abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28150816
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 21:57 schreef MOD het volgende:

[..]

Tja die borden stonden er niet voor niets, kreeg ook bijna een paar schoenen in me hoofd geduwd maar blijkbaar zagen sommige die niet..
Najaa zo erg was het niet, heb door pitten meer schade op gelopen

Vraag me trouwens af, der werd ook gefilmd enzo, ik wil die beelden wel een keer terug zien, voor wat was dat eigenlijk? waar/wanneer kan je die ergens terug zien, ik zou het graag willen weten
Die borden staan er voor niks, er word ieder concert wel gecrowdsurft. (wat 'n woord )
pi_28171603
Ook bij Frans Bauer denk je? Ik vond dat crowdsurfen ook erg dom, het is best leuk, maar als je in zo'n grote zaal bent en er staan grote borden met verboden te crowdsurfen (hingen al blaadjes op de entree duren zelfs) dan vind ik het erg dom. Ik stond naast het hek met daar tussenin de ruimte waar de bullenbakken staan en ik heb ze ook 3 crowsurfers hardhandig zien wegwerken. XD Verder vond ik het geweldig. Geluid viel tegen, maar dat had ik al verwacht. Ik stond lekker dichtbij, en ik stond tegen dat hek aan, wat erg handig was omdat ik geen zin had in een pit, en ik steeds water kon krijgen van de bullebakken.
pi_28172818
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 21:57 schreef MOD het volgende:

[..]

Tja die borden stonden er niet voor niets, kreeg ook bijna een paar schoenen in me hoofd geduwd maar blijkbaar zagen sommige die niet..
Najaa zo erg was het niet, heb door pitten meer schade op gelopen

Vraag me trouwens af, der werd ook gefilmd enzo, ik wil die beelden wel een keer terug zien, voor wat was dat eigenlijk? waar/wanneer kan je die ergens terug zien, ik zou het graag willen weten
Nou ik dacht dat ik een cameraman voorbij dat podium heen en weer liep, dus mss dat er een dvd uitkomt ofzo
.mwep
  donderdag 23 juni 2005 @ 22:37:28 #54
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_28177138
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 19:51 schreef Hugo- het volgende:
en ik steeds water kon krijgen van de bullebakken.
Werd er de heletijd water weggegeven???? ik had dat zooo nodig he en ik maar naar de plee rennen!!
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:32 schreef got.rice het volgende:

[..]

Nou ik dacht dat ik een cameraman voorbij dat podium heen en weer liep, dus mss dat er een dvd uitkomt ofzo
Als er een dvd uit komt lijkt me dat wel heel vet! of kan je filmpjes downloaden van de soad site, miss zie ik me zelf nog een paar keer
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  zaterdag 25 juni 2005 @ 12:55:45 #55
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_28219380
Ik wacht ook nog steeds op een dvd van ze
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_28220012
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 12:55 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ik wacht ook nog steeds op een dvd van ze
anders ik wel......ken ik met mijn vriendin gooien.....
Refuse/Resist/Innerself
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')