quote:Op maandag 20 juni 2005 19:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat ook vies is met weer: poepen.
Je plakt en zweet al.. zit je opgesloten in een klein hok met die stank om je heen, als het tegen zit breekt je drol af wat betekent dat je veelvuldig zal moeten bewegen, dus meer zweten..
Pfff. nee das ook al niks.. wat eigenlijk vaak genoeg als een bevrijding voelt, voelt nu als een straf en vies
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja....je hebt al een soppende bilspleet en dan komt ook nog die drol erlangs, en met die weer is het net alsof je billen minder ver uit elkaar kunnen.
Nog meer meningen over?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je plakt aan de toiletbril zodat je je velletje draait zodra je je af wil vegen
Ieeewww... das wel een goeie!quote:Op maandag 20 juni 2005 19:36 schreef DarkElf het volgende:
ongesteld zijn en geen tampons gebruiken?
Mooie test voor Kassaquote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef Logitik het volgende:
Je zou bijna denken dat de drol makkelijker glijdt als je zweet
Dat zal waarschijnlijk ook wel zo zijn...toch ben je bewust van het glijden van elke mm.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef Logitik het volgende:
Je zou bijna denken dat de drol makkelijker glijdt als je zweet
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef Snakey het volgende:
Sex met een vrouw die, nog niet gedouched heeft en de hele dag op haar doos heeft gezeten![]()
lekker tochquote:Op maandag 20 juni 2005 19:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk ook wel zo zijn...toch ben je bewust van het glijden van elke mm.
Das maar goed ook, anders ben je een keer te vaak in je anus genomen.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk ook wel zo zijn...toch ben je bewust van het glijden van elke mm.
Van die zwetende mensen die binnen komen, en met hun natte lijf tegen je aan komen te staan. Je kan geen kant op, en verlangt naar een FA douche. Incl. rondborstige schone.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
In een overvol NS stoptreintje staan terwijl de zweetstoom van iedereen afkomt.
quote:Op maandag 20 juni 2005 20:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van die zwetende mensen die binnen komen, en met hun natte lijf tegen je aan komen te staan. Je kan geen kant op, en verlangt naar een FA douche. Incl. rondborstige schone.
Hoe flikt iemand dat???quote:Op maandag 20 juni 2005 20:34 schreef Mwanatabu het volgende:
D'r had vanmiddag ook iemand geen zin om het af te maken op mijn werk: ligt er gewoon een halve drol naast de pot.![]()
![]()
![]()
En dan werk je met allemaal volwassen mensen![]()
Dat vroeg ik me ook af. Ik stel me het zo voor: ding half eruit, en dan een ferme zwaai met de achterhand zodat een deel afbreekt en wegschiet. Misschien ging haar telefoon?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:47 schreef Koewam het volgende:
[..]
Hoe flikt iemand dat???
Schiet-drolletjes?
*Niet doordenkenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:08 schreef Koewam het volgende:
Schijnt hetzelfde te voelen als anaal gepakt worden
Kan ik beamen !quote:Op maandag 20 juni 2005 22:18 schreef Martuh het volgende:
Poepen is relaxed man.
Juist niet. Het is verbazend dat iets wat zo groot is lekker aanvoelt als het naar buiten gaat maar ontzettend pijn doet als het naar binnen worden geschoven.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:08 schreef Koewam het volgende:
Schijnt hetzelfde te voelen als anaal gepakt worden
beam me up freddyquote:
Beste thermometer danquote:Op woensdag 22 juni 2005 06:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
(overigens is mijn enige ervaring met dit laatste een thermometer).
Huiliequote:Op woensdag 22 juni 2005 12:22 schreef EKS1707 het volgende:
*Off topic
Maak ik een topic aan over het buitenshuisschijten wordt ie gesloten! En deze laten ze open staan!
Zwak hoor! Deze dus
Ah, dus jij bent een snelle schijtert zeg maarquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:22 schreef EKS1707 het volgende:
*Off topic
Maak ik een topic aan over het buitenshuisschijten wordt ie gesloten! En deze laten ze open staan!
Zwak hoor! Deze dus
*On topic
Soms ben je blij dat je ff kan zitten meuren en af en toe is het inderdaad irritant, vooral als je moet zitten wachten tot je eindelijk klaar bent
haha zoiets jah!quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent een snelle schijtert zeg maar
Anders ik wel. Ik heb zelfs van m'n hobby m'n werk gemaaktquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfs als het warm is kan ik intens van een potje schijten genieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |