Vertel is hoe dat menu er in grote lijnen uit ziet dan?quote:Op zondag 26 juni 2005 20:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n makkelijk menu als die van de iPod gezien
Updatedquote:Op zondag 26 juni 2005 20:12 schreef blrrrt het volgende:
Mooi lijstje.
Met de laatste firmware speelt de H300 serie ook .WAV
link
Ik heb:quote:Op zondag 26 juni 2005 20:26 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Vertel is hoe dat menu er in grote lijnen uit ziet dan?
Zo van; eerst kies je waar je op wil zoeken: album/artiest/titel/afspeellijsten/genre
Heb je gekozen, dan krijg je een volgende lijstje (na artiest bijvoorbeeld albums van die artiest)
En dan de nummers.
Klopt het zo ongeveer??![]()
Bij de iRiver H10:quote:Op zondag 26 juni 2005 20:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb:
Muziek
Afspeellijsten
Tijd
Extra's
Instellingen.
Als je op muziek drukt kan je kiezen uit artiest,afspeellijst,componist,nummer,audioboek
Afspeellijsten gewoon de playlists die je gemaakt hebt.
Tijd Zie je gewoon de tijd dus
Extra's gebruik ik nooit maar daar zitten spelletjes en calender agenda en txt viewer.
Instellingen Kan je alles instellen
hoe bedoel je dat precies tonks?quote:Op zondag 26 juni 2005 21:52 schreef tonks het volgende:
Maar hebben jullie als menu gewoon een lijstje?
Zo bedoel ik het jaquote:Op zondag 26 juni 2005 22:08 schreef Asmodean het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat precies tonks?
Bij mijn H10 staan die dingen gewoon onder elkaar ja,
music
fmradio
recording
ed.
klik je dan music aan dan ga je uiteraard naar dat submenu.
Is dat wat je bedoelt?
Ik zag 2 weken geleden I-POD DJ'squote:Op zondag 26 juni 2005 17:24 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, DJ's kunnen ivm. die line-in véél beter een iRiver kopen, omdat je dan dus je livesets op kan nemen.
Daarnaast vergeet blrrrt ook de USB-Host functie in de line-out die direct op het apparaat zit.
Nope. Het is een lijstje met de opties onder elkaar.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ja
Ik dacht dat irivers zo'n menu als nokia hadden (misschien ken je dat wel?) elk onderdeel een eigen venster
ahh meneer kan er niet tegen als zijn eigen woorden tegen hem gebruikt wordenquote:Op zondag 26 juni 2005 16:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Och wat een kneus ben jij.. typ jij met een blinddoek voor je ogen ofzo? lees je met oogkleppen op?
en dan komt BUMA/Stremra langs om te controleren alsof je mp3's wel van een orgineel muziekdrager komenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zag 2 weken geleden I-POD DJ's
2 DJ's., 2 standaardtjes, en op elke standaard een ipod
en daar dan liedjes mee afspelen
wat n bagger, maar wel apart als vulling op n festival
Ik heb ff gemaild met iRiver:quote:Op zondag 26 juni 2005 15:15 schreef Geqxon het volgende:
De H10 laad toch ook via USB?
Het kan dus idd welquote:Dear Sir/Madam,
Thank you for contacting iriver customer service. You can recharge via usb cable. Please connect your H10 to PC with turning off.
If you have further enquiries, please feel free to contact us again.
Regards,
sunny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |