iRiverquote:Op zondag 26 juni 2005 13:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik had altijd gedacht dat jij bij het iPod kamp zat
quote:Op zondag 26 juni 2005 13:56 schreef Geqxon het volgende:
Ives is een nerd. Ik weet wel iets meer van design dan jij![]()
Dat is een hele lelijke stroming geweest, ben blij dat de meeste van die gedrochten al op zijn geblazen.quote:Weet jij wat het bauhaus soms is? Nee he, want idd, daar hebben ze GEEN iPot![]()
HAHA, geloof jij het zelf maar. Jij bent de enige die er zo over denktquote:Op zondag 26 juni 2005 13:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zinloos? Men, ik heb net HET iPod argument onderuit getakkeld
http://en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_Ivequote:Op zondag 26 juni 2005 13:58 schreef Geqxon het volgende:
En besides, Ives is bekent geworden door zijn iPod. TOEN HIJ HEM ONTWORP (en juist dat is enorm belangrijk) had hij een strontbaantje bij meneer Jobs.
Ik bedoel maar
Ja, of je bent niet duidelijk genoeg in welke je bedoelt hé? Of weet je niet dat "Bauhaus" een vrij ruim begrip is? Ik dacht dat je er meer over wist als ik?quote:
Als stoelen die in de jaren '30 en '20 zijn ontworpen, nu nog steeds als warme broodjes over de toonbank gaan, dan vind ik dat zeker niet subjectiefquote:Op zondag 26 juni 2005 14:06 schreef Remzz het volgende:
Design is toch subjectief? Wat de 1 mooi vind vind de ander niet mooi. Die discussie slaat dus nergens op. Ik vind Apple mooier dan iRiver maar kan me best voorstellen dat er mensen zijn die iRiver mooier vind.
Als je kunt lezen, begrijp je dat ik het over HET bauhaus heb. Dus 1 onderwerp, 1 vaste substanciequote:Op zondag 26 juni 2005 14:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, of je bent niet duidelijk genoeg in welke je bedoelt hé? Of weet je niet dat "Bauhaus" een vrij ruim begrip is? Ik dacht dat je er meer over wist als ik?
Ja maar je kunt mp3 spelers die een paar maanden na elkaar uitkomen niet vergelijken met stoelen uit de jaren 30 en de stoelen nu.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als stoelen die in de jaren '30 en '20 zijn ontworpen, nu nog steeds als warme broodjes over de toonbank gaan, dan vind ik dat zeker niet subjectief
Ah zow...quote:Op zondag 26 juni 2005 14:12 schreef Geqxon het volgende:
Klopt helemaal Remzz, en dat is omdat ik de iPod dus geen designers-item vind
"Het bauhaus" was net zogoed de school, de scholing en de daaruit voortvloeiende stroming knul.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:09 schreef Geqxon het volgende:
Als je kunt lezen, begrijp je dat ik het over HET bauhaus heb. Dus 1 onderwerp, 1 vaste substancieOfwel: het museum
Ik heb het dus niet over bauhaus in het algemeen, ofwel: de kunststroming.
Iets waar de meerderheid dus kennelijk anders overdenkt.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:12 schreef Geqxon het volgende:
Klopt helemaal Remzz, en dat is omdat ik de iPod dus geen designers-item vind
Dan hebben de Ipod gebruikers niks meer te vertellen. Het maakt niet uit hoevaak je om een argument vraagt, je krijgt toch nooit antwoord, behalve dat de Ipod stijlvol zou zijn. Mede doordat de Iriver gebruikers hier WEL konden zeggen waarom hun apparaat beter was dan een Ipod, heb ik vrijdag toch een Iriver gekocht, en ik moet zeggen dat ik er fantastisch blij mee ben. Het is echt een superapparaat, stjilvol, en bovenal zeer gebruiksvriendelijk.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:13 schreef blrrrt het volgende:
Zijn we nu klaar met dat designgedoe??
onder andere ja, de Ipod gebruikers hadden het als enige pluspunt overhet design, terwijl ik dat Ipod design juist lelijk vind (quote:Op zondag 26 juni 2005 14:30 schreef Geqxon het volgende:
O, dus het komt door ons dat je een iRiver hebt gekocht?![]()
Asmodean
![]()
Puntje voor iRiverquote:Op zondag 26 juni 2005 14:32 schreef Asmodean het volgende:
[..]
onder andere ja, de Ipod gebruikers hadden het als enige pluspunt overhet design, terwijl ik dat Ipod design juist lelijk vind (). De Iriver gebruikers daarentegen hebben mij veel beter overtuigd, en vooral dingen als het heldere kleurenscherm vind ik echt geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |