ik had 'm vanochtendquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:21 schreef IJlien het volgende:
Ik heb trouwens donderdag om 4 uur mn eindgesprek!!
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ben er ook nog steeds mee bezig, maar het schiet echt niet op.
tijdstaten zijn ook vreselijke kutdingen...
fisher, ijlien, houniet, snellejelle, leoline
"helaas moet ik u mededelen dat u stage niet is goedgekeurd en moet u nu het overnieuw doen"quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:21 schreef IJlien het volgende:
Ik heb trouwens donderdag om 4 uur mn eindgesprek!!
zeker als mensen in m'n profiel gaan zoeken waar ik uithangquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:23 schreef IJlien het volgende:
[..]
er is een bepaalde aantrekkingskracht tussen de stagiairs undercover
ik heb een voldoende, heb 'm de stagiairs reeks maar niet laten zien.. hij vond al dat ik veel beter konquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb een voldoende, heb 'm de stagiairs reeks maar niet laten zien.. hij vond al dat ik veel beter kon
mja, krijg je he met familie, die kennen je enzoquote:
Stage lopen bij je oomquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, krijg je he met familie, die kennen je enzo
ah idd.. zit nu ook bij tante dus extra oplettenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, krijg je he met familie, die kennen je enzo
och, hij heeft wel gezien dat ik op fok zat maar nooit naar gevraagd wat 't wasquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
ah idd.. zit nu ook bij tante dus extra opletten
Informatie zoeken voor verslagquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
och, hij heeft wel gezien dat ik op fok zat maar nooit naar gevraagd wat 't was
Ja t verschil is dat ik er goed voor betaald krijg dus k zou t nogal lullig vindenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
och, hij heeft wel gezien dat ik op fok zat maar nooit naar gevraagd wat 't was
vetquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ohja, kheb misschien een ubervette afstudeerstage.. bij IBM!![]()
en ik krijg er waardeloos voor betaald maar als ie 't zou weten sta ik ook zo van eeh sorry?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja t verschil is dat ik er goed voor betaald krijg dus k zou t nogal lullig vinden![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ohja, kheb misschien een ubervette afstudeerstage.. bij IBM!![]()
een verslag makenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]Weet je ook al wat je er mag gaan doen?
maar niet 't jouwe want dat komt nooit afquote:
Ja idd ook waar.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
en ik krijg er waardeloos voor betaald maar als ie 't zou weten sta ik ook zo van eeh sorry?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |