Vorige deel:quote:Dit SC-topic is absoluut niet bedoeld voor mensen die hier de boel willen verstieren. Enige inhoud is zeer gewenst, postopkrikken absoluut niet en zal ook zeker niet worden getolereerd. Hou het netjes en wees een beetje lief voor je mede GAD-ers. Zorg ervoor dat je posts van een zodanig niveau zijn, zodat de SC gewoon lekker loopt. Tot slot: blijf een beetje 'ontopic' en laten we samen trots zijn op GAD!
Als je het zelf al zo goed weet vraag het dan nietquote:ik heb al een fiets
en ik ben niet zo'n fan van die fatboy dingen
en mn mp3 speler is stuk
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als je het zelf al zo goed weet vraag het dan niet
als je nou eens niet zo wijs doetquote:Op maandag 20 juni 2005 22:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als je het zelf al zo goed weet vraag het dan niet
kijk dat lijkt er meer opquote:Op maandag 20 juni 2005 22:54 schreef tonks het volgende:
saaw als je een ipod hebt wil ik wel met je sexen heur
overtuigd?
Okay, een iPod is toffer dan een bank omdat een iPod muziek afspeelt en je hem mee kan nemen en een bank niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:53 schreef saaw het volgende:
[..]
als je nou eens niet zo wijs doet![]()
ik vraag iets en geef mijn mening, dit is een forum, kan je discusieren, en aangezien dit het GADGET deel is dacht ik dat jullie vast 1000 goede redenen konden bedenken voor mij om een iPod te kopen
en als je ook nog eens leest kan je zien dat ik zei 'wie overtuigd mij'
Sunflamequote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:46 schreef Sunflame het volgende:
dag he timmy... niet te bruin worden
tell me!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef Skv het volgende:
Ik heb net overigens een uitermate toffe badhandoek mogen ontvangen van mijn vriendin
Ik heb net overigens een uitermate toffe badhandoek mogen ontvangen van mijn vriendinquote:
Geq, verander je ondertitel eens in iets normaals.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb net overigens een uitermate toffe badhandoek mogen ontvangen van mijn vriendin
Had ik net ook al verteld, toch?
Hij is groot.quote:
Daar was ik laatst ook ja! Sick groot man! Overal iBooks en Powerbooksquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:51 schreef Remzz het volgende:
Hoi
Vanuit Apple store London![]()
Men! Ik wil hier wonenWat een winkel
Ik zie jullie vrijdag/zaterdag weer
Problemen ermee? Kom, open een topic ala iPod mini vs. iRiver H10 , dan vechten we het uitquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Geq, verander je ondertitel eens in iets normaals.
Jah, nee, ik wil het niet uitvechten, maar je zet jezelf voor lul.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Problemen ermee? Kom, open een topic ala iPod mini vs. iRiver H10 , dan vechten we het uit
WTF?? Voor lul? Je staat JUIST voor lul met je TFTquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Jah, nee, ik wil het niet uitvechten, maar je zet jezelf voor lul.
Ik las em net voor het eerst ik kreeg al zo'n visioen van een ik mannetje met een te korte spijkerbroek, een bril, een gigantische rugzak en een computertje.
Zonder vrienden.
Volgens mij gaat het niet om die tekst....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
WTF?? Voor lul? Je staat JUIST voor lul met je TFT
quote:
Het leven is eigenlijk ook helemaal zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die het zegt in vergelijking met NS.
Dat is mooi.
oja want dat beslis jijquote:Op woensdag 22 juni 2005 06:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Hallķķķķ. Jullie snappen natuurlijk wel dat die openingspost anders moet hč? Een header die zegt dat er geresized moet worden lijkt nergens op.
Je moet nog steeds dat kutverhaaltje onder je posts weghalen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |