En wat boeit dat dat ik veel drink ?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:10 schreef paparia het volgende:
Oei dat klinkt overduidelijk als een drankprobleem
Ik vind je tofquote:Op maandag 20 juni 2005 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En wat boeit dat dat ik veel drink ?
Alex bierservice!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
kan iemand mij bier langsbrengen ?
Niet dat je al dan niet veel of niet drinkt. Maar het is OP en das het probleemquote:Op maandag 20 juni 2005 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En wat boeit dat dat ik veel drink ?
Ketter! Wat doe je?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu kan ik geen bier drinken met borsthaar
Ik voel een reclamecampagne van een biermerk.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:41 schreef Blokhut het volgende:
Ik heb morgen een tentamen, daarom drink ik bier.
zeker zo doen wij dat. een paar kratten er doorheen jagen, en dan om 8.30 het tentamen doen. altijd leuk.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:41 schreef Blokhut het volgende:
Ik heb morgen een tentamen, daarom drink ik bier.
Ik heb nog maar een half krat.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
zeker zo doen wij dat. een paar kratten er doorheen jagen, en dan om 8.30 het tentamen doen. altijd leuk.
Joints zijn voor kleine kinderen.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:37 schreef Apekoek het volgende:
koop een joint, dan hoef je ook geen bier meer
Moet er morgen om 7 uur uit, dus ik gooi er nog een paar naar binnen en ga dan slapenquote:Op maandag 20 juni 2005 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je het daarmee zult redden !
Wanneer men een vloeistof drinkt samengesteld uit water gist hop en graan is men heel stoerquote:Op maandag 20 juni 2005 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Godver de tiefus !
Ik heb gister nog 3 kratten in huis gehaald
Je bent niet per defenitie stoer als je bier drinkt...je bent gewoon een mongool als je t niet kan waarderen...quote:Op maandag 23 januari 2006 14:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wanneer men een vloeistof drinkt samengesteld uit water gist hop en graan is men heel stoer![]()
Echt een bikkel ben je dan!![]()
Ik kan het goed waarderen, alleen als ik mensen van 20+ nogsteeds stoer hoor lopen praten over een dom en simpel nietzeggend onderwerp als bier, vind ik het gewoon triest!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:46 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je bent niet per defenitie stoer als je bier drinkt...je bent gewoon een mongool als je t niet kan waarderen...
Op fok wordt er over het algemeen dom geluld dus ik zie t probleem niet zo...quote:Op maandag 23 januari 2006 14:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik kan het goed waarderen, alleen als ik mensen van 20+ nogsteeds stoer hoor lopen praten over een dom en simpel nietzeggend onderwerp als bier, vind ik het gewoon triest!
Een pilsje opzich is niks mee mis!
Daar heb je een punt, alleen word er dom geluld zonder stoer proberen te doenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:49 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Op fok wordt er over het algemeen dom geluld dus ik zie t probleem niet zo...
Wtf is pure crisis?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef Nawien het volgende:
Bier![]()
Wat is er in godsnaam chill aan bier. Ik drink het alleen in pure crisis. Bier
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |