Er zit ook een omhoog-kant op de toutchstripquote:Op zondag 26 juni 2005 14:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een lui mannetje.
Als je met een iRiver per ongeluk te ver doorscrollt zit je meteen onderaan de lijst
Whehhehe je zegt hier gewoon dat iRiver rules.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een lui mannetje.
Als je met een iRiver per ongeluk te ver doorscrollt zit je meteen onderaan de lijst
De iPod is natuurlijk het enige apparaat dat met toutchbuttons/strips/rondjes werktquote:Op zondag 26 juni 2005 14:47 schreef tonks het volgende:
Wel een beetje gejat he dat touch ding
Mijn laptop van voor het iPod-tijdperk heeft ook zo'n touch-dingquote:Op zondag 26 juni 2005 14:47 schreef tonks het volgende:
Wel een beetje gejat he dat touch ding
Heb je dan al een Mac of loop je met de Windowskudde mee?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:43 schreef Geqxon het volgende:
Waarom dragen mensen broeken met vlekken erin?
Waarom hebben mensen in films broeken met vlekker erin?
Mode en kudde-gedrag..
Was wel de eerste mp3 speler met datquote:Op zondag 26 juni 2005 14:49 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De iPod is natuurlijk het enige apparaat dat met toutchbuttons/strips/rondjes werkt![]()
Waarom zou ik een mac willen als lang niet alles werkt op een mac wat wel op een windows-pc werkt?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Heb je dan al een Mac of loop je met de Windowskudde mee?
Hmm en daarom heb ik een ipodquote:Op zondag 26 juni 2005 14:51 schreef Geqxon het volgende:
Windows is geen kudde
Ik heb geen windows omdat ik de rest maar achternaloop, ik heb windows omdat dat aan mijn wensen en eisen voldoet
Ik heb een iPod omdat die aan mijn wensen voldoetquote:Op zondag 26 juni 2005 14:51 schreef Geqxon het volgende:
Windows is geen kudde
Ik heb geen windows omdat ik de rest maar achternaloop, ik heb windows omdat dat aan mijn wensen en eisen voldoet
Grappig, had het natuurlijk niet over een muziek programma op je craptopquote:Op zondag 26 juni 2005 14:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik bedien mijn winamp al jaren met een touchpad, zelf nog voordat de iPod uberhaupt bestond
Dat is wel z'n non argument er zijn voor alle programma's wel oplossingen om die op de Mac te draaien.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:51 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom zou ik een mac willen als lang niet alles werkt op een mac wat wel op een windows-pc werkt?![]()
Voor Visual Studio.NET en MSN-Messenger zijn anders nog geen volwaardige alternatieven. Om over games maar te zwijgenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat is wel z'n non argument er zijn voor alle programma's wel oplossingen om die op de Mac te draaien.
Je hebt het over mp3-spelers. Winamp is ook een mp3-spelerquote:Op zondag 26 juni 2005 14:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Grappig, had het natuurlijk niet over een muziek programma op je craptop
Waarom zou ik een systeem kopen en oplossingen gaan zoeken, terwijl met windows de meeste dingen gewoon standaard werken...quote:Op zondag 26 juni 2005 14:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat is wel z'n non argument er zijn voor alle programma's wel oplossingen om die op de Mac te draaien.
Heb je bij de aanschaf van je computer serieus alle alternatieven overwogen, Linux, BE, MacOS of nam je makkelijk Windows omdat iedereen het toch ook gebruikte?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:51 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar wie ouder als 12 speelt er nog gamesquote:Op zondag 26 juni 2005 14:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor Visual Studio.NET en MSN-Messenger zijn anders nog geen volwaardige alternatieven. Om over games maar te zwijgen
Waarom zitten er dan spelletjes op de iPodquote:Op zondag 26 juni 2005 14:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar wie ouder als 12 speelt er nog games![]()
Omdat het OS veel stabieler/beter is....quote:Op zondag 26 juni 2005 14:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom zou ik een systeem kopen en oplossingen gaan zoeken, terwijl met windows de meeste dingen gewoon standaard werken...
En wie zegt dat ik die gebruikquote:Op zondag 26 juni 2005 14:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom zitten er dan spelletjes op de iPod![]()
Om en nabij de 2miljard personenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar wie ouder als 12 speelt er nog games![]()
Nog steeds??quote:Op zondag 26 juni 2005 14:07 schreef blrrrt het volgende:
* blrrrt wacht nog steeds op een paar objectieve, beargumenteerde redenen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |