iRiverquote:Op zondag 26 juni 2005 13:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik had altijd gedacht dat jij bij het iPod kamp zat
quote:Op zondag 26 juni 2005 13:56 schreef Geqxon het volgende:
Ives is een nerd. Ik weet wel iets meer van design dan jij![]()
Dat is een hele lelijke stroming geweest, ben blij dat de meeste van die gedrochten al op zijn geblazen.quote:Weet jij wat het bauhaus soms is? Nee he, want idd, daar hebben ze GEEN iPot![]()
HAHA, geloof jij het zelf maar. Jij bent de enige die er zo over denktquote:Op zondag 26 juni 2005 13:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zinloos? Men, ik heb net HET iPod argument onderuit getakkeld
http://en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_Ivequote:Op zondag 26 juni 2005 13:58 schreef Geqxon het volgende:
En besides, Ives is bekent geworden door zijn iPod. TOEN HIJ HEM ONTWORP (en juist dat is enorm belangrijk) had hij een strontbaantje bij meneer Jobs.
Ik bedoel maar
Ja, of je bent niet duidelijk genoeg in welke je bedoelt hé? Of weet je niet dat "Bauhaus" een vrij ruim begrip is? Ik dacht dat je er meer over wist als ik?quote:
Als stoelen die in de jaren '30 en '20 zijn ontworpen, nu nog steeds als warme broodjes over de toonbank gaan, dan vind ik dat zeker niet subjectiefquote:Op zondag 26 juni 2005 14:06 schreef Remzz het volgende:
Design is toch subjectief? Wat de 1 mooi vind vind de ander niet mooi. Die discussie slaat dus nergens op. Ik vind Apple mooier dan iRiver maar kan me best voorstellen dat er mensen zijn die iRiver mooier vind.
Als je kunt lezen, begrijp je dat ik het over HET bauhaus heb. Dus 1 onderwerp, 1 vaste substanciequote:Op zondag 26 juni 2005 14:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, of je bent niet duidelijk genoeg in welke je bedoelt hé? Of weet je niet dat "Bauhaus" een vrij ruim begrip is? Ik dacht dat je er meer over wist als ik?
Ja maar je kunt mp3 spelers die een paar maanden na elkaar uitkomen niet vergelijken met stoelen uit de jaren 30 en de stoelen nu.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als stoelen die in de jaren '30 en '20 zijn ontworpen, nu nog steeds als warme broodjes over de toonbank gaan, dan vind ik dat zeker niet subjectief
Ah zow...quote:Op zondag 26 juni 2005 14:12 schreef Geqxon het volgende:
Klopt helemaal Remzz, en dat is omdat ik de iPod dus geen designers-item vind
"Het bauhaus" was net zogoed de school, de scholing en de daaruit voortvloeiende stroming knul.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:09 schreef Geqxon het volgende:
Als je kunt lezen, begrijp je dat ik het over HET bauhaus heb. Dus 1 onderwerp, 1 vaste substancieOfwel: het museum
Ik heb het dus niet over bauhaus in het algemeen, ofwel: de kunststroming.
Iets waar de meerderheid dus kennelijk anders overdenkt.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:12 schreef Geqxon het volgende:
Klopt helemaal Remzz, en dat is omdat ik de iPod dus geen designers-item vind
Dan hebben de Ipod gebruikers niks meer te vertellen. Het maakt niet uit hoevaak je om een argument vraagt, je krijgt toch nooit antwoord, behalve dat de Ipod stijlvol zou zijn. Mede doordat de Iriver gebruikers hier WEL konden zeggen waarom hun apparaat beter was dan een Ipod, heb ik vrijdag toch een Iriver gekocht, en ik moet zeggen dat ik er fantastisch blij mee ben. Het is echt een superapparaat, stjilvol, en bovenal zeer gebruiksvriendelijk.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:13 schreef blrrrt het volgende:
Zijn we nu klaar met dat designgedoe??
onder andere ja, de Ipod gebruikers hadden het als enige pluspunt overhet design, terwijl ik dat Ipod design juist lelijk vind (quote:Op zondag 26 juni 2005 14:30 schreef Geqxon het volgende:
O, dus het komt door ons dat je een iRiver hebt gekocht?![]()
Asmodean
![]()
Puntje voor iRiverquote:Op zondag 26 juni 2005 14:32 schreef Asmodean het volgende:
[..]
onder andere ja, de Ipod gebruikers hadden het als enige pluspunt overhet design, terwijl ik dat Ipod design juist lelijk vind (). De Iriver gebruikers daarentegen hebben mij veel beter overtuigd, en vooral dingen als het heldere kleurenscherm vind ik echt geweldig!
Welkom bij de club Asmodeanquote:Op zondag 26 juni 2005 14:28 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Dan hebben de Ipod gebruikers niks meer te vertellen. Het maakt niet uit hoevaak je om een argument vraagt, je krijgt toch nooit antwoord, behalve dat de Ipod stijlvol zou zijn. Mede doordat de Iriver gebruikers hier WEL konden zeggen waarom hun apparaat beter was dan een Ipod, heb ik vrijdag toch een Iriver gekocht, en ik moet zeggen dat ik er fantastisch blij mee ben. Het is echt een superapparaat, stjilvol, en bovenal zeer gebruiksvriendelijk.
Dat kan op een iPod toch ook?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:35 schreef Geqxon het volgende:
Met een iRiver "sukkel" je alleen maar met het touchpad
Besides, meerdere knoppen hebben is ook niet verkeerd. Zo kun je bij een iRiver snel ff het nummer op pauze zetten doordat die knop apart zit
Ik kan me niet voorstellen dat het nog makkelijker dan dan bij mijn Iriver H10, maar de Ipod is idd ook erg gebruiksvriendelijk. Toch vind ik dat niet specifiek een voordeel van de een boven de ander, want ieder mens met een gemiddelde woonkamertemperatuur als IQ weet binnen een minuut hoe beide apparaatjes werken. En hoezo met een 5-tal knopjes sukkelt? Is juist erg handig en heel wat mooier dan zo'n kolossaal lompe knop als op een Ipod.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:33 schreef tonks het volgende:
Veel gebruiksvriendelijker dan iPod krijg je het niet.
Terwijl iRiver met 5tal knopjes sukkelt heb je bij ipod maar 1 mooie ronde knop.
1 ronde knop met knopjes er onder ja.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:33 schreef tonks het volgende:
Terwijl iRiver met 5tal knopjes sukkelt heb je bij ipod maar 1 mooie ronde knop.
Het ziet eruit als 1 lomp grote knop, dat vind hij wat minderquote:Op zondag 26 juni 2005 14:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
1 ronde knop met knopjes er onder ja.
En wat is je punt hiermee??![]()
Je draait toch rondjes op een iPod?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Wat ik minder vind van de iPod (de 20gb versie, ik neem aan dat die touchpad hetzelfde is als de mini), is dat je eindeloos loopt te "vegen", dus vinger bovenop de touchpad, naar beneden strijken, optillen, weer bovenop de touchpad leggen, naar beneden strijken, optillen enz.
je hebt nu, niet zoals de moderator zegt helemaal geen punt, en als Ipod gebruiker al helemaal niet. Ipod gebruikers weten alleen te vertellen dat een Ipod zo mooi is, maar daar let je toch net zo min op als op dat kleurenschermpje als je hem in je broekzak hebtquote:Op zondag 26 juni 2005 14:34 schreef tonks het volgende:
Oja een iRiver heeft een kleurenscherm, want je kijkt ook steeds op je scherm tijdens het luisteren he
op de mini leg je gewoon je duim op het onderste punt van het touchpad, en hij blijft dan snel naar beneden scrollenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Wat ik minder vind van de iPod (de 20gb versie, ik neem aan dat die touchpad hetzelfde is als de mini), is dat je eindeloos loopt te "vegen", dus vinger bovenop de touchpad, naar beneden strijken, optillen, weer bovenop de touchpad leggen, naar beneden strijken, optillen enz.
Jij begint toch ook over je designtje of nietquote:Op zondag 26 juni 2005 14:39 schreef Asmodean het volgende:
[..]
je hebt nu, niet zoals de moderator zegt helemaal geen punt, en als Ipod gebruiker al helemaal niet. Ipod gebruikers weten alleen te vertellen dat een Ipod zo mooi is, maar daar let je toch net zo min op als op dat kleurenschermpje als je hem in je broekzak hebt![]()
Niet echt neequote:Op zondag 26 juni 2005 14:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wehehehe, is dat niet enorm RSI opwekkend?
ik heb nooit gezegd dat een Ipod zuigt, jij wel dat een Iriver zuigt (quote:Op zondag 26 juni 2005 14:42 schreef tonks het volgende:
En ik vraag me af, als iRiver zo geweldig is en iPod zo erg zuigt.
Waarom hebben zoveel mensen een iPod? waarom komt iPod altijd goed uit reviews?
Waarom gebruiken veel films iPod?
Waarom gebruiken ze geen iRivers dan? die zijn toch beter
Ja maar jij bent ook een lui mannetjequote:Op zondag 26 juni 2005 14:44 schreef Geqxon het volgende:
Nou, ik hou bij het doorscrollen van de lijst liever mijn duim stil dan dat ik talloze rondjes moet draaien
Quote ik jou? Reageerde ik op jou ?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:45 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat een Ipod zuigt, jij wel dat een Iriver zuigt ()
Het zijn gewoon beiden fantastische apparaatjes.
En waarom zoveel mensen een Ipod hebben? Het is gewoon een rage, zo simpel is dat. Een I-pod komt goed uit reviews omdat het een goed apparaat is. Wij zeggen alleen dat een Iriver BETER is, Niet dat ie zuigt. Beter lezen Tonks.
Er zit ook een omhoog-kant op de toutchstripquote:Op zondag 26 juni 2005 14:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een lui mannetje.
Als je met een iRiver per ongeluk te ver doorscrollt zit je meteen onderaan de lijst
Whehhehe je zegt hier gewoon dat iRiver rules.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je met een iRiver per ongeluk te ver doorscrollt zit je meteen onderaan de lijst
De iPod is natuurlijk het enige apparaat dat met toutchbuttons/strips/rondjes werktquote:Op zondag 26 juni 2005 14:47 schreef tonks het volgende:
Wel een beetje gejat he dat touch ding
Mijn laptop van voor het iPod-tijdperk heeft ook zo'n touch-dingquote:Op zondag 26 juni 2005 14:47 schreef tonks het volgende:
Wel een beetje gejat he dat touch ding
Heb je dan al een Mac of loop je met de Windowskudde mee?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:43 schreef Geqxon het volgende:
Waarom dragen mensen broeken met vlekken erin?
Waarom hebben mensen in films broeken met vlekker erin?
Mode en kudde-gedrag..
Was wel de eerste mp3 speler met datquote:Op zondag 26 juni 2005 14:49 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De iPod is natuurlijk het enige apparaat dat met toutchbuttons/strips/rondjes werkt![]()
Waarom zou ik een mac willen als lang niet alles werkt op een mac wat wel op een windows-pc werkt?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Heb je dan al een Mac of loop je met de Windowskudde mee?
Hmm en daarom heb ik een ipodquote:Op zondag 26 juni 2005 14:51 schreef Geqxon het volgende:
Windows is geen kudde
Ik heb geen windows omdat ik de rest maar achternaloop, ik heb windows omdat dat aan mijn wensen en eisen voldoet
Ik heb een iPod omdat die aan mijn wensen voldoetquote:Op zondag 26 juni 2005 14:51 schreef Geqxon het volgende:
Windows is geen kudde
Ik heb geen windows omdat ik de rest maar achternaloop, ik heb windows omdat dat aan mijn wensen en eisen voldoet
Grappig, had het natuurlijk niet over een muziek programma op je craptopquote:Op zondag 26 juni 2005 14:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik bedien mijn winamp al jaren met een touchpad, zelf nog voordat de iPod uberhaupt bestond
Dat is wel z'n non argument er zijn voor alle programma's wel oplossingen om die op de Mac te draaien.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:51 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom zou ik een mac willen als lang niet alles werkt op een mac wat wel op een windows-pc werkt?![]()
Voor Visual Studio.NET en MSN-Messenger zijn anders nog geen volwaardige alternatieven. Om over games maar te zwijgenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat is wel z'n non argument er zijn voor alle programma's wel oplossingen om die op de Mac te draaien.
Je hebt het over mp3-spelers. Winamp is ook een mp3-spelerquote:Op zondag 26 juni 2005 14:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Grappig, had het natuurlijk niet over een muziek programma op je craptop
Waarom zou ik een systeem kopen en oplossingen gaan zoeken, terwijl met windows de meeste dingen gewoon standaard werken...quote:Op zondag 26 juni 2005 14:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat is wel z'n non argument er zijn voor alle programma's wel oplossingen om die op de Mac te draaien.
Heb je bij de aanschaf van je computer serieus alle alternatieven overwogen, Linux, BE, MacOS of nam je makkelijk Windows omdat iedereen het toch ook gebruikte?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:51 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar wie ouder als 12 speelt er nog gamesquote:Op zondag 26 juni 2005 14:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor Visual Studio.NET en MSN-Messenger zijn anders nog geen volwaardige alternatieven. Om over games maar te zwijgen
Waarom zitten er dan spelletjes op de iPodquote:Op zondag 26 juni 2005 14:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar wie ouder als 12 speelt er nog games![]()
Omdat het OS veel stabieler/beter is....quote:Op zondag 26 juni 2005 14:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom zou ik een systeem kopen en oplossingen gaan zoeken, terwijl met windows de meeste dingen gewoon standaard werken...
En wie zegt dat ik die gebruikquote:Op zondag 26 juni 2005 14:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom zitten er dan spelletjes op de iPod![]()
Om en nabij de 2miljard personenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Nog steeds??quote:Op zondag 26 juni 2005 14:07 schreef blrrrt het volgende:
* blrrrt wacht nog steeds op een paar objectieve, beargumenteerde redenen...
Dat is niet ees zo heel handigquote:Op zondag 26 juni 2005 15:10 schreef blrrrt het volgende:
Die iPod-users zijn echt dom hè![]()
Zeg gewoon: M'n iPod kan ik opladen via USB; jullie hebben altijd zo'n achterlijke adapter nodig.
Dan zeg ik: Oke, puntje voor iPod.
Maar nee!!! Zo slim zijn ze niet!!!!!![]()
jij hebt dus duidelijk nog nooit een Iriver gezien. De scrollfunctie gaat op perfecte snelheid, en als je de snelheid niet perfect vind, dan stel je m anders in.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me echt een uitkomst.quote:
Moeten iRivers zo vaak opgeladen worden danquote:Op zondag 26 juni 2005 15:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me echt een uitkomst.
Lekker m'n H10 opladen terwijl ik op school zit.
Nee, maar het gaat om het principe....quote:Op zondag 26 juni 2005 15:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Moeten iRivers zo vaak opgeladen worden dan?
Niet voor zover in weet...quote:Op zondag 26 juni 2005 15:15 schreef Geqxon het volgende:
De H10 laad toch ook via USB?
Als ik hem oplaad ligtie er 's nacht in, dus ik zou het niet weten.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:17 schreef tonks het volgende:
hoe lang laad een iriver eigenlijk op?
de uitknopquote:Op zondag 26 juni 2005 14:33 schreef tonks het volgende:
1 mooie ronde knop.
dus het desgin maakt geen reetuit, omdat je er toch niet naar kijkt tijdens het luisterenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:34 schreef tonks het volgende:
Oja een iRiver heeft een kleurenscherm, want je kijkt ook steeds op je scherm tijdens het luisteren he
quote:Op zondag 26 juni 2005 15:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus het desgin maakt geen reetuit, omdat je er toch niet naar kijkt tijdens het luisteren![]()
het is net een clitorisquote:
Anders snap je zijn opmerking even Sjaak.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:34 schreef donald_dick het volgende:
dus het desgin maakt geen reetuit, omdat je er toch niet naar kijkt tijdens het luisteren![]()
voor de ipod kudde?quote:
speelde jij geen GTA SAquote:Op zondag 26 juni 2005 14:56 schreef tonks het volgende:
[..]
nee sjaak, Tongs bewees ff dat design geen fuck uitmaakte en je dus al minimaal 100 posts heb besteed aan een dode koe. ja ik kan ook selecitef lezen, net als jij met lijstjes aankomt met Hairy Butthole Potter erin en gast uit Star warsquote:Op zondag 26 juni 2005 15:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Anders snap je zijn opmerking even Sjaak.
Als de iPod en de iRiver er hetzelfde hadden uitgezien had iedereen wel met een iRiver rond gelopen dat weet ik zeker. Dus maakt design wel heel wat uit.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee sjaak, Tongs bewees ff dat design geen fuck uitmaakte en je dus al minimaal 100 posts heb besteed aan een dode koe. ja ik kan ook selecitef lezen, net als jij met lijstjes aankomt met Hairy Butthole Potter erin en gast uit Star wars
Haha daar heb je wel gelijk aan maar dat zegt dan weer wat over de marketing afdeling van Apple. En ook dat heeft niets met de kwaliteit van de speler te maken. Ik bedoel meer dat het succes van Apple lang niet alleen afhangt van de inhoud van de player.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk het niet hoor RemzzVergeet niet dat achter heel dat Apple het hippe Imago hangt, en achter iRiver een duf japans nerd-sfeertje
tsja, mensen kopen Lambo's ook omdat het dure auto's zijn en je er een 'status' rondhangt, maar je kan er ook maar bar weinig meequote:Op zondag 26 juni 2005 15:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Haha daar heb je wel gelijk aan maar dat zegt dan weer wat over de marketing afdeling van Apple. En ook dat heeft niets met de kwaliteit van de speler te maken. Ik bedoel meer dat het succes van Apple lang niet alleen afhangt van de inhoud van de player.
Mja, zonder ingebouwde radio kan ik natuurlijk niet gelijk naar potentiële 'nieuwe' mp3-tjes speuren.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee.
Maar je koopt een mp3speler om mee naar mp3s te luisteren, mag ik hopen.
Radiootjes hebben ze voor een euro of zeven wel bij het kruidvat liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |