Waarom rijdt de één in een rode Mercedes en de ander in een blauwe BMW?quote:Op maandag 27 juni 2005 13:39 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom heeft WIndows een nog hoger marktaandeel terwijl Linux 'beter' is?
Beter stond ook al tussen aanhalingstekensquote:Op maandag 27 juni 2005 13:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind iedereen Linux beter?
Ik vind Mac OS beter dan Windows maar heb Windows omdat Apple zo duur is.
daarom adviseert Apple ook in Amerika om andere oordopjes te kopenquote:Op maandag 27 juni 2005 01:17 schreef Geqxon het volgende:
Nu je het zegt, daar heb je wel een punt
Witte dopjes = iPod, tenminste, dat is wel hoe een dief denkt. En iPod = ¤¤¤
in AACquote:Op maandag 27 juni 2005 12:49 schreef tonks het volgende:
Officieel speelt de mini trouwens geen wma.. sleep je een wma naar itunes zet hij hem wel automatisch om in een of ander iets
stelling:quote:Op maandag 27 juni 2005 13:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind iedereen Linux beter?
Ik vind Mac OS beter dan Windows maar heb Windows omdat Apple zo duur is.
quote:ik wil me cd terug, hoe krijg ik hem terugik druk op het knopje van me cd speler om zo me cd terug te krijgen ik sleep me cd naar de prullenbak en me mac gooit hem eruit
uiteraard, daarom wordt het door niemand gebruikt, en dan nog, wav->wma->aacquote:
Tja, de iRiver komt er beter uit, dankzij de assecoires en kleurenschermpje en radioquote:Op maandag 27 juni 2005 12:27 schreef blrrrt het volgende:
[..]
-De menu-structuur is bijna hetzelfde; daar hoef je niet moeilijk over te doen.
-H10 heeft een kleurenscherm tegenover een monochroomscherm op de mini
-H10 heeft FM-radio (mini niet)
-H10 heeft een opnamefunctie voor stem (met ingebouwde microfoon), radio en via de cradle ook voor line-in. Mini heeft dit allemaal niet.
-Op de H10 kan je ook .jpeg bestanden weergeven. (de mini niet)
-De H10 heeft een SRS-WOW digital EQ. (mini niet)
-Je kan ze beide opladen via USB en via een adapter. Bij de mini moet je de adapter er meestal los bij kopen.
-Design, tja, daar is al genoeg over gezegd![]()
-Bij de H10 krijg je Sennheiser MX400 oordopjes. Ik weet niet hoe de kwaliteit van de apple-oordopjes is.
-De H10 speelt .wma (mini niet)
-De mini speelt AAC (H10 niet)
Als je wat wil weten over specifieke dingen; vraag het gerust!
dat is net alsof Lexus morgen adviseerd om je express je Lexus te mollen zodat hij niet minder snel gestolen wordtquote:Op maandag 27 juni 2005 13:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
daarom adviseert Apple ook in Amerika om andere oordopjes te kopen
Dan moet je lekker voor de iPod gaanquote:Op maandag 27 juni 2005 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tja, de iRiver komt er beter uit, dankzij de assecoires en kleurenschermpje en radioMaar hij ziet er niet uit
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:06 schreef Libris het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met de Sony NW-HD5
Ik denk wel dat je het merkt ja als er 2 marokkanen voor je staan en vriendelijk om je iPod en telefoon vragenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:12 schreef tonks het volgende:
ik denk toch dat ik het wel merk als iemand mijn ipod jat
Is dit de laagste prijs, of kan je met studentenkorting een lagere prijs bedingen? Waar kan ik de studentenkorting precies vinden op de apple site?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tja, de iRiver komt er beter uit, dankzij de assecoires en kleurenschermpje en radioMaar hij ziet er niet uit
Ik zag laatst de iPod Mini 'afgeprijsd' op www.komplett.nl en ik krijg studentenkorting in de gewone winkel en op de apple website, en die clickwheel vind ik handiger dan de iRiver (ik heb ze allebei al een paar keer vast gehad).
Moeilijke keus toch nog
Nou die kan ik ook nog wel hebben hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 14:15 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je het merkt ja als er 2 marokkanen voor je staan en vriendelijk om je iPod en telefoon vragen
Je ontwijkt de vraag.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:39 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom heeft WIndows een nog hoger marktaandeel terwijl Linux 'beter' is?
Je wil zeggen dat de Amerikanen meer waarde hechten aan het feit dat de iPod Amerikaans is dan aan het feit dat de iRiver "tig" keer beter is?quote:Op maandag 27 juni 2005 13:45 schreef blrrrt het volgende:
iPod is een Amerikaans product. Amerikanen zullen eerder een Amerikaans product kopen dan een buitenlands product. En als ik de gemiddelde Amerikaan een beetje ken (zo dom als het achterwerk van een ezel) laten ze zich erg beïnvloeden door marketing.
Waar je je al niet druk om kan maken.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:15 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je het merkt ja als er 2 marokkanen voor je staan en vriendelijk om je iPod en telefoon vragen
Was ik al mee bezigquote:Op maandag 27 juni 2005 14:29 schreef tonks het volgende:
Ik maak wel even een leuke OP voor het volgende deel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |