, maar ook dat is niet interessant, omdat ik de quests al ken. Wordt ook weer eens tijd dat ik m'n leven aan nuttigere dingen ga besteden dan WoW.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien 1 uurtje gespeeld in het hele weekend, effe geen zin meer in.
hehequote:Op maandag 27 juni 2005 10:15 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik ben zondagavond level 60 geworden en in een keer ook geen zin meer. De druk is er af, het enige dat ik nu nog kan doen is instances runnen voor equipment of PvPen. Ik heb een rogue alt, maar ook dat is niet interessant, omdat ik de quests al ken. Wordt ook weer eens tijd dat ik m'n leven aan nuttigere dingen ga besteden dan WoW.![]()
Zoals? Werken toch zeker niet mag ik hopenquote:Op maandag 27 juni 2005 10:15 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik ben zondagavond level 60 geworden en in een keer ook geen zin meer. De druk is er af, het enige dat ik nu nog kan doen is instances runnen voor equipment of PvPen. Ik heb een rogue alt, maar ook dat is niet interessant, omdat ik de quests al ken. Wordt ook weer eens tijd dat ik m'n leven aan nuttigere dingen ga besteden dan WoW.![]()
jij was die tauren shaman?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:32 schreef Linoge het volgende:
[..]
Op Shattered Hand kost een transmute zo'n 3g. Ik doe deze elke 2 dagen. Binnen guild gratis, tenzij ze er winst mee gaan maken, dan gewoon 2g voor de moeite.
Denk dat ik inmiddels wel een 100g verdient heb aan deze transmute, bijna het enige in alchemy dat uberhaubt geld opbrengt.
Weet niet hoe het op jouw server zit natuurlijk, maar als ik jou was zou ik van die level53 water elementals in Felwood lekker Essence of Water gaan farmen, en die elke 2 dagen transmuten naar Air. Levert veel geld op. Essence of Air gaat op onze server voor 25g per stuk.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:32 schreef Linoge het volgende:
[..]
Op Shattered Hand kost een transmute zo'n 3g. Ik doe deze elke 2 dagen. Binnen guild gratis, tenzij ze er winst mee gaan maken, dan gewoon 2g voor de moeite.
Denk dat ik inmiddels wel een 100g verdient heb aan deze transmute, bijna het enige in alchemy dat uberhaubt geld opbrengt.
ah, dus je snapt waarschijnlijk dan ook waarom ik een Undead priest rollde, nieuwe class, nieuwe quests enzoquote:Op maandag 27 juni 2005 10:15 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Weetje, dan loop je met prutsers.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:33 schreef Platina het volgende:
Ik ben WoW nu toch wel zo moe. Ik ben een level 60 warrior enige wat ik kan doen is instance runs (waar mijn valor toch niet dropt) en arcane farmen (jippie na ruim 30 uur nog maar 10 bars)
En die instance runs duren gewoon ruim 3, maar vaker zelfs 4 uur. En daar zit het probleem nou, niet veel mensen kunnen zomaar 4 uur achter elkaar gamen. Ik wil het wel kan het aan, maar ik ben thuis niet de enige die de pc nodig heeft. Ik denk dat ik mijn char maar gewoon delete en mijn toekomstige epic Kodo, Lionheart helm, Stronghold Gloves en reaper maar laat voor wat ze zijn
Tsja tsja. Opzich is het prima hoor, 60 zijn. Ik speel wat minder, maar ik ben leuk bezig met al mn skills te maxen, zo nu en dan instance, lekker beetje grinden voor epic, zo nu en dan horde klappen, ik vermaak me prima eigenlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 18:53 schreef R_o_N het volgende:
Ik vind het beangstigend dat veel mensen de laatste tijd roepen dat er zodra je lvl 60 behaald hebt er niks tot weinig meer aan is... zelf heb ik een "klein" dipje gehad rond lvl 24/25 toen het lvlen niet zo lekker ging ( zat precies op grens van single en/of group questen ). Maar daarna weer lekker verder gaan questen enzo... Mischien hebben jullie alles een beetje te snel gedaan ? want ik speel het al sinds dag numero 1 en ben echt nog maar tot lvl 44 gekomen nu... wel merk ik inderdaad dat je nu steeds langer moet spelen om bv. een instance te doen...
Wel... ik ga straks lekker verder spelen en hoop die dip niet meer terug te zien voorlopig
Cya
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |