Die borden staan er voor niks, er word ieder concert wel gecrowdsurft. (wat 'n woordquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:57 schreef MOD het volgende:
[..]
Tja die borden stonden er niet voor niets, kreeg ook bijna een paar schoenen in me hoofd geduwdmaar blijkbaar zagen sommige die niet..
Najaa zo erg was het niet, heb door pitten meer schade op gelopen![]()
Vraag me trouwens af, der werd ook gefilmd enzo, ik wil die beelden wel een keer terug zien, voor wat was dat eigenlijk? waar/wanneer kan je die ergens terug zien, ik zou het graag willen weten
Nou ik dacht dat ik een cameraman voorbij dat podium heen en weer liep, dus mss dat er een dvd uitkomt ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:57 schreef MOD het volgende:
[..]
Tja die borden stonden er niet voor niets, kreeg ook bijna een paar schoenen in me hoofd geduwdmaar blijkbaar zagen sommige die niet..
Najaa zo erg was het niet, heb door pitten meer schade op gelopen![]()
Vraag me trouwens af, der werd ook gefilmd enzo, ik wil die beelden wel een keer terug zien, voor wat was dat eigenlijk? waar/wanneer kan je die ergens terug zien, ik zou het graag willen weten
Werd er de heletijd water weggegeven????quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:51 schreef Hugo- het volgende:
en ik steeds water kon krijgen van de bullebakken.
Als er een dvd uit komt lijkt me dat wel heel vet! of kan je filmpjes downloaden van de soad site, miss zie ik me zelf nog een paar keerquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:32 schreef got.rice het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat ik een cameraman voorbij dat podium heen en weer liep, dus mss dat er een dvd uitkomt ofzo
anders ik wel......ken ik met mijn vriendin gooien.....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:55 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ik wacht ook nog steeds op een dvd van ze![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |