vind je het heel erg als ik daar nog nooit van gehoord heb?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:30 schreef Cybart het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, het is weer tijd voor uurke echte hollandse gezelligheid
ik ha'j een telefoontje gehad van Annie van de Langstraat en die vroeg een moi platje aan vur iedereen die ze kent, en ook onze groeten goan noar Annie, van de langstraat...
Ze haj een moi platje aangevraagd, Wolter Kroes met Als De Muziek Begint![]()
![]()
![]()
Ken jij Wolter Kroes niet?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik daar nog nooit van gehoord heb?![]()
Ken jij Wolter Kroes nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik daar nog nooit van gehoord heb?![]()
Dit ook eigenlijk wel, maar vind m toch wel leuk...quote:
Oooowww nee ik wil eigenlijk blijven zoals ik nu benquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
dan word je dik
ik heb al de hele dag dat kutlied in me hoofd
in de maaaaaneschijn in de maaaaaaaneschijn blablabla
omdat iemand dat floot vanmorgen![]()
Hee! Dat ben ikquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:13 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
het blijft een lekker ventje!
gaat alleen om contracten van laatste 9 maanden.. misschien is dit je enige contract?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:08 schreef Andyvie het volgende:
Hmmm, waarom wil het UWV nou ineens een arbeidsovereenkomst hebben van 2 jaar geleden? Daar heeft het CWI helemaal niks overgezegd? Nou ja gelukkig bewaar ik alles. Zij vragen, wij sturen wel
mag ik even je sofinummer danquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooowww nee ik wil eigenlijk blijven zoals ik nu benMaar idd, calorie-arm zijn die broodjes duidelijk niet
En liedjes krijg ik altijd uit mijn hoofd door naar iets anders opvallends te luisterenMaargoed, ik ben dat 'komt-ie-dan-HE' ook nog niet vergeten
Meestal helpt een boek of een tijdschrift dan... Oftewel, dan moet jij je in een zwaar rapport gaan verdiepen
Zoek mij maar op in een of ander centraal systeem, daar word je stíl van...
![]()
Nope. Het enige contract dat ik de afgelopen 9 maanden had ik met Amicon en die hebben ze ook gekregen. Het enige waarvoor ze het nodig zouden kunnen hebben is omdat ik bij Start een hoger uurloon had in 2003, maar daar had ik al een loonafschrift van meegestuurd en dat zou voldoende moeten zijn, zeiden ze bij het CWI.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
gaat alleen om contracten van laatste 9 maanden.. misschien is dit je enige contract?
Het viel me inderdaad op dat je echt mijn hele arbeidsverleden tevoorschijn kunt toveren met mijn sofi-nummer. Zelfs al mijn vakantiebaantjes kwamen gewoon bovendrijven!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |