abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35930330
Ja de prijzen zijn inderdaad verhoogd, niet bij alle items, maar wel bij de meesten.
Volgens mij ook bij andere gouden en zilveren items, dus we zijn niet de enige die pech hebben.
pi_36359486
Hebben jullie de nieuwe bedels voor lente 2006 al gezien???
Ik kan niet wachten!!!!! Eindelijk hebben ze ook een nijlpaard!!!!
Kleine selectie:
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:36:52 #163
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_36742648
Even een vraagje, al gaat het niet over Pandora zelf..
Past Chamilia ook op Tedora? Want van Chamilia hebben ze hele gave hangertjes met je geboortesteen, die zijn erg mooi. Maar ik heb dus Tedora.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 10 april 2006 @ 15:28:21 #164
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_36823965
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:36 schreef Debsterr het volgende:
Even een vraagje, al gaat het niet over Pandora zelf..
Past Chamilia ook op Tedora? Want van Chamilia hebben ze hele gave hangertjes met je geboortesteen, die zijn erg mooi. Maar ik heb dus Tedora.
Misschien dat nu wel iemand het weet?
  maandag 10 april 2006 @ 15:52:09 #165
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_36824863
nee.. anders stond 't er misschien allang!

edit: het zegt mij trouwens ook niks!

[ Bericht 37% gewijzigd door Pearly op 10-04-2006 15:52:40 (zegt me niks) ]
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  maandag 10 april 2006 @ 15:53:34 #166
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_36824928
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:52 schreef Pearly het volgende:
nee.. anders stond 't er misschien allang!

edit: het zegt mij trouwens ook niks!
Haha, dat is waar . Zal bij verkooppunten van Chamila wel eens navraag doen anders.. misschien dat hun het weten. En anders pas ik het gewoon even .
  maandag 10 april 2006 @ 16:49:52 #167
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_36826993
wel ff hier zegge dan hé
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_37007812
chamillia past wel op tedora.
Net als pandora wel op Trollbeads past.

Als het goed is heeft tedora ook geen schroefdraad.
Dus zou chamillia op Tedora moeten passen.
groetjes Claudia
www.trollbeads.web-log.nl
pi_37041426
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef elvy het volgende:
Kleine selectie:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Al zullen deze bedels hier nog niet te koop zijn. Deze komen veel later.
  zondag 4 juni 2006 @ 15:23:45 #170
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_38530110
Jeetje .. ik zit al vanaf december met 1 en dezelfde armband zonder nieuwe bedels!
En mijn verjaardag duurt ook nog ff ...
  zondag 4 juni 2006 @ 15:57:04 #171
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_38531068
Oh. Mijn. God.

Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  zondag 4 juni 2006 @ 21:40:37 #172
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_38542083
ja!

EN?
  maandag 5 juni 2006 @ 21:51:11 #173
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_38573470
Zijn jullie massaal gehersenspoeld? Damn!
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_38573654
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Electrocute het volgende:
niet allemaal, de laatste bedel is wel mooi, de rest is ronduit lelijk.
De Puta Madre
  maandag 5 juni 2006 @ 23:13:29 #175
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_38576932
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Electrocute het volgende:
Nee ..
AnarchisT

Hoezo??
Jij hebt geen hobby's waar je lijp van bent ofzo!
pi_38614768
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:13 schreef Pearly het volgende:

[..]

Nee ..
AnarchisT

Hoezo??
Jij hebt geen hobby's waar je lijp van bent ofzo!
rustig aan, ieder zijn hobby,
De Puta Madre
  woensdag 7 juni 2006 @ 22:29:27 #177
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_38638800
ik was er vrij rustig onder moet ik zeggen !!
Vond het bericht van die ander juist rottig bedoeld maar goe ...

Vriendin van mij heeft haar armbandje vol gehangen en een nieuwe gekocht met 3 nieuwe bedels. Was een dure bedoeling !!
pi_38646872
Ik was dit helemaal vergeten met mijn verjaardag...

Maar is toch goed gekomen.
Ben eergisteren "even" gaan shoppen...

Het resultaat: 10 nieuwe bedels erbij.

YES! I'm hooked!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_38649974
Kijk eens op ebay! Ik heb daar een armbandje + een hoop bedeltjes gekocht voor nog geen 20 euro! Toppie!
pi_38651991
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:20 schreef Sannelie het volgende:
Kijk eens op ebay! Ik heb daar een armbandje + een hoop bedeltjes gekocht voor nog geen 20 euro! Toppie!
Echt pandora?

*checken gaat...
pi_38652270
Nah, is niet echt en ja, ik ben een snob...
pi_38658609
Betekenen die bedels eigenlijk nog iets ofniet?
pi_38663290
Jaaaaaaaaaaaaa! Ik heb mijn nijlpaardje!!! En hij is in het echt nog veel gaver dan op de foto's te zien was!!
pi_38669748
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef elvy het volgende:
Kleine selectie:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ahhhhhh, die schoen! Die's veeeeetttt!
Ik zal binnekort even een foto van mijn armband plaatsen!
pi_42264897
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:29 schreef Oblivion het volgende:
Nah, is niet echt en ja, ik ben een snob...
Nou ik ben geen snob, die Pandora's zijn mij veel te duur. Ik heb voor mijn vriendin de Larenza zilveren bedels gevonden en die zijn echt prachtig afgewerkt. Ook handgemaakt allemaal, maar dan al vanaf 9.50 euro.
Ik heb de website Polmode http://www.polsmode.nl voor haar gevonden. Erg betrouwbare webshop en ze leveren ook nog eens snel.
pi_44325223
Crosspost:
Afgelopen weekend zag ik deze bedel bij 'onze' juwelier: www.bedeltegengeweld.nl
Normaal wil ik alleen 'echte' maar voor zo'n goed doel ga ik een uitzondering maken denk ik...
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:32:21 #187
130081 manou
me love me boyfriend
pi_45533983
ik ben ook verslaafd vorige week armband gekregen en heb nu al 12 bedels! me love pandora
  dinsdag 30 januari 2007 @ 14:47:42 #188
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_45823914
Ik hoop voor mn verjaardag het "koffertje" te krijgen...of een "spookje".. het zal mij benieuwen..of misschien het "theepotje"
Ik wil alleen geen gekleurde bedeltjes ertussen hebben.
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
pi_45841276
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:30 schreef rkcoa het volgende:

[..]

Nou ik ben geen snob, die Pandora's zijn mij veel te duur. Ik heb voor mijn vriendin de Larenza zilveren bedels gevonden en die zijn echt prachtig afgewerkt. Ook handgemaakt allemaal, maar dan al vanaf 9.50 euro.
Ik heb de website Polmode http://www.polsmode.nl voor haar gevonden. Erg betrouwbare webshop en ze leveren ook nog eens snel.
Ziet er erg leuk uit, bedankt voor de link!
  donderdag 1 februari 2007 @ 21:45:03 #190
130081 manou
me love me boyfriend
pi_45898236
quote:
Op maandag 11 december 2006 13:34 schreef elvy het volgende:
Crosspost:
Afgelopen weekend zag ik deze bedel bij 'onze' juwelier: www.bedeltegengeweld.nl
Normaal wil ik alleen 'echte' maar voor zo'n goed doel ga ik een uitzondering maken denk ik...
cool ik maak ook uitzondering!!! die bedel wil ik ook!!
pi_46158880
hmmm .. mn moeder heeft dus vanderweek via een site een pandora style armband gekocht met 3 bedeltjes erbij. Hoewel dit pandora style is, en niet de echte, zag het er allemaal erg goed uit. Nu mocht ik van haar (omdat ik zo enthousiast raaktte van de bedels) ook n armband kiezen en 2 bedeltjes erbij als kadoo..
maaarr..op die site hebben ze alleen van die donkere zilveren (ben even kwijt hoe dat heet), of gouden. Hoewel deze 'neppe' flink schelen in prijs, vind ik echte heldere zilveren veel mooier, en het liefst met het pandora slotje.
Tot nu ben ik die voor 29 tegengekomen als laagste prijs, ik hoef ook niet per se de echte pandora bedels want er zijn overal onwijs leuke, maar de armband prefeer ik dan wel weer echt.
Ben stiekem ook erg verliefd op de trollbeads! Weet iemand of je idd een echte pandora armband gewoon met neppe bedels kan mixen zonder problemen?
pi_46160400
op de echte Pandora past alles, deze is smaller als welke ook. , duurder ook, tegen de 50 Euro.
koop je een andere tedora? daar passsen vaak geen pandora bedels op. even passen in de winkel. ik heb aan mijn pandora tig merken bedels zitten, en er een heel stel bedels over tot ik m leuk vond. [ foto morgen] . over een 2e denk ik nog.
De Puta Madre
pi_46171592
Ik heb pas een armband van Tedora gehad,vind het helemaal geweldig en ben nu al verslaafd
01-08-2008
pi_46172855
Ik heb 4 bedels en 2 stoppers op mijn pandora armband.. sinds Juli vorig jaar.
Moet nog steeds nieuwe bedeltjes halen dus, maar ik vergeet het steeds.
pi_46227174
in een winkel in Mierlo maken ze reclame . pandora armband van 44.49 voor 29.95 . ik ga erop af. misschien toch een tweede?

De Puta Madre
pi_46231418
wat voor lengte armband hebben jullie gekocht en wat voor polsomtrek hebben jullie? Want ik kan me zo voorstellen dat hoe meer bedels eraan komen hoe strakker hij gaat zitten of heb ik het helemaal mis? en aan de andere kant lijkt het me dat een armband die op de muis van je hand hangt heel lastig is.
Die stoppers en spacers zijn die er om te voorkomen dat alle bedels op een hoop gaan zitten als je er nog niet zoveel hebt?
Ik heb de verleiding lang kunnen weerstaan maar ben bang dat ik binnenkort toch overstag zal gaan
pi_46251530
mijn armband is te groot, 19 CM. ik kan hem aan zonder los te maken, ook vol met bedels. balen dus. in de winkel vertelde ze me ook dat hij strakker werd met meer bedels, dat is niet zo..
als ik mijn jas uitdoe en niet oplet, kletterd mijn armband op de grond, ook deurklinken zijn al iets om voorzichig mee te doen, voor ik t weet blijf ik eraan hangen, niet handig dus........
De Puta Madre
pi_46253238
Ik heb ondertussen ook op in het trollbeads topic zitten lezen en daar hadden ze de tip om in de winkel de armband vol te laten rijgen met kralen om te kijken of de maat goed is. Te klein is ook weer niet goed want dan gaat hij "vierkant" hangen.
Jammer Killer_Mom jij moet dus extra goed opletten als je hem om hebt
pi_48048724
Iemand enig idee waar ik de pink ribbon bedel nog kan bestellen? volgens mij heb ik nu welke website gehad en nergens staat ie er nog tussen!
pi_48056786
quote:
Op donderdag 5 april 2007 17:08 schreef G-SaS het volgende:
Iemand enig idee waar ik de pink ribbon bedel nog kan bestellen? volgens mij heb ik nu welke website gehad en nergens staat ie er nog tussen!
Ik had iets geschreven maar ik geloof dat het onzin was heb je al gegoogled?
  donderdag 5 april 2007 @ 22:10:17 #201
130081 manou
me love me boyfriend
pi_48059539
ik wil de voetbal bedel!!!!! waar is die te krijgen ik heb al veel gezocht maar tot nu toe niets......iemand!??!
pi_48064249
Ik wil ook een Pandora, ik twijfel nog of ik wil een Josh dan ben ik in één keer klaar, maar het sparen is juist ook wel weer leuk
hmmmzz en ik neem ze niet allebei... koop al te veel
pi_53693764
Ik heb zojuist een pandora armband besteld. Met een liefde bedeltje.

En een schakelarmband, met met een schakel van mom en dad.
pi_54439579
Een collega van me liep ermee rond. ik vind het toch wel errug leuk.
heb er net 1 besteld met wat bedeltjes.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 18:50:19 #205
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_54509590
Ja psst, ik ben ook een Pandora muts (sinds kort). Ik had een bedel gewonnen, een bijbeltje . Nou vond ik het in eerste instantie niks maar toen ik bij een juwelier langsging om eens wat bedeltjes te bekijken zag het er toch wel erg leuk uit en voor ik het wist had ik een armband en een waterman bedel gekocht . Echt goedkoop is het niet, gemiddeld 20 euro voor een zilveren bedel is (op de spacers na) nog 'goedkoop'.
Duuuus ik ging wat snuffelen op het wereld wijde web en op www.koopshop.nl kan je de bedels bestellen (ongeacht of ze goud of zilver zijn) met 30% korting! . Ik heb vorige week een eightball bedel en een dobbelsteen + 2 spacers besteld (je kan met I-Deal betalen) en binnen 2 dagen had ik ze al binnen .

Oh en die voetbal hebben ze daar ook!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  Jubileum moderator zondag 24 februari 2008 @ 19:01:19 #206
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56952536
Zo even een oud topic schoppen!

Ik heb sinds woensdag ook een pandora armband, en dankzij gulle gevers al een aantal bedels:
Van mijn dochters:

En nog wat bedels. Binnenkort wil ik graag deze kopen: maar ik zoek ook nog wat kleurkralen. Trolls kunnen niet op Pandora heb ik begrepen, maar kunnen andere glaskralen dan wel? Of is het het beste om alleen originele kralen te kopen?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 24 februari 2008 @ 19:15:47 #207
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_56952813
Leuke bedels Lois!
Dat engeltje vind ik superschattig .

Voor zover ik weet kunnen praktisch alle glaskralen op Pandora.

Mijn laatste aanwinst is deze bedel:

De opbrengst hiervan komt ten goede aan de stichting Kika, dat vond ik wel een mooi gebaar.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 24 februari 2008 @ 21:44:56 #208
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56956099
Voor de pandora-liefhebbers... Alle webwinkels die nog korting geven stoppen hiermee.
Als je dus nog echte pandora-kralen wilt hebben, snel bestellen (als in: deze week).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 februari 2008 @ 23:12:24 #209
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_56975889
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:01 schreef Lois het volgende:
Zo even een oud topic schoppen!

Ik heb sinds woensdag ook een pandora armband, en dankzij gulle gevers al een aantal bedels:
Van mijn dochters:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En nog wat bedels. Binnenkort wil ik graag deze kopen: [ afbeelding ] maar ik zoek ook nog wat kleurkralen. Trolls kunnen niet op Pandora heb ik begrepen, maar kunnen andere glaskralen dan wel? Of is het het beste om alleen originele kralen te kopen?
Pandora heeft ook glas.
pi_57557869
even een kickje, want ik heb sinds ruim een weekje ook een pandora-armband:
Deze armband:

en deze bedels:

Tap tap tap
pi_57566433
Ik vind ze allemaal leuk Cherry lips!
Ik was toevallig in dit topic aan het neuzen via de zoekmachine, en zag dat jij het weer omhoog geschopt had, leuk!
Ik hoop morgen in Amsterdam mijn allereerste zilveren pandora armbandje te kopen, die met de mooie sluiting. En deze bedeltjes/ruimtedingetjes wil ik er dan bij

Paddestoeltje en de zwaan wil ik ook graaag hebben!
Maar eerst maar eens kijken morgen in de winkel, heb op internet ook al een adresje dat misschien wat goedkoper is.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 maart 2008 @ 21:07:30 #212
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57566483
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:04 schreef Poppejans het volgende:
heb op internet ook al een adresje dat misschien wat goedkoper is.
Dat lijkt me sterk aangezien de importeur het dealerschap van juweliers intrekt als ze korting geven.
pi_57566629
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk aangezien de importeur het dealerschap van juweliers intrekt als ze korting geven.
ja klote is dat, er woont iemand in mijn dorp die de bedels met 20% of zo korting verkocht maar net als ik die armband eindelijk heb, kapt iedereen ermee .

Ik wil nog graag het spookje, het aardbeitje en het hartje en de groenblauwe glasbedel.
Tap tap tap
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 maart 2008 @ 21:15:25 #214
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57566653
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ja klote is dat, er woont iemand in mijn dorp die de bedels met 20% of zo korting verkocht maar net als ik die armband eindelijk heb, kapt iedereen ermee .
Stuur een klaagmail naar pandora.
pi_57566694
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Via marktplaats iemand die er heel veel aanbied (nieuw) kan je een lijst opvragen, iemand uit Ede is dat.
Wat ik er over lees van 1 of ander pandora-forum is het wel betrouwbaar.
Hij biedt voor 13 euro nog wat bedels aan die ik overal zie voor 19 euro.

Maar dat forum is al wel erg verouderd, misschien kan dat dus niet meer? Geen idee, heb die vent wel gemaild of hij nog verkoopt.

edit: Cherrylips dan hebben we het denk ik over dezelfde persoon, ik wist niet dat hij dat dus niet meer deed.. he das dan wel weer k..
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_57566771
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:17 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Via marktplaats iemand die er heel veel aanbied (nieuw) kan je een lijst opvragen, iemand uit Ede is dat.
Wat ik er over lees van 1 of ander pandora-forum is het wel betrouwbaar.
Hij biedt voor 13 euro nog wat bedels aan die ik overal zie voor 19 euro.

Maar dat forum is al wel erg verouderd, misschien kan dat dus niet meer? Geen idee, heb die vent wel gemaild of hij nog verkoopt.

edit: Cherrylips dan hebben we het denk ik over dezelfde persoon, ik wist niet dat hij dat dus niet meer deed.. he das dan wel weer k..
we hebben het idd over dezelfde persoon, die heeft een eigen winkeltje op marktplaza en is er mee gestopt .
Tap tap tap
pi_57566846
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

we hebben het idd over dezelfde persoon, die heeft een eigen winkeltje op marktplaza en is er mee gestopt .

Dacht ik dat ik HET echt gevonden had om ze goedkoper te krijgen.. haha

Morgen eerst maar eens het armbandje bij een juwelier gaan passen, heb zelf wel zitten meten maar durf niet op de gok via internet een maat te bestellen, die bedeltjes zelf zal ik wel vrijwel allemaal via internet laten komen denk ik.
Dat spookje wil ik als allereerst
pi_57566895
Hier heb je 'm:
http://www.marktplaza.nl/winkel.php?winkelnr=409874
het paddestoeltje gaat eruit, zie ik.
Tap tap tap
pi_57585622
Ik heb vandaag deze gekocht

en deze bedel

en alvast 2 van deze spacers

en toen was mn geld op maar zo blijft het wel leuk om heel langzaam een mooie armband te krijgen vol met bedeltjes.
pi_57613858
ik heb de armband niet meer om, hij valt af als ik mijn jas uit doe, hij is vol met wat ik wilde en eigenlijk niet meer intressant. om een 2e te beginnen is ook geen optie. dan moet ik 2 nieuwe bazic armbanden kopen. van 18 of 19 CM. A 49 euro, als iemand wil ruilen met de bazic armband is dat wel een goed idee, die van mij is veel te groot. 21 CM.
maar mooi is tie wel.
De Puta Madre
  zaterdag 10 mei 2008 @ 15:04:09 #221
3185 Adelante
To let it go now
pi_58594289
Voor moederdag is het wel hadig, want je hoeft geen bos bloemen meer te halen (die zijn met dit weer toch binnen een dag kapot)! Alleen wel prijzig die onderdelen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_58596677
Ik heb er ook weer een paar gekregen als late verjaardags/afstudeercadeautjes .

Tap tap tap
pi_58599121
Ondertussen heb ik deze allemaal
2x spacer
2x spacer
2x Clip

"Geluk''

pi_58909480
-edit: spam is niet gewenst op FOK!

[ Bericht 88% gewijzigd door Mylene op 26-05-2008 07:00:14 ]
pi_62593637
-edit: spam is niet gewenst, wil je adverteren op FOK!, klik hier

[ Bericht 32% gewijzigd door Mylene op 23-10-2008 08:51:34 ]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 20:53:25 #226
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62593843
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:48 schreef bdvaal het volgende:
Die zal dan binnenkort geen pandora meer verkopen.
-edit- ook speciaal geregistreerd voor deze ene post? Dat gaat op spam lijken.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mylene op 23-10-2008 08:39:08 ]
  † In Memoriam † woensdag 22 oktober 2008 @ 20:57:02 #227
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_62593972
Idd, dat soort grote kortingen wil de Nederlandse leverancier niet meer .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 20:58:56 #228
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62594029
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:57 schreef Skaai het volgende:
Idd, dat soort grote kortingen wil de Nederlandse leverancier niet meer .
Ze accepteren geen enkel kortingssysteem. Je verliest direkt je dealerschap.
Nu denken ze daardoor meer te verdienen, maar een beetje webshopper koopt het dan gewoon in Amerika ofzo. Dus het enige wat ze bereikt hebben is dat er minder handel in Nederland is.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:03:52 #229
3185 Adelante
To let it go now
pi_62596544
Zag dat ze hier in de buurt zaterdag een actie hebben 4 halen, 3 betalen. Waarschijnlijk willen ze dus van het systeem af
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62611875
Ik heb laatst deze gekregen:

.
Er zijn volgens mij weer een paar leuke nieuwe uit .
Tap tap tap
pi_62627491
Oooh Pandora dat heb ik ook, ik spaar dat ook, erg leuk man!

Wel best prijzig, maar dat is juist het leuke, dan is het echt speciaal, en iedere dingetje heeft dan zijn eigen betekenis.

Ik heb voor men verjaardag zon armbandje gekregen en alvast 1 dingetje . Een beschermengeltje van mijn vriend. En van een vriendin van mij, een pompoentje.

Ik heb ook zon boekje van pandora, daar staan al die dingetjes in die je kan kopen.

Die armbandje en hangertjes heb ik in het zilver, maar ik wil nog zon kinderwagentje in het goud kopen, 2, 1tje met een blauw steentje erin en 1tje met een rose steentje erin. Omdat ik twee kindjes heb, een zoontje en een dochtertje. Maar dan moet ik eventjes sparen want 1 zon kinderwagentje (goud) is maar liefs 300 euro..... Wel leuk kadootje als je telkens bevallen bent ofzo, hehehe.

Maar ik vind het geweldig, en spaar het ook dus.
pi_62630180
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ze accepteren geen enkel kortingssysteem. Je verliest direkt je dealerschap.
Nu denken ze daardoor meer te verdienen, maar een beetje webshopper koopt het dan gewoon in Amerika ofzo. Dus het enige wat ze bereikt hebben is dat er minder handel in Nederland is.
dit is ook even een mode, na een maand heb ik een leuke armband. { verjaardag } en dan houd het op.
De Puta Madre
pi_63840419
Zojuist weer eentje voor mijn moeder besteld: P195.

Word een erg leuke armband zo. Elke bedel is van een ander persoon van een andere gebeurtenis. Kerst, verjaardag, enz.
pi_64663439
Ik heb ook voor kerst een armband van Pandora gehad inclusief 5 bedels.
pi_64665436
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:03 schreef CherryLips het volgende:
even een kickje, want ik heb sinds ruim een weekje ook een pandora-armband:
Deze armband:
[ afbeelding ]
en deze bedels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste twee bedels zijn pretty :
pi_64666391
Deze heb ik gehad:

pi_64931671
Wauw Ik ben gelukkig bijna jarig!
pi_64931732
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef zaara het volgende:
Deze heb ik gehad:

[ afbeelding ]
.

Die van mij zaten heul niet in zo'n mooie doosje .
Wat een ontzettend leuke bedeltjes zeg . Is die linker met vlindertjes?
Tap tap tap
pi_64938826
Zijn leuk he

Niet elke juwelier heeft die doosjes idd, omdat ze nogal duur zijn heb ik gehoord.

De linker is emaille met bloemen erop.
pi_64945954
Ik heb de mijne bijna vol (met een paar rode glaskralen/bedels, nu nog een stuk of 5.. en dan op naar de 2e.
Mijn ketting wil ik nog aanvullen met wit/creme kleurige glaskralen en bedels.

@zaara: die linker met die bloem heb ik ook, erg mooi is die.. en die ernaast ook, maar dan in het rood.
Het leuke is, vind ik, dat je dezelfde bedels kan hebben als een ander, maar het uitzonderlijk is als diegene ook dezelfde combi heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')