Misschien dat nu wel iemand het weet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:36 schreef Debsterr het volgende:
Even een vraagje, al gaat het niet over Pandora zelf..
Past Chamilia ook op Tedora? Want van Chamilia hebben ze hele gave hangertjes met je geboortesteen, die zijn erg mooi. Maar ik heb dus Tedora.
Haha, dat is waarquote:Op maandag 10 april 2006 15:52 schreef Pearly het volgende:
nee.. anders stond 't er misschien allang!
edit: het zegt mij trouwens ook niks!
Al zullen deze bedels hier nog niet te koop zijn. Deze komen veel later.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef elvy het volgende:
Hebben jullie de nieuwe bedels voor lente 2006 al gezien???
Ik kan niet wachten!!!!! Eindelijk hebben ze ook een nijlpaard!!!!
Kleine selectie:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
niet allemaal, de laatste bedel is wel mooi, de rest is ronduit lelijk.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Electrocute het volgende:
Zijn jullie massaal gehersenspoeld? Damn!
Nee ..quote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Electrocute het volgende:
Zijn jullie massaal gehersenspoeld? Damn!
rustig aan, ieder zijn hobby,quote:Op maandag 5 juni 2006 23:13 schreef Pearly het volgende:
[..]
Nee ..
AnarchisT
Hoezo??
Jij hebt geen hobby's waar je lijp van bent ofzo!![]()
Echt pandora?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:20 schreef Sannelie het volgende:
Kijk eens op ebay! Ik heb daar een armbandje + een hoop bedeltjes gekocht voor nog geen 20 euro! Toppie!
Ahhhhhh, die schoen! Die's veeeeetttt!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef elvy het volgende:
Hebben jullie de nieuwe bedels voor lente 2006 al gezien???
Ik kan niet wachten!!!!! Eindelijk hebben ze ook een nijlpaard!!!!
Kleine selectie:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nou ik ben geen snob, die Pandora's zijn mij veel te duur. Ik heb voor mijn vriendin de Larenza zilveren bedels gevonden en die zijn echt prachtig afgewerkt. Ook handgemaakt allemaal, maar dan al vanaf 9.50 euro.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:29 schreef Oblivion het volgende:
Nah, is niet echt en ja, ik ben een snob...![]()
Ziet er erg leuk uit, bedankt voor de link!quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:30 schreef rkcoa het volgende:
[..]
Nou ik ben geen snob, die Pandora's zijn mij veel te duur. Ik heb voor mijn vriendin de Larenza zilveren bedels gevonden en die zijn echt prachtig afgewerkt. Ook handgemaakt allemaal, maar dan al vanaf 9.50 euro.
Ik heb de website Polmode http://www.polsmode.nl voor haar gevonden. Erg betrouwbare webshop en ze leveren ook nog eens snel.
cool ik maak ook uitzondering!!! die bedel wil ik ook!!quote:Op maandag 11 december 2006 13:34 schreef elvy het volgende:
Crosspost:
Afgelopen weekend zag ik deze bedel bij 'onze' juwelier: www.bedeltegengeweld.nl
Normaal wil ik alleen 'echte' maar voor zo'n goed doel ga ik een uitzondering maken denk ik...
Ik had iets geschreven maar ik geloof dat het onzin wasquote:Op donderdag 5 april 2007 17:08 schreef G-SaS het volgende:
Iemand enig idee waar ik de pink ribbon bedel nog kan bestellen? volgens mij heb ik nu welke website gehad en nergens staat ie er nog tussen!
Pandora heeft ook glas.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:01 schreef Lois het volgende:
Zo even een oud topic schoppen!
Ik heb sinds woensdag ook een pandora armband, en dankzij gulle gevers al een aantal bedels:
Van mijn dochters:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En nog wat bedels. Binnenkort wil ik graag deze kopen: [ afbeelding ] maar ik zoek ook nog wat kleurkralen. Trolls kunnen niet op Pandora heb ik begrepen, maar kunnen andere glaskralen dan wel? Of is het het beste om alleen originele kralen te kopen?
Dat lijkt me sterk aangezien de importeur het dealerschap van juweliers intrekt als ze korting geven.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:04 schreef Poppejans het volgende:
heb op internet ook al een adresje dat misschien wat goedkoper is.
ja klote is dat, er woont iemand in mijn dorp die de bedels met 20% of zo korting verkocht maar net als ik die armband eindelijk heb, kapt iedereen ermeequote:Op zondag 23 maart 2008 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk aangezien de importeur het dealerschap van juweliers intrekt als ze korting geven.
Stuur een klaagmail naar pandora.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja klote is dat, er woont iemand in mijn dorp die de bedels met 20% of zo korting verkocht maar net als ik die armband eindelijk heb, kapt iedereen ermee.
Via marktplaats iemand die er heel veel aanbied (nieuw) kan je een lijst opvragen, iemand uit Ede is dat.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk aangezien de importeur het dealerschap van juweliers intrekt als ze korting geven.
we hebben het idd over dezelfde persoon, die heeft een eigen winkeltje op marktplaza en is er mee gestoptquote:Op zondag 23 maart 2008 21:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Via marktplaats iemand die er heel veel aanbied (nieuw) kan je een lijst opvragen, iemand uit Ede is dat.
Wat ik er over lees van 1 of ander pandora-forum is het wel betrouwbaar.
Hij biedt voor 13 euro nog wat bedels aan die ik overal zie voor 19 euro.
Maar dat forum is al wel erg verouderd, misschien kan dat dus niet meer? Geen idee, heb die vent wel gemaild of hij nog verkoopt.
edit: Cherrylips dan hebben we het denk ik over dezelfde persoon, ik wist niet dat hij dat dus niet meer deed.. he das dan wel weer k..
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
we hebben het idd over dezelfde persoon, die heeft een eigen winkeltje op marktplaza en is er mee gestopt.
Die zal dan binnenkort geen pandora meer verkopen.quote:
Ze accepteren geen enkel kortingssysteem. Je verliest direkt je dealerschap.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:57 schreef Skaai het volgende:
Idd, dat soort grote kortingen wil de Nederlandse leverancier niet meer.
dit is ook even een mode, na een maand heb ik een leuke armband. { verjaardag } en dan houd het op.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze accepteren geen enkel kortingssysteem. Je verliest direkt je dealerschap.
Nu denken ze daardoor meer te verdienen, maar een beetje webshopper koopt het dan gewoon in Amerika ofzo. Dus het enige wat ze bereikt hebben is dat er minder handel in Nederland is.
Die onderste twee bedels zijn pretty :quote:Op zondag 23 maart 2008 15:03 schreef CherryLips het volgende:
even een kickje, want ik heb sinds ruim een weekje ook een pandora-armband:
Deze armband:
[ afbeelding ]
en deze bedels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
|