Voor iemand die in ene tentamen week zit voor haar P en een sociaal leven heeft, vind ik dat heel erg veel.quote:
Als je dat al eens afschaft.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Voor iemand die in ene tentamen week zit voor haar P en een sociaal leven heeft, vind ik dat heel erg veel.
107 post valt zeker wel mee, voor mijn doen is het alleen erg veel, ik hoef namelijk niet zonodig mee te doen aan post opkrikken etc etc.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als je dat al eens afschaft.
Nee serieus; 107 posts valt best mee
quote:Op zondag 26 juni 2005 12:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
107 post valt zeker wel mee, voor mijn doen is het alleen erg veel, ik hoef namelijk niet zonodig mee te doen aan post opkrikken etc etc.
Ik vind het altijd nogal sneu. Ik bedoel, heb je niet wat beters te doen ofzo. Ga meeten met wat fokkers, ga de zon in, zeg eens hoi tegen je ouders etc etc.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:08 schreef Tha_T het volgende:
[..]Daar heb ik dan weer minder moeite mee op de een of andere manier. Maar desalniettemin is het wel kansloos
Het is er gewoon ingeslopen op de een of andere manier. Als ik niks weet om te doen ga ik Fok!kenquote:Op zondag 26 juni 2005 12:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik vind het altijd nogal sneu. Ik bedoel, heb je niet wat beters te doen ofzo. Ga meeten met wat fokkers, ga de zon in, zeg eens hoi tegen je ouders etc etc.
Weer zo iemand die na 1 doortrapdagje meteen iemand's leven ter discussie moet stellenquote:Op zondag 26 juni 2005 12:01 schreef Silmarwen het volgende:
1. Khalein 765
Lang leven de post opkrikkende associatie topics
Echt ziekelijk veel gepost op 1 dag, dude heb je geen leven ofzo?
Ik stel niemand leven ter discussie, ik vind zoveel post op 1 dag gewoon erg sneu. Mening enzo, mag ik hebben dacht ik zo.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer zo iemand die na 1 doortrapdagje meteen iemand's leven ter discussie moet stellen
Maar stel dat die persoon dus 24 uur wakker is. Dat is 704/24 = 29,34 post per uur. 1 post per 2 minuten. Dat is best veel, zeg nou zelf?quote:
Nee, dat zijn inderdaad dagen dat je er "eens goed voor gaat zitten" en de hele dag niks anders doet dan zo veel en zo vaak mogelijk posten. Dat kloptquote:Op zondag 26 juni 2005 12:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Maar stel dat die persoon dus 24 uur wakker is. Dat is 704/24 = 29,34 post per uur. 1 post per 2 minuten. Dat is best veel, zeg nou zelf?
Als je kijkt dat de gemiddelde mens 8 uur slaap en dus 16 uur wakker is is dat 44 post per uur en dus ongeveer 1 post per minuut.
Ik kan me niet voorstellen dat je dan dus wat anders doet dan de hele dag posten. Heb je pauzes? Eet of drink je wel? Ga je dan wel naar de wc?
Ah vandaar!quote:Op zondag 26 juni 2005 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat zijn inderdaad dagen dat je er "eens goed voor gaat zitten" en de hele dag niks anders doet dan zo veel en zo vaak mogelijk posten. Dat kloptStompt ook behoorlijk af moet ik zeggen hoor, als je het te hard doet
Ja, enquote:Op zondag 26 juni 2005 12:04 schreef AMD64 het volgende:
97. (97) AMD64 32573 ( + 52 )
Wat hij zegt.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Meid ik doe makkelijk 200 post in 2 uur( vroeger in de slowchat van ONZ )
En vaker nog 100 post gedaan in een uurtje.
Ik fok wel altijd met 2 open pagina's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |