Heb je er nog steeds nachtmerries van dat je vader je verkracht heeft?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:10 schreef m021 het volgende:
[..]
Christelijk zijn (wat ik niet ben overigens) heeft niks te maken met het niet grappig vinden van humorloze incestgrappen.
Als je dit grappig vindt moet je wel een heel raar gevoel voor humor hebben. Niet vanwege de incest/aids/whatever, daar kan ik wel tegen, het is gewoon niet grappig.
Dank je wel voor het demonstreren van de manier waarop Morning Glory's 'grappen' worden gemaakt: op een totaal humorloze manier. Als je nou het volgende had gepost:quote:Op maandag 20 juni 2005 21:23 schreef R2cksson het volgende:
Heb je er nog steeds nachtmerries van dat je vader je verkracht heeft?
Wat het al een stuk grappiger geweest.quote:
Nee, daar vind ik niks grappigs aan.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:33 schreef m021 het volgende:
[..]
Dank je wel voor het demonstreren van de manier waarop Morning Glory's 'grappen' worden gemaakt: op een totaal humorloze manier. Als je nou het volgende had gepost:
[..]
Wat het al een stuk grappiger geweest.
Dude, die site bestaat niet eens. Klik eerst eens op een link voordat je er een afgezaagde opmerking over maakt.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:38 schreef R2cksson het volgende:
Wel typisch dat je die site uit je hoofd kent. Makes you think... Heb je leuke dochters/zoontjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |