abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juni 2005 @ 22:34:44 #51
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_28207363
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 22:19 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Nee, ze hadden toen natuurlijk geen idee wat daar gebeurde. De enige reden dat ze daarheen gestuurd waren was om te doen lijken dat Nederland wat deed, alleen deden ze dat niet.
Nu kunnen ze het niet verdragen dat mensen daar doorheen zien en daar wat van zeggen.

Nou is het natuurlijk niet eerlijk om de desbetreffende soldaten daar de schuld van te geven, ze volgden immers gewoon orders op. Orders om daar lekker te gaan zitten luieren welliswaar.
Ahh daar ben je weer. Jij was die idioot die precies weet wat daar is voorgevallen en wel ff zal vertellen wat daar niet van deugde.
Wat er niet van deugd is dat * stuurlui aan de wal * van het soort * kortzichtig * domme opmerkingen maken en daarmee mensen die veel beter verdienen proberen de grond in te stampen. Die dutchbatters hebben onder extreme omstandigheden hun werk proberen te doen en dat 't zo slecht is afgelopen met de mensen in Srebrenica was hun schuld niet. Dat mensen zo dom en kortzichtig zijn om te proberen hun wél de verantwoording daarvoor in de schoenen te schuiven veranderd niks aan de zaak. Ik vind dat die jongens heel slecht zijn behandeld en ik ben écht niet de enigste die er zo over denkt. De hele zaak is door de media ook afschuwelijk opgeklopt maar ja zo gaat dat nu eenmaal. Zeker in een land als Nederland dat loyaliteit soms niet hoog in 't vaandel draagt en met een waardeloze regering die militairen ergens op af stuurd zonder het voor ze op te nemen als dat nodig is, om van de rest wat er fout is gegaan nog maar niet te spreken.

zo, nu heb ik lekker toch ff mijn gal kunnen spugen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_28208735
Je hebt gelijk, ik ben helemaal overtuigd door een ibo voetsoldaatje die zijn hoogste plicht kan vervullen door als kanonennvoer op te komen draven als een meerdere dat wil.
Je spelling getuigd dat dit jouw rol was in die oorlog.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zaterdag 25 juni 2005 @ 00:05:08 #53
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_28210215
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 23:18 schreef piet_pelle het volgende:
Je hebt gelijk, ik ben helemaal overtuigd door een ibo voetsoldaatje die zijn hoogste plicht kan vervullen door als kanonennvoer op te komen draven als een meerdere dat wil.
Je spelling getuigt...

Met een T dus.

- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 25 juni 2005 @ 00:07:45 #54
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_28210316
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 22:19 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Nee, ze hadden toen natuurlijk geen idee wat daar gebeurde. De enige reden dat ze daarheen gestuurd waren was om te doen lijken dat Nederland wat deed, alleen deden ze dat niet.
Nu kunnen ze het niet verdragen dat mensen daar doorheen zien en daar wat van zeggen.
Precies, want jij was er ook, en je hebt alles gezien. Ook dat nederlandse militairen met de handen in de zakken en een peuk in hun waffel stonden toe te kijken bij slachtpartijen op jongens van 16-17 jaar... Nu we het er toch over hebben: waarom deed jij niks?
quote:
Nou is het natuurlijk niet eerlijk om de desbetreffende soldaten daar de schuld van te geven, ze volgden immers gewoon orders op. Orders om daar lekker te gaan zitten luieren welliswaar.
Tuinstoeltje erbij, parasolletje erboven, en de Heineken thuistap aan! Zo ging het, toch?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 25 juni 2005 @ 08:59:11 #55
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_28215477
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 23:18 schreef piet_pelle het volgende:
Haha als je 't over mijn spelling hebt :
Het is algemeen bekend dat je best wel eens een * vautje * kunt maken in je post en dat mensen die daar over vallen dat alleen maar doen omdat ze op de inhoud van de post niet goed kunnen reageren wegens gebrek aan goede ammunitie ! ( dwz goede argumenten )
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 25 juni 2005 @ 12:23:36 #56
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_28218634
http://telegraaf-i.telegr(...)050625_13/pagina.php of als je daar niet kunt lezen:
http://forum.fok.nl/topic/717836/5/50#28218442

Nederland deed inderdaad helemaal niks.
- Privacy Matters
  Eindredactie Games maandag 27 juni 2005 @ 09:46:38 #57
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28264651
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 12:23 schreef RonaldV het volgende:
http://telegraaf-i.telegr(...)050625_13/pagina.php of als je daar niet kunt lezen:
http://forum.fok.nl/topic/717836/5/50#28218442

Nederland deed inderdaad helemaal niks.
ah, 2 superhelden, waar is de silver star voor die gasten, waarom hebben ze nog geen erentoch door amsterdam.

lekker amerikaans weer
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 27 juni 2005 @ 10:42:51 #58
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_28265791
quote:
Op maandag 27 juni 2005 09:46 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ah, 2 superhelden, waar is de silver star voor die gasten, waarom hebben ze nog geen erentoch door amsterdam.

lekker amerikaans weer
Wij kennen de Silver Star niet.
militaire ereparades ook niet trouwens...
- Privacy Matters
  maandag 27 juni 2005 @ 18:23:10 #59
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_28279844
Piet_Pelle weet het weer beter natuurlijk.
Ziet het journaal, met een blikje bier erbij, zakje wokkels tussen de benen en schud zijn hoofd en denkt van "ach, morgen weer Nederland-Belgie op tv".
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 27 juni 2005 @ 18:49:59 #60
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_28280540
quote:
Op maandag 27 juni 2005 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Piet_Pelle weet het weer beter natuurlijk.
Ziet het journaal, met een blikje bier erbij, zakje wokkels tussen de benen en schud zijn hoofd en denkt van "ach, morgen weer Nederland-Belgie op tv".
Je vergeet:
"Toen ik in dienst zat..."
- Privacy Matters
  maandag 27 juni 2005 @ 18:59:27 #61
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_28280794
quote:
Op maandag 27 juni 2005 18:49 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Je vergeet:
"Toen ik in dienst zat..."
En oefening pantserstorm meemaakte ja
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')