Ook alleen aangeschafte platen? Deze heb je 2 x. Leuk dat we 2 platen uit de top 3 delen en dat Adam Green toch hoger staat dan ik verwacht had bij je!quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:34 schreef DaisyDuke het volgende:
In min of meer willekeurige volgorde:
6. Andrew Bird - Andrew Bird & The Mysterious Production Of Eggs
15. Andrew Bird - Andrew Bird & The Mysterious Production Of Eggs
Andrew verdiend het. Blijft een geweldige plaat.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook alleen aangeschafte platen? Deze heb je 2 x. Leuk dat we 2 platen uit de top 3 delen en dat Adam Green toch hoger staat dan ik verwacht had bij je!
Ah, dat komt goed uit want ik zie net dat ik Damien Jurado ben vergeten!quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook alleen aangeschafte platen? Deze heb je 2 x. Leuk dat we 2 platen uit de top 3 delen en dat Adam Green toch hoger staat dan ik verwacht had bij je!
Die nieuwe van zZz had er trouwens ook nog wel in gemogen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:02 schreef Grobbel het volgende:
*snip*
Met een eervolle vermelding voor Fiona Apple's Extraordinary Machine, wanneer die ook moge uitkomen.
Ook nog eervolle vermeldingen voor nieuw werk van Low en Silver Mt. Zion, waarvan ik vergeten was dat het 2005 releases waren. Die komen wellicht wel weer terug aan het einde van het jaar, nu geen zin meer om die top 25 te veranderen.
Ja vind ik zelf ook wel. Wat betreft Tori, daar is mijn mening als fan misschien niet helemaal zuiver over, maar ik vind er ontzettend goede songs op staan. Voor sommige songs kan ik zelfs het cliché ouderwets goed uit de kast trekkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:25 schreef methodmich het volgende:
Tori, Racoon en Frames, best verrassend Bug!
Ja, zo niet precies gelijk aanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Okee. In de lijn van Bachelor No. 2 en Lost In Space dus?
Je bent niet alleen, ik snap er ook niks van...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:44 schreef StephanL het volgende:
Under welke steen heb ik gezeten95% van alle mensen die hier worden geroepen, heb ik nog nooit van gehoord.
Waar staat jouw lijst danquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:25 schreef MidnightRambler het volgende:
Je bent niet alleen, ik snap er ook niks van...![]()
Muzieknerdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Wat ken je zoal niet dan?
Komt "Curtains" van Frusciante niet uit 2004?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:15 schreef Dezz het volgende:
Ik vind 2005 tot nu toe een heerlijk muziek jaar, hieronder is mijn top 10
1. John Frusciante - Curtains
2. The Mars Volta - Frances the Mute
3. Life of Agony - Broken Valley
4. The Decemberists - Picaresque
5. Stephen Malkmus - Face the Truth
6. Low - The Great Destroyer
7. Jaga Jazzist - What We Must
8. Oasis - Don't Believe The Truth
9. Ryan Adams & The Cardinals - Cold Roses
10. Audioslave - Out of Exile
Ben benieuwd wat de rest van het jaar ons brengt
die heb ik jaren geleden ook al op TV West langs zien komen toen Westpop nog bestond.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:57 schreef methodmich het volgende:
Ik ken niet alle platen van anderen ook hoor.
En Remmelt, Muus & Femke kan je gewoon kopen in de winkel en anders beluisteren op www.remmeltmuusfemke.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |