Een seinpaal.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik kan niet printen want er is een storing in de semafoor![]()
nu nog uitzoeken wat een semafoor is
ahja et is trouwens een time-out in de semafoorquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wij gaan zo weer broodjes van subway eten mmmmmmmmmmm
Meest sexy setje van Nederland...quote:
heb je ze ook begrvane, of gecremeerd?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, de muis en het toetsenbord waren allebei overleden.Het toetsenbord volgens mij omdat ik het uit elkaar had gehaald om eens grondig te reinigen. Dat ging met die oude ook goed, maar die nieuwere hield daar blijkbaar niet zo van.
Ik ook al...dus dat betekent dat mijn muziek ff hard gaat.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:30 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zit helemaal alleen op de afdeling![]()
ik haal alleen altijd wel de helft van et groenvoer erafquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Dát ga ik ook doen!!Nu je dat zo zegt....
brand...quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:44 schreef Cazman het volgende:
Zo'n mentor moet ik ook hebben. Beertender is trouwens vet. We hebben me pa er zondag 1 gegeven. Bier smaakt nog goed ook. Mits er brand in zit natuurlijk.
hij wil geen vent die zn brede armen om je heen kan hangen???/quote:Joost wil niet dat ik nog dunner of gespierder wordt. Hij wilt een vent hebben geen pin up zegt ie
Ben jij alweer aan het sporten?
klopt ja... heb zaterdag wel de hele dag thuis gezopen, maar was blij dat ik savonds op een verjaardag bij een maat met wat mensen kon drinken...quote:Me vrienden zijn aan het werk en me schoolmaten weten niet hoe snel ze thuis willen zijn.
zuipen ok maar wel met mensen erbij.
leuk hangt natuurlijk ook van je klasgenoten af hequote:*jaloers is op jouw excursies*
Hier precies hetzelfde. de ouwe klassenvertegenwoordiger was van school af dus mag opa Casper hem vervangen. Maar onze excursies zijn meestal tuinen bezoeken of hoveniersbedrijven. Vrij saai eigenlijk. Ik hoop volgend jaar iets te regelen van een reisje naar een pretpark of zo.
euhm, ik wil levend terug komenquote:Kreta is vet. Ik kan je aanraden die scooters te huren daar en het eiland rond te gassen. Ik ga waarschijnlijk niet weg. Joost zit nu in Italie en ik heb nog geen tijd en geld totdat ik m'n rijbewijs heb. Maar misschien ga ik in de herfstvakantie nog
.
Neeneeneenee je moet goed en gezond eten hoor!quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik haal alleen altijd wel de helft van et groenvoer eraf![]()
Ze zitten in ieder geval in een kist. Ergens hoop ik nog dat ze op een dag besluiten te herrijzen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb je ze ook begrvane, of gecremeerd?
ja dat wist ik eerder niet krijg nu zonder die zooi eropquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeneeneenee je moet goed en gezond eten hoor!
Maar je kunt toch kiezen of je dat er op wilt?Naja, het is wel érg lekker
de Subway, en óók hier in de buurt! Eerder was er alleen een tijdschriftenensigarettenzaak in de buurt. Oh ja, en een cafetariaatje. En nu kan ik ook naar de Subway!
In mijn nieuwe huis wordt niet gerooktquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja dat wist ik eerder niet krijg nu zonder die zooi eropmaar ik eet per dag een lading fruit en 's avonds een lading groente dus ik eet wel gezond hoor
![]()
en rook je nog steeds?![]()
nog net op tijd jij rekel!quote:
Walgelijk vroeg ben je vandaag.....meestal kom jij pas na mijn lunch....nu heb je m'n dagritme dus danig verstoort!quote:
mijn broodje kan elk moment komenquote:
vind je het heel erg als ik daar nog nooit van gehoord heb?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:30 schreef Cybart het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, het is weer tijd voor uurke echte hollandse gezelligheid
ik ha'j een telefoontje gehad van Annie van de Langstraat en die vroeg een moi platje aan vur iedereen die ze kent, en ook onze groeten goan noar Annie, van de langstraat...
Ze haj een moi platje aangevraagd, Wolter Kroes met Als De Muziek Begint![]()
![]()
![]()
Ken jij Wolter Kroes niet?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik daar nog nooit van gehoord heb?![]()
Ken jij Wolter Kroes nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik daar nog nooit van gehoord heb?![]()
Dit ook eigenlijk wel, maar vind m toch wel leuk...quote:
Oooowww nee ik wil eigenlijk blijven zoals ik nu benquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
dan word je dik
ik heb al de hele dag dat kutlied in me hoofd
in de maaaaaneschijn in de maaaaaaaneschijn blablabla
omdat iemand dat floot vanmorgen![]()
Hee! Dat ben ikquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:13 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
het blijft een lekker ventje!
gaat alleen om contracten van laatste 9 maanden.. misschien is dit je enige contract?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:08 schreef Andyvie het volgende:
Hmmm, waarom wil het UWV nou ineens een arbeidsovereenkomst hebben van 2 jaar geleden? Daar heeft het CWI helemaal niks overgezegd? Nou ja gelukkig bewaar ik alles. Zij vragen, wij sturen wel
mag ik even je sofinummer danquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooowww nee ik wil eigenlijk blijven zoals ik nu benMaar idd, calorie-arm zijn die broodjes duidelijk niet
En liedjes krijg ik altijd uit mijn hoofd door naar iets anders opvallends te luisterenMaargoed, ik ben dat 'komt-ie-dan-HE' ook nog niet vergeten
Meestal helpt een boek of een tijdschrift dan... Oftewel, dan moet jij je in een zwaar rapport gaan verdiepen
Zoek mij maar op in een of ander centraal systeem, daar word je stíl van...
![]()
Nope. Het enige contract dat ik de afgelopen 9 maanden had ik met Amicon en die hebben ze ook gekregen. Het enige waarvoor ze het nodig zouden kunnen hebben is omdat ik bij Start een hoger uurloon had in 2003, maar daar had ik al een loonafschrift van meegestuurd en dat zou voldoende moeten zijn, zeiden ze bij het CWI.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
gaat alleen om contracten van laatste 9 maanden.. misschien is dit je enige contract?
Het viel me inderdaad op dat je echt mijn hele arbeidsverleden tevoorschijn kunt toveren met mijn sofi-nummer. Zelfs al mijn vakantiebaantjes kwamen gewoon bovendrijven!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |