Feyenoord heeft vorig jaar best ambitieus gehandeld, alleen er zijn grenzen. Feyenoord heeft vorig jaar veel geld verspild (in de hoop er iets goeds van te maken), maar dat is niet gelukt. Nu moeten ze gewoon even zorgen dat dat verspillen niet einde Feyenoord betekend.quote:Tuurlijk, maar vd Herik is niet ambitieus genoeg. Goede voorzitter om Feyenoord van degradatie-kandidaat naar subtopper omhoog te halen, maar om Feyenoord echt aan de top te helpen, is ie niet ambitieus genoeg. Dan kun je beter iemand die zich allang bewezen heeft bij een internationaal bedrijf hebben, zoals v. Raaij en z'n opvolger bij PSV. Dat zijn mensen die weten hoe het geld binnen moet komen
Dan dienen er scouts en eventueel een TD ontslagen te worden.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:24 schreef snabbi het volgende:
[..]
Feyenoord heeft vorig jaar best ambitieus gehandeld, alleen er zijn grenzen. Feyenoord heeft vorig jaar veel geld verspild (in de hoop er iets goeds van te maken), maar dat is niet gelukt. Nu moeten ze gewoon even zorgen dat dat verspillen niet einde Feyenoord betekend.
Tuurlijk, maar daarom moet je ook niet zomaar met geld gaan smijten, maar gericht 1 of 2 goede aankopen te doen.quote:Nog meer geld er tegenaan smijten leidt onherroepelijk tot het faillissement.
Ze moeten niet gokken. Ze moeten gewoon zorgen dat ze de boel weer op de rails krijgen, en bepaalde mensen moeten weg.quote:Ik weet dat jij erg graag nog meer geld uitgeeft voor een betere selectie, maar ik vind op het moment even op safe spelen een verstandigere keuze. Wanneer je weer mis gokt namelijk kan je elke avond op de coolsingel de gemeentevergaderingen gaan verstoren in de hoop Feyenoord in leve te houden.
Alweer? Jullie zijn al bij 180 ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:26 schreef DeTolk het volgende:
Topic 86 alweer,
Boeit die fucking openingspost nou, kneus.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:42 schreef Moreno het volgende:
Wat een Feijenoord onwaardig OP
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:52 schreef Erasmusch het volgende:
Had Goor vandaag niet een evaluatiegesprek met Wotte?
Geef die Wotte nog een kans joh. Niet alles zo negatief bekijkenquote:Op maandag 20 juni 2005 23:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nog geen nieuws...hopen dat die oprot, gladjakker.
Even mezelf quoten omdat ik dit toch wel apart vind. Dit betekent dus dat ze er misschien van uit gaan dat 1 van de 2 weg gaat. Ze hebben dus geen instelling dat ze hoe dan ook blijven.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:03 schreef JeroenV het volgende:
20/6/2005 - Lazovic mag nog niet verhuurd worden
Radio Rijnmond meldt dat Danko Lazovic voorlopig niet verhuurd mag worden. Feyenoord wil eerst de ontwikkelingen rond het spitsenduo Kuyt en Kalou afwachten.
Feit is dat Kalou volgend seizoen transfervrij wordt. Als Kalou dus niet bij wil tekenen, zullen ze hem dus moeten verkopen willen ze er nog wat aan verdienen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Even mezelf quoten omdat ik dit toch wel apart vind. Dit betekent dus dat ze er misschien van uit gaan dat 1 van de 2 weg gaat. Ze hebben dus geen instelling dat ze hoe dan ook blijven.
Een ongemotiveerde Goor is ook niet alles, dan kan je beter nog wat vangen.
Klinkt leuk, maar werkt het werkelijk? Ik hoor je al gelijk roepen dat ze dan iemand met verstand er moeten neergooien, maar als dat zo makkelijk was, zaten we nu niet in deze situatie. Gullit kreeg een beetje de vrije hand voor zijn naam en dat is kut gegaan. Nu ander beleid en of dat nu ook perse met andere bestuurders moet? In de toekomst wel wellicht maar nu alles omgooien is ook niet alles.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:29 schreef fransie102 het volgende:
Dan dienen er scouts en eventueel een TD ontslagen te worden.
Ook spelers waarvan je denkt dat het een versterking is kan troep zijn. Neem Cruz nou. Bij ons draaide hij voor geen meter, maar in Italie kon hij toch weer wat beter voetballen. Een transfer is altijd een gok.Het is ook geen computerspel ofzo. De mensen moeten met elkaar kunnen communiceren enzovoorts.quote:Tuurlijk, maar daarom moet je ook niet zomaar met geld gaan smijten, maar gericht 1 of 2 goede aankopen te doen. Ze moeten niet gokken. Ze moeten gewoon zorgen dat ze de boel weer op de rails krijgen, en bepaalde mensen moeten weg.
Hij heeft dacht ik nog een 2 jarige verbintenis.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Feit is dat Kalou volgend seizoen transfervrij wordt. Als Kalou dus niet bij wil tekenen, zullen ze hem dus moeten verkopen willen ze er nog wat aan verdienen.
Neej dit seizoen nog en dan kan hij volgende zomer transfervrij naar pisvlek gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:32 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hij heeft dacht ik nog een 2 jarige verbintenis.
Gezelligquote:Boze Bart Goor levert band in
Van onze verslaggever
Feyenoord houdt voet bij stuk in de controverse met Bart Goor. De routinier kreeg gisteren in een gesprek met technisch directeur Mark Wotte en trainer Erwin Koeman te horen dat hij zich gewoon op 2 juli moet melden bij de eerste training.
Feyenoord houdt Goor aan zijn nog twee jaar doorlopende contract en is zeker niet van plan met Anderlecht te onderhandelen over een transfer.
De Belg kreeg verder te horen dat de Feyenoord-leiding zich heeft gestoord aan de manier waarop Goor de voorbije weken de publiciteit heeft gezocht. De middenvelder deed het voorkomen alsof Feyenoord hem de aankoop van Timmy Simons had beloofd. Nu de middenvelder van Club Brugge niet komt, is er wat Goor betreft een afspraak geschonden en mede daarom ziet hij geen toekomst meer voor zichzelf in de Kuip.
Voor Goor was het onderhoud van gisteren aanleiding om zijn aanvoerdersband in te leveren. De boze en teleurgestelde Belg vindt dat het geen zin heeft nog langer captain te zijn als hij zijn zorgen omtrent Feyenoord niet langer mag uiten. ,,Misschien hadden we het niet via de pers moeten doen, maar Bart heeft zijn twijfels, ergernis en zorgen ook face to face aangekaart bij Mark Wotte'', licht Goors zaakwaarnemer Gino Laureyssen het besluit toe. Wotte ziet het inleveren van de aanvoerdersband niet als een nieuw pressiemiddel van Goors kant. ,,We kunnen nog drie weken doorpraten over de toekomst van Goor, maar wij zijn duidelijk geweest. Hij meldt zich, als aanvoerder of als 'gewoon' selectielid. Dat maakt geen enkel verschil.'' Feyenoord praat vandaag overigens wel met Anderlecht, maar dan over verdediger Timothy Derijck. ,,Die jongen komt ons versterken, maar we willen zijn overgang netjes afronden met Anderlecht'', aldus Mark Wotte.
Kuijt wordt verkocht..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:56 schreef Kaap het volgende:
Kuijt waarschijnlijk, want die heeft ballen en geen quitters-mentaliteit zoals bartje boos.
Goor op de bank ole ole![]()
Het zal aanzienklijk in de transfersom schelen of je Kalou met een nog 1-jarig of met een nog 2-jarig contract verkoopt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:44 schreef Kaap het volgende:
Denk het niet. Ze kunnen zowel Kalou als Kuijt nog een jaar houden en er dan alsnog goed geld voor vangen.
Misschien paauwe wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:56 schreef Kaap het volgende:
Kuijt waarschijnlijk, want die heeft ballen en geen quitters-mentaliteit zoals bartje boos.
Goor op de bank ole ole![]()
Ze mogen ook wel opschieten met wat spelers te dumpen, anders is het over 1.5 week overvol op het trainingsveld.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:48 schreef yvette1982 het volgende:
Misschien paauwe wel.
Hij wil niet meer weg omdat hij denkt weer een goede kans te maken op een basisplek. Heeft hij op zich ook wel gelijk in aangezien hij en bijna iedereen beter is dan Corky Pips.
Knakenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:16 schreef DeTolk het volgende:
ADO, FC Groningen en Willem II zouden geduchte concurrentie hebben, want naast het trio zou ook CSKA Moskou gecharmeerd zijn van Lazovic, die nog tot medio 2008 onder contract staat in Rotterdam.
Op een zaterdag?quote:
Ga werk zoekenquote:Op maandag 20 juni 2005 23:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Boeit die fucking openingspost nou, kneus.
Kan Feyenoord hoop geld vangenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:22 schreef fransie102 het volgende:
CSKA Moskou wil Lazovic.
Laat hem desnoods maar lekker een seizoen op de tribune verpieterenquote:
Paauwe op het middenveld. Misschien ziet Koeman er wel iets in.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Misschien paauwe wel.
Hij wil niet meer weg omdat hij denkt weer een goede kans te maken op een basisplek. Heeft hij op zich ook wel gelijk in aangezien hij en bijna iedereen beter is dan Corky Pips.
Mja, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:42 schreef rotskibo het volgende:
Liever dat die Koeman van Paauwe nog wat nuttigs maakt dan de zoveelse buitenlander.
Ik vind hem ook een mietje maar je moet niet vergeten dat hij altijd sterk heeft gespeeld (wel altijd met goede spelers om zich heen, maar o.k.)
Hij's Nederlands. Ook een pluspunt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:19 schreef Mindlight het volgende:
Hmm ja respect enzo is wel leuk, maar ik denk niet dat Paauwe feyenoord sterker kan maken, en om m nou op basis van respect op te stellen :S
Dat maakt de communicatie op dit moment er ook niet makkelijker opquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:55 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat maakt de communicatie op dit moment er ook niet makkelijker op
Strik erom!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:22 schreef fransie102 het volgende:
CSKA Moskou wil Lazovic.
Lijkt me dat feyenoord nu eerst wil afwachten wat er met Kuyt en Kalou gaat gebeuren.quote:
waarom een spits houden die het toch niet zal redden ??quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me dat feyenoord nu eerst wil afwachten wat er met Kuyt en Kalou gaat gebeuren.
Als beide vertrekken lijkt het me als feyenoord zijnde toch wel fijn om Lazovic te behouden.
Beste speler die we hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jij bent zeker geen fan van Schreuder?
Er valt niet over een overgang te praten, maar de vraagprijs is 2,5mln.....quote:22-06-2005: Anderlecht heeft officieel bod gedaan op Goor
[Bron: FR-Fans.nl]
Anderlecht heeft gisteren officieel een bod uitgebracht op middenvelder Bart Goor, zo meldt het Algemeen Dagblad. De Rotterdamse club gaat echter niet akkoord met een vertrek van de Belg. Anderlecht zou volgens Belgische media 700.000 euro hebben geboden, terwijl Feyenoord 2,5 miljoen euro zou vragen.
Anderlecht bracht een eventuele transfer van Goor ter sprake tijdens een onderhoud dat ging over Timothy Derijck. Deze Belgische verdediger zou van Brussel naar Feyenoord zou moeten verkassen.
Wat Feyenoord misschien wel nodig heeftquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:44 schreef Cart_man het volgende:
Snap nog steeds niet wat er mis is me Aerts, Greene en deRijck?
Oh wacht het is natuurlijk niet van het kaliber Buffon, Nesta en Stam...
Toeval dat je Ali B niet noemt?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:44 schreef Cart_man het volgende:
Snap nog steeds niet wat er mis is me Aerts, Greene en deRijck?
Hebben ze ook nodig maar is niet haalbaar. Een beetje realiteit is bij veel mensen teveel gevraagd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wat Feyenoord misschien wel nodig heeft
Neuh.quote:
lijkt mij niet, Ali past volgens mij niet eens in die helikopter. Die gast is veel te dik.quote:
Niet spotten met dikke mensen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:20 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
lijkt mij niet, Ali past volgens mij niet eens in die helikopter. Die gast is veel te dik.
Van der Schaaf is een controlerende middenvelder. Ruilen voor Kalou?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:46 schreef rotskibo het volgende:
Als ik zo die berichten over Schreuder lees bestaat nog altijd de kans dat ze hem alsnog verhuren mochten ze een controlerende middenvelder vinden. Onder van Marwijk vond ik hem kut spelen, maar het zou ook een kwestie kunnen zijn van hem goed gebruiken. Al denk ik niet dat hij echt een kans gaat krijgen in de basis.
En dan krijgen jullie ook nog Addo erbijquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van der Schaaf is een controlerende middenvelder. Ruilen voor Kalou?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Van der Schaaf is een controlerende middenvelder. Ruilen voor Kalou?
Ohja, daar kunnen we ook nog wat dumpenquote:Excelsior wil meer Feyenoord talenten
Excelsior wil komend seizoen onder de nieuwe coach Mario Been mee draaien om de bovenste 6 plaatsten.Been zal hoogswaarschijnlijk deze week van de Feyenoord leiding te horen krijgen welke spelers overgeheveld worden naar Woudenstijn. Excelsior wil proberen om zoveel mogenlijk talent deze kant op te laten komen. Om welke spelers het gaat, is vooralsnog onduidelijk. Feyenoord huurling Glenn Loovens is momenteel ook zoekende naar een werkgever.
Mario Been loodste vorig seizoen Jong Feyenoord na een tweede plaats achter Ajax. Bij Excelior volgt Been John Metgod op. Metgod stelde in zijn eerste jaar teleur en is aankomend seizoen 1 van de assistenten van Erwin Koeman.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:45 schreef aldostuta het volgende:
Nu worden jullie wel kampioen denk ik....
Onder Ruud Gullit was er bij Feyenoord geen toekomst meer voor Alfred Schreuder. Maar onder diens opvolger Erwin Koeman liggen de kaarten anders. De middenvelder keert terug in De Kuip.
In 2003 keerde Schreuder al eens terug bij Feyenoord, waar hij in het seizoen 1991/92 zijn debuut had gemaakt in het betaald voetbal. Trainer Bert van Marwijk deed in 25 wedstrijden een beroep op de middenvelder. Maar zijn opvolger Gullit had hem niet nodig. Schreuder was overbodig en kwam als huurling terecht bij RKC Waalwijk.
Het tweede hoofdstuk 'Feyenoord' dreigde zo uit te lopen op een teleurstelling. Maar de recente trainerswissel in Rotterdam-Zuid heeft voor een wending gezorgd. 'Alfred is een goede voetballer en eigendom van Feyenoord. Daarom verwacht ik hem op 2 juli op de eerste training', zegt Koeman deze week in VI.
Koeman werkte bij RKC met Schreuder. Maar voor de nieuwe trainer van Feyenoord zijn de kwaliteiten niet de enige reden voor de terugkeer. 'We zitten niet zo dik in de middenvelders, dus als ik die jongens laat vertrekken, snijdt Feyenoord zich in z'n eigen vlees.' Koeman wijst daarbij ook op Edwin de Graaf.
Want de terugkeer van Schreuder (32) laat onverlet dat Feyenoord op zoek blijft naar een controlerende middenvelder. 'En zo lang we die nog niet hebben gevonden is Alfred gewoon welkom', zegt technisch directeur Mark Wotte.
vi.nl
Hoezo?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
ligt goed bij een jongen als Ghali.
Ik vind het geen goede zet. Coachen moet hij maar doen als hij stopt met voetbal. We hebben toch niemand meer nodig die Ghali of anderen tips geeft, daar heb je een trainer en 2 assistenen voor. Spelers horen alleen in de selectie te zitten als ze feyenoord naar een mooi niveau kunnen helpen, om het coachen of omdat ze trainersambities hebben worden ze niet op beoordeeld maar op het voetbal. En schreuder had al in zijn 1e periode bij feyenoord bewezen dat hij niks toe te voegen heeft en gewoon tekort komt voor de top. Hij is een hele goede voor een subtopper maar niks meer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Alfred heeft ervaring, kent Koeman en ligt goed bij een jongen als Ghali. Zal niet mokken als hij niet alles speelt en kan Ghali coachen. Goede zet.
Maar kwalitatief komt ie gewoon tekort.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Alfred heeft ervaring, kent Koeman en ligt goed bij een jongen als Ghali. Zal niet mokken als hij niet alles speelt en kan Ghali coachen. Goede zet.
Hoe komt het dan dat hij in dat ene seizoen zo slecht speelde?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:58 schreef methodmich het volgende:
Dat vind ik eigenlijk niet eens.
Het hangt er vanaf. Jij vindt het niet erg als Feyenoord het moet afleggen tegen Heerenveen en AZ. Maar zou je Schreuder bij Ajax willen zien?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:58 schreef methodmich het volgende:
Dat vind ik eigenlijk niet eens.
Waarom die terug gehaald wordt...ligt wel voor de hand hč. Kijk wat verder dan je neus lang is.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:08 schreef fransie102 het volgende:
SchreuderHoe kun je die serieus terughalen? Heb vertrouwen en wacht rustig af, he Cart_Man?
Ok, Koeman gaat dus voor de 4e plek blijkbaar
Op de plek van Galįsek zou ik er geen moeite mee hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:02 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf. Jij vindt het niet erg als Feyenoord het moet afleggen tegen Heerenveen en AZ. Maar zou je Schreuder bij Ajax willen zien?
Geweldig nieuws!!!!quote:‘Deze week onderhandelingen Majstorovic’
ROTTERDAM, 21 Juni 2005 13.47
Feyenoord lijkt zich opnieuw te gaan versterken met een centrale verdediger. De kalende verdediger van FC twente, Daniel Majstorovic kan mogelijk deze week nog, een 3-jarig contract tekenen bij de Rotterdammers. Daarbij lijkt de keuze te gaan naar de speler met ‘de losse handjes’.
Overigens zou Mark Wotte direct na de laatste wedstrijd van AZ, afgelopen seizoen, direct hebben geinformeerd naar Ron Vlaar. Het bleek onbespreekbaar.
Als je kijkt naar de schrijfstijl, zal het wel een geknutseld berichie van voetbalzone oid zijn...quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Bron?
Of is dit gewoon een "wishfull thinking" zelfgemaakt bericht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |