Ben jij dat op die avatar?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:10 schreef Yildiz het volgende:
4000 views voor n lemming, niet slecht
edit, 4247 om precies te zijn![]()
In de mijne niet hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef Mirel het volgende:
Het ergste is dat al die mooie apparaten vol zitten met commerciële kutmuziek. :R::::r;r;:r;r;;R;r;:R
op mijne niet...maar je hebt gelijk de meeste mensen met een iPod of ander mooi ding verdienen het niet eens...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef Mirel het volgende:
Het ergste is dat al die mooie apparaten vol zitten met commerciële kutmuziek. :R::::r;r;:r;r;;R;r;:R
Het is niet per definitie slecht, er is ook goeie commerciële muziek.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:54 schreef Koewam het volgende:
Hoezo is commercieel slecht?
Zo hey! Slim!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:58 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het is niet per definitie slecht, er is ook goeie commerciële muziek.
Maar als een band commerciëler wordt, gaan ze zich richten op een groter publiek (mainstream) om meer platen te kunnen verkopen.
De muziek wordt hierdoor meestal minder goed, in oogpunt van de liefhebbers van het betreffende genre, dat zijn meestal de fans die het al goed vonden voordat het de mainstream kant op ging toen weinig mensen de muziek kenden.
Neen, de liefhebber van het betreffende genre vindt het gewoon minder goed. Hoeveel mensen het luisteren doet er niet toe. Het hoeft trouwens niet pop te zijn, maar als het de pop richting uitgaat geldt dat meestal.quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:58 schreef Yildiz het volgende:
Zo hey! Slim!
Waarom denk je dat het POP heet, popular misschien?
Man, wat is daar nu echt mis mee, pop is fout omdat het pop is, en omdat iedereen het luisterd is het niet meer zo uniek
Bands ontdek je in voorprogramma's van andere (grotere) bands of via cd's die je leent van mensen die de band wel kennen.quote:Guttegut, wat zijn we dan slim en goed en stoer als je via je P2P proggie een band heb gevonden uit zuid kentucky van de USA die nog laaaaang niet door gaat breken in NL.
Dus je kan beter zo investeren om elke 2 jaar (als de garantie voorbij is) een nieuwe te kopenquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:53 schreef matthijst het volgende:
Dus; iPod van augustus 2003 is kapot, de harde schijf piept en hij laat geen nummers meer zien. Harde reset gedaan, helpt niks.
Apple maar eens bellen: "ja meneer, de garantie is verstrken, dus u moet voor elke reparatie betalen, dat kost u standaard 280 euro, dus u kunt beter een nieuwe kopen".
WTF; iedere 2 jaar een nieuwe iPod a 400 euro kopen, zijn die gasten gek geworden?
(ja, ik weet het, ze zijn ondertussen goedkoper).
Coulance 0,0...![]()
![]()
BOSE?? damn... wat ben jij dan voor iemand dat je je zo laat naaien!quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:10 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen tegen TS dan denk ik donder maar op met die vooroordelen van je, dan ben jij het niet waard om hier argumenten lopen te geven. Zo kan ik je ook wel "uitlullen" , want in dit geval blaas ik je MP3 speler helemaal weg qua sound met mijn BOSE geluidsinstallatie. BOSE [3][2][1] en als je niet weet wat dat is en hoe dat klinkt, ga dan maar langs een electronica zaak, en vraag om een demo.
Daar vervaagt die MP3 speler van jou gewoon bij...![]()
Hou je b*k gewoon als je niet weet op wie ik replyde... en waarom. (als je kennelijk dan te lui bent om terug te lezen zodat je een eerlijke mening kan vellen') Wie is hier nu de prutser he?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
BOSE?? damn... wat ben jij dan voor iemand dat je je zo laat naaien!1 van de meeste kutste merken ooit! je betaalt veels te veel voor bijna noppes...
http://www.intellexual.net/bose.html#number1
Ga dan voor Infinity ofzo... prutser.
EDIT:
las net je andere reply's... En tsja... zelfs mijn kenwood systeem blaast die mp3 spelers eruit. dat is niet zo moeilijk.
Als je normaal nederlands gebruikt wil ik nog wel de moeite doen om dit te lezenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:00 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Hou je b*k gewoon als je niet weet op wie ik replyde... en waarom. (als je kennelijk dan te lui bent om terug te lezen zodat je een erlijke mening kan vellen') Wie is hier nu de prutser he?Je moet goed LEZEN waarom ik replyde en op wie, maak dan je conclusie nog maar eens op. En als je het zo graag wilt weten... €2000,- heb ik niet betaald voor die BOSE. Ik weet niet hoeveel jij voor je kenwood systeempje hebt betaald...
Maar ik heb geen ene cent betaald voor die BOSE. Wie is hier nu de prutser he... Sukkel. Sommige lui zijn hier echt triest...blijkt maar weer uit de opmerkingen gaan niet daadwerkelijk in op de topic, maar nemen gewoon een potentieel willekeurig slachtoffer om die af te kraken. Wat bovendien niet lukt omdat er tig mogelijkheden zijn om jullie "systemen" te overtreffen. Dus hou nu alsjeblieft op met deze onzin, en lees anders ff helemaal terug in het begin. Jullie zijn het niet waar om te reageren hier. Jullie kletsen Bull.
Punt is... dat iemand hier op dit topic iets zei wat nergens op sloeg... puur om TS af te kraken. Wat dus niet is gelukt. En jah hoor ga maar even door met mij... ik kan jullie wel zoet houden hoor...
Zielig volk hier... niet eens weten waar het over gaat... en toch replyen op mij...![]()
![]()
bek, sukkel, triest, bull, zielig... Je bent wel hevig gepikeerd, niet? Dat jij niet inhoudelijk en normaal op mijn reply kan reageren zegt al genoeg.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:00 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
heel groot verhaal wat alleen maar herhalend is...
*hap* *hap* *hap*quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
bek, sukkel, triest, bull, zielig... Je bent wel hevig gepikeerd, niet? Dat jij niet inhoudelijk en normaal op mijn reply kan reageren zegt al genoeg.![]()
Waar lees je trouwens dat mijn systeem zo overweldigend is? Het boeit mij geen ene donder hoeveel je voor je papier-machee betaald hebt. Elke cent is al teveel... Dat jij niet tegen onze kritiek kan, is niet ons probleem. Kijk alsjeblieft eerst naar jezelf voordat je naar anderen gaat wijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |