abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juni 2005 @ 20:58:18 #201
46998 Duder
strolling along
pi_28232995
ik gebruik nog keilekker mijn sexy discman

och niets zo lekker als 's morgens op de fiets met een geile discman in je broek
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
  zaterdag 25 juni 2005 @ 22:10:19 #202
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28235191
4000 views voor n lemming, niet slecht

edit, 4247 om precies te zijn
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 26 juni 2005 @ 03:55:20 #203
95608 Speth
Rorschach
pi_28242463
Een bikkel heeft een PDA met flashcard.
pi_28244436
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 22:10 schreef Yildiz het volgende:
4000 views voor n lemming, niet slecht

edit, 4247 om precies te zijn
Ben jij dat op die avatar?
  zondag 26 juni 2005 @ 11:22:37 #205
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_28244518
300 euro?

Man, in de tijd dat ik mijn iPod haalde had je daar nog geeneens de doos voor. .
Ik ga naar huis.
pi_28268110
Stoer hoor
pi_28268152
pi_28291768
170 euro voor een 60 gb Zen
Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
pi_28298254
178 Bedoel je... En dan exclusief btw
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:03:11 #210
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_28304278
Ik heb 'm cadeau gekregen van mijn lief
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:27:49 #211
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_28307014
Het ergste is dat al die mooie apparaten vol zitten met commerciële kutmuziek. :R::::r;r;:r;r;;R;r;:R
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:39:05 #212
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_28312917
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef Mirel het volgende:
Het ergste is dat al die mooie apparaten vol zitten met commerciële kutmuziek. :R::::r;r;:r;r;;R;r;:R
In de mijne niet hoor.
pi_28313402
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef Mirel het volgende:
op mijne niet...maar je hebt gelijk de meeste mensen met een iPod of ander mooi ding verdienen het niet eens...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:06:51 #214
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_28313840
Ja idd, de meeste mensen met zo'n ding hebben een slechte geen muzieksmaak.
pi_28315511
Hoezo is commercieel slecht?

Ik luister klassiek, daar niet van
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:58:22 #216
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_28315656
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:54 schreef Koewam het volgende:
Hoezo is commercieel slecht?
Het is niet per definitie slecht, er is ook goeie commerciële muziek.
Maar als een band commerciëler wordt, gaan ze zich richten op een groter publiek (mainstream) om meer platen te kunnen verkopen.
De muziek wordt hierdoor meestal minder goed, in oogpunt van de liefhebbers van het betreffende genre, dat zijn meestal de fans die het al goed vonden voordat het de mainstream kant op ging toen weinig mensen de muziek kenden.
  woensdag 29 juni 2005 @ 07:58:51 #217
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28327282
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:58 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het is niet per definitie slecht, er is ook goeie commerciële muziek.
Maar als een band commerciëler wordt, gaan ze zich richten op een groter publiek (mainstream) om meer platen te kunnen verkopen.
De muziek wordt hierdoor meestal minder goed, in oogpunt van de liefhebbers van het betreffende genre, dat zijn meestal de fans die het al goed vonden voordat het de mainstream kant op ging toen weinig mensen de muziek kenden.
Zo hey! Slim!
Waarom denk je dat het POP heet, popular misschien?
Man, wat is daar nu echt mis mee, pop is fout omdat het pop is, en omdat iedereen het luisterd is het niet meer zo uniek

Guttegut, wat zijn we dan slim en goed en stoer als je via je P2P proggie een band heb gevonden uit zuid kentucky van de USA die nog laaaaang niet door gaat breken in NL.

pi_28328473
in den bestelling

veel kan ik er niet aan doen, dat door alle reviewers dit als een van de beste mp3 spelers op het moment wordt gezien en al helemaal niet aan het feit dat deze dan iets duurder is dan een blokker ding. Feit is dat er mooi geluid uit komt en ik mijn zuurverdiende geld ('s ochtends om 6 uur beginnen) graag aan zo'n ding besteed omdat IK vind dat er mooi geluid uit komt.
En als IK dat vind, kun je dat niet in twijfel trekking omdat het mijn mening is.
hier komt ooit iets nuttigs te staan
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:10:21 #219
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_28337709
En wat weegt ie?
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:14:26 #220
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_28337868
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 07:58 schreef Yildiz het volgende:
Zo hey! Slim!
Waarom denk je dat het POP heet, popular misschien?
Man, wat is daar nu echt mis mee, pop is fout omdat het pop is, en omdat iedereen het luisterd is het niet meer zo uniek
Neen, de liefhebber van het betreffende genre vindt het gewoon minder goed. Hoeveel mensen het luisteren doet er niet toe. Het hoeft trouwens niet pop te zijn, maar als het de pop richting uitgaat geldt dat meestal.
quote:
Guttegut, wat zijn we dan slim en goed en stoer als je via je P2P proggie een band heb gevonden uit zuid kentucky van de USA die nog laaaaang niet door gaat breken in NL.
Bands ontdek je in voorprogramma's van andere (grotere) bands of via cd's die je leent van mensen die de band wel kennen.
pi_28352654
183 gram, niet slecht voor een kastje wat 5X meer dan een iPow (franse uitspraak)
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:16:30 #222
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_28353157
ik ga een nieuwe kopen.. geen 299 maar 250 geloof ik... kan nog niet kiezen tussen iriver h10, ipod mini of creative zen
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:29:00 #223
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28357039
En we hebben er weer 1 !
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:53 schreef matthijst het volgende:
Dus; iPod van augustus 2003 is kapot, de harde schijf piept en hij laat geen nummers meer zien. Harde reset gedaan, helpt niks.
Apple maar eens bellen: "ja meneer, de garantie is verstrken, dus u moet voor elke reparatie betalen, dat kost u standaard 280 euro, dus u kunt beter een nieuwe kopen".

WTF; iedere 2 jaar een nieuwe iPod a 400 euro kopen, zijn die gasten gek geworden?
(ja, ik weet het, ze zijn ondertussen goedkoper).

Coulance 0,0...
Dus je kan beter zo investeren om elke 2 jaar (als de garantie voorbij is) een nieuwe te kopen

Ik heb em op schiphol gekocht, en alles wat je op schiphol koopt heeft sowieso 2 jaar garantie, anders mogen ze het niet verkopen
pi_28367778
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:10 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Als we zo gaan beginnen tegen TS dan denk ik donder maar op met die vooroordelen van je, dan ben jij het niet waard om hier argumenten lopen te geven. Zo kan ik je ook wel "uitlullen" , want in dit geval blaas ik je MP3 speler helemaal weg qua sound met mijn BOSE geluidsinstallatie. BOSE [3][2][1] en als je niet weet wat dat is en hoe dat klinkt, ga dan maar langs een electronica zaak, en vraag om een demo.

Daar vervaagt die MP3 speler van jou gewoon bij...
BOSE?? damn... wat ben jij dan voor iemand dat je je zo laat naaien! 1 van de meeste kutste merken ooit! je betaalt veels te veel voor bijna noppes...

http://www.intellexual.net/bose.html#number1

Ga dan voor Infinity ofzo... prutser.

EDIT:
las net je andere reply's... En tsja... zelfs mijn kenwood systeem blaast die mp3 spelers eruit. dat is niet zo moeilijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door blessed19 op 30-06-2005 20:50:29 ]
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:00:38 #225
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_28370380
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:42 schreef blessed19 het volgende:

[..]

BOSE?? damn... wat ben jij dan voor iemand dat je je zo laat naaien! 1 van de meeste kutste merken ooit! je betaalt veels te veel voor bijna noppes...

http://www.intellexual.net/bose.html#number1

Ga dan voor Infinity ofzo... prutser.

EDIT:
las net je andere reply's... En tsja... zelfs mijn kenwood systeem blaast die mp3 spelers eruit. dat is niet zo moeilijk.
Hou je b*k gewoon als je niet weet op wie ik replyde... en waarom. (als je kennelijk dan te lui bent om terug te lezen zodat je een eerlijke mening kan vellen') Wie is hier nu de prutser he? Je moet goed LEZEN waarom ik replyde en op wie, maak dan je conclusie nog maar eens op. En als je het zo graag wilt weten... nu laat ik de aap uit de mouw komen, vooruit dan maar weer omdat er altijd van die losers zijn die denken je te kunnen pakken ofzo... Ik heb geen ene € betaald voor die BOSE. Ik weet niet hoeveel jij voor je kenwood systeempje hebt betaald... Maar ik heb noppes betaald voor die BOSE. Wie is hier nu de prutser he... Sukkel. Sommige lui zijn hier echt triest...blijkt maar weer uit de opmerkingen gaan niet daadwerkelijk in op de topic, maar nemen gewoon een potentieel willekeurig slachtoffer om die af te kraken. Wat bovendien niet lukt omdat er tig mogelijkheden zijn om jullie "systemen" te overtreffen. Dus hou nu alsjeblieft op met deze onzin, en lees anders ff helemaal terug in het begin. Jullie zijn het niet waard om te reageren hier. Jullie kletsen Bull.

Punt is... dat iemand hier op dit topic iets zei wat nergens op sloeg... puur om TS af te kraken. Wat dus niet is gelukt. En jah hoor ga maar even door met mij... ik kan jullie wel zoet houden hoor...

Zielig volk hier... niet eens weten waar het over gaat... en toch replyen op mij...

p.s. Er is altijd baas boven baas... meer zeg ik niet

[ Bericht 7% gewijzigd door Super_Six_One op 30-06-2005 22:09:49 ]
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:02:47 #226
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_28370472
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:00 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Hou je b*k gewoon als je niet weet op wie ik replyde... en waarom. (als je kennelijk dan te lui bent om terug te lezen zodat je een erlijke mening kan vellen') Wie is hier nu de prutser he? Je moet goed LEZEN waarom ik replyde en op wie, maak dan je conclusie nog maar eens op. En als je het zo graag wilt weten... €2000,- heb ik niet betaald voor die BOSE. Ik weet niet hoeveel jij voor je kenwood systeempje hebt betaald... Maar ik heb geen ene cent betaald voor die BOSE. Wie is hier nu de prutser he... Sukkel. Sommige lui zijn hier echt triest...blijkt maar weer uit de opmerkingen gaan niet daadwerkelijk in op de topic, maar nemen gewoon een potentieel willekeurig slachtoffer om die af te kraken. Wat bovendien niet lukt omdat er tig mogelijkheden zijn om jullie "systemen" te overtreffen. Dus hou nu alsjeblieft op met deze onzin, en lees anders ff helemaal terug in het begin. Jullie zijn het niet waar om te reageren hier. Jullie kletsen Bull.

Punt is... dat iemand hier op dit topic iets zei wat nergens op sloeg... puur om TS af te kraken. Wat dus niet is gelukt. En jah hoor ga maar even door met mij... ik kan jullie wel zoet houden hoor...

Zielig volk hier... niet eens weten waar het over gaat... en toch replyen op mij...
Als je normaal nederlands gebruikt wil ik nog wel de moeite doen om dit te lezen

Is dit topic nou nog niet vol/dicht? Het staat nu wel lang genoeg in m'n active topics
pi_28371835
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:00 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

heel groot verhaal wat alleen maar herhalend is...
bek, sukkel, triest, bull, zielig... Je bent wel hevig gepikeerd, niet? Dat jij niet inhoudelijk en normaal op mijn reply kan reageren zegt al genoeg.

Waar lees je trouwens dat mijn systeem zo overweldigend is? Het boeit mij geen ene donder hoeveel je voor je papier-machee betaald hebt. Elke cent is al teveel... Dat jij niet tegen onze kritiek kan, is niet ons probleem. Kijk alsjeblieft eerst naar jezelf voordat je naar anderen gaat wijzen.
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:03:59 #228
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_28372502
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:43 schreef blessed19 het volgende:

[..]

bek, sukkel, triest, bull, zielig... Je bent wel hevig gepikeerd, niet? Dat jij niet inhoudelijk en normaal op mijn reply kan reageren zegt al genoeg.

Waar lees je trouwens dat mijn systeem zo overweldigend is? Het boeit mij geen ene donder hoeveel je voor je papier-machee betaald hebt. Elke cent is al teveel... Dat jij niet tegen onze kritiek kan, is niet ons probleem. Kijk alsjeblieft eerst naar jezelf voordat je naar anderen gaat wijzen.
*hap* *hap* *hap*
Altijd zo mooi hoe mensen dingen om kunnen draaien en lijkt alsof zij goed in hun recht staan. Op een gegeven moment is het teveel en jah dan barst de bom zal ik maar zeggen. gelukkig voor jullie op papier en niet in het echt.

Ik heb al genoeg keren normaal gerypled, en misschien kan jij niet tegen mijn kritiek aangezien ik nog steeds niet op kan maken dat jij de geschiedenis in bent gedoken om een rechtvaardige mening te kunnen geven over het voorgaande aan begin van Topic.

Kritiek op wat? je vat het nog niet he... Lees nou maar goed terug vanaf het begin en dan zal je het allemaal begrijpen... wise guy...

p.s. zal niet meer replyen hoor zoals jij dingen neerzet in je reply... echt van die bijtertjes voor mij of niet? wil je dat soms uitlokken he Voordat je denkt dat jij strax ook nog gelijk hebt, jah ik hap weer toe in je verhaaltje... oeehh (althans dat denk jij dus, maar ik leg alleen even wat dingen uit)
triest gedoe is het geloof me nou maar

[ Bericht 15% gewijzigd door Super_Six_One op 30-06-2005 23:10:03 ]
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
pi_28373202
Tuurlijk heb ik de geschiedenis niet gelezen, waarom zou ik? Daar gaat het bij mij niet om. Als jij nou eens goed en begrijpend leest, begrijp je dat ik het alleen maar over jouw manier van reageren en je ophemeling over BOSE heb. Helaas wil je er zelf niet onderkennen of eventueel verder op ingaan en voel je je misschien aangevallen omdat je zelf ook eindelijk begrijpt dat je ook op een normale manier kan reply'en.
pi_28373208
gezellig zo'n mp3 speler topic, loopt altijd weer uit op andere dingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')