Dat is niet ees zo heel handigquote:Op zondag 26 juni 2005 15:10 schreef blrrrt het volgende:
Die iPod-users zijn echt dom hè![]()
Zeg gewoon: M'n iPod kan ik opladen via USB; jullie hebben altijd zo'n achterlijke adapter nodig.
Dan zeg ik: Oke, puntje voor iPod.
Maar nee!!! Zo slim zijn ze niet!!!!!![]()
jij hebt dus duidelijk nog nooit een Iriver gezien. De scrollfunctie gaat op perfecte snelheid, en als je de snelheid niet perfect vind, dan stel je m anders in.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een lui mannetje.
Als je met een iRiver per ongeluk te ver doorscrollt zit je meteen onderaan de lijst
Waarom niet? Lijkt me echt een uitkomst.quote:
Moeten iRivers zo vaak opgeladen worden danquote:Op zondag 26 juni 2005 15:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me echt een uitkomst.
Lekker m'n H10 opladen terwijl ik op school zit.
Nee, maar het gaat om het principe....quote:Op zondag 26 juni 2005 15:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Moeten iRivers zo vaak opgeladen worden dan?
Niet voor zover in weet...quote:Op zondag 26 juni 2005 15:15 schreef Geqxon het volgende:
De H10 laad toch ook via USB?
Als ik hem oplaad ligtie er 's nacht in, dus ik zou het niet weten.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:17 schreef tonks het volgende:
hoe lang laad een iriver eigenlijk op?
de uitknopquote:Op zondag 26 juni 2005 14:33 schreef tonks het volgende:
Veel gebruiksvriendelijker dan iPod krijg je het niet.
1 mooie ronde knop.
dus het desgin maakt geen reetuit, omdat je er toch niet naar kijkt tijdens het luisterenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:34 schreef tonks het volgende:
Oja een iRiver heeft een kleurenscherm, want je kijkt ook steeds op je scherm tijdens het luisteren he
quote:Op zondag 26 juni 2005 15:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus het desgin maakt geen reetuit, omdat je er toch niet naar kijkt tijdens het luisteren![]()
het is net een clitorisquote:
Anders snap je zijn opmerking even Sjaak.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:34 schreef donald_dick het volgende:
dus het desgin maakt geen reetuit, omdat je er toch niet naar kijkt tijdens het luisteren![]()
voor de ipod kudde?quote:
speelde jij geen GTA SAquote:Op zondag 26 juni 2005 14:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar wie ouder als 12 speelt er nog games![]()
nee sjaak, Tongs bewees ff dat design geen fuck uitmaakte en je dus al minimaal 100 posts heb besteed aan een dode koe. ja ik kan ook selecitef lezen, net als jij met lijstjes aankomt met Hairy Butthole Potter erin en gast uit Star warsquote:Op zondag 26 juni 2005 15:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Anders snap je zijn opmerking even Sjaak.
Als de iPod en de iRiver er hetzelfde hadden uitgezien had iedereen wel met een iRiver rond gelopen dat weet ik zeker. Dus maakt design wel heel wat uit.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee sjaak, Tongs bewees ff dat design geen fuck uitmaakte en je dus al minimaal 100 posts heb besteed aan een dode koe. ja ik kan ook selecitef lezen, net als jij met lijstjes aankomt met Hairy Butthole Potter erin en gast uit Star wars
Haha daar heb je wel gelijk aan maar dat zegt dan weer wat over de marketing afdeling van Apple. En ook dat heeft niets met de kwaliteit van de speler te maken. Ik bedoel meer dat het succes van Apple lang niet alleen afhangt van de inhoud van de player.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk het niet hoor RemzzVergeet niet dat achter heel dat Apple het hippe Imago hangt, en achter iRiver een duf japans nerd-sfeertje
tsja, mensen kopen Lambo's ook omdat het dure auto's zijn en je er een 'status' rondhangt, maar je kan er ook maar bar weinig meequote:Op zondag 26 juni 2005 15:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Haha daar heb je wel gelijk aan maar dat zegt dan weer wat over de marketing afdeling van Apple. En ook dat heeft niets met de kwaliteit van de speler te maken. Ik bedoel meer dat het succes van Apple lang niet alleen afhangt van de inhoud van de player.
Mja, zonder ingebouwde radio kan ik natuurlijk niet gelijk naar potentiële 'nieuwe' mp3-tjes speuren.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee.
Maar je koopt een mp3speler om mee naar mp3s te luisteren, mag ik hopen.
Radiootjes hebben ze voor een euro of zeven wel bij het kruidvat liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |