Zal ik het bewijs voor je opzoeken?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:50 schreef febster het volgende:
[..]
Believe me, als ik zat ben sta ik er nog 1000x belachelijker op, met een of andere rare grijns+ogen dicht
nee, doe maar voor mijquote:
Nee ja, heb je gelijk inquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:57 schreef ArTiC het volgende:
Gewoon geen alcohol drinken..is niet verplicht enzo
Laatste keer dat ik gedronken heb was 2 weken terug ofzo...4/5 glazen bier bij de boston/thomas.
Voor de rest af en toe op vrijdagmiddag op het werk.
Kan ook echt niet zeggen dat ik het mis
Nee doe maar nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zal ik het bewijs voor je opzoeken?![]()
Trouwens.... doe maar niet.
Misschien sta ik er ook bij.
Je weet toch dat k over het algemeen geen bier drink hequote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:03 schreef ArTiC het volgende:
Scheelt ook dat de meeste tenten in ehv dommelsch hebben..wordt je echt niet blij van gewoon..vandaar ook dat ik de Grolsch tenten opzoek
Ja..jij drinkt ranjaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:04 schreef febster het volgende:
[..]
Je weet toch dat k over het algemeen geen bier drink he
Ranja en tequila jaquote:
Veel Dommelsch tenten stappen laatste tijd over op Jupilerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:03 schreef ArTiC het volgende:
Scheelt ook dat de meeste tenten in ehv dommelsch hebben..wordt je echt niet blij van gewoon..vandaar ook dat ik de Grolsch tenten opzoek
Tequila..foute boelquote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:11 schreef febster het volgende:
[..]
Ranja en tequila jaalleen probeer ik dat laatste te minderen, lukt niet altijd
zoals?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Veel Dommelsch tenten stappen laatste tijd over op Jupiler.
Miller had zijn prijzen weer eens verhoogd trouwensquote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
iig de Miller. En ik weet niet wat ze in de Stunt schenken, maar daar zit het wel in Jupiler like glazen.quote:
Corona is nog wel deels te drinken, en tequila is idd met enige regelmaat foute boelquote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tequila..foute boel
daar heb ik echt een keer tunnelvisie van gehad...Was mijn toenmalige vriendinnetje niet blij mee aangezien die me nog de trap op moest slepen
Wel lekker
*mental note*
morgen Corona kopen
Mwaah dat lukt me toch nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:19 schreef ArTiC het volgende:
gewoon cola he
hehehe..eens kijken of het slapen wil..morgen om 0700 uur weer naast mijn bed
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:03 schreef ArTiC het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |