quote:Omdat ik het nut er niet van in zie, om m'n foto te laten zien aan mensen die ik niet ken, maar ik zei niet dat ik het een probleem vind als anderen het wel doen. Ik ben alleen nieuwsgierig naar de beweegredenen daarvan.
Op woensdag 17 oktober 2001 21:11 schreef Vegeta_21_NL het volgende:
Nou wat een probleem. De vraag is, waarom wil jij het niet?
quote:Het was en impulsieve daad. En ik ben narcist. Ik hou gewoon van mezelf, SanSan.
Op woensdag 17 oktober 2001 20:56 schreef SanSan het volgende:
Wat is de reden dat mensen hun foto daarin willen plaatsen? Anders gezegd, waarom willen die mensen zich zo graag via een foto laten zien aan andere mensen die ze helemaal niet kennen?
Groeten
OOK_GEK
quote:Ok, dag.
Op donderdag 18 oktober 2001 00:02 schreef ook_gek het volgende:
nodag.Groeten
OOK_GEK
Groeten,
SanSan
maar of even aardig te doen, ik vind het gewoon leuk om beelden bij mensen te zien
Komt nog wel, eerst een goeie foto hebben, op het goeie formaat!
En verder kan je altijd mensen ontmoeten die je in de eerste instantie leuk lijken.
zo.
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 11:17 schreef Chandler het volgende:
de vraag is eerder waarom zou jij dat niet doen wat is er mis met een foto waarop een persoon/of deel van een persoon opstaat.
quote:En jij hebt trouwens al genoeg foto's van mij!
Op woensdag 17 oktober 2001 21:16 schreef SanSan het volgende:
Omdat ik het nut er niet van in zie, om m'n foto te laten zien aan mensen die ik niet ken, maar ik zei niet dat ik het een probleem vind als anderen het wel doen. Ik ben alleen nieuwsgierig naar de beweegredenen daarvan.
quote:omdat die gene aandachts geil is en elke dag felicitaties wil krijgen
Op woensdag 14 november 2001 09:30 schreef SanderThomas het volgende:
Mijn tegenvraag:Waarom doet iemand alsof ze iedere dag jarig is en zo veel hits krijgt?
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 14-11-2001 10:55]
quote:*Helemaal mee eens is!*
Op woensdag 14 november 2001 10:30 schreef Ripley het volgende:
Ik vin dhet leuk om te kunnen zien welke persoon er achter de posts zit. Soms heb je namelijk een helevoorstelling van iemand gemaakt en die blijkt dan voor geen meter te kloppen. Andersom is het ook wel grappig voor andere mensen dat ze kunnen zien wie de persoon achter mijn posts is. Tenminste als ze dat willen. Als ze een probleem hebben met fotoboeken moeten ze lekker niet kijken.
quote:LOL, vooral als iemand een usericon van een mooie vrouw heeft en et een jochie van een jaar of 14 te zijn ofzo...
Op woensdag 14 november 2001 10:30 schreef Ripley het volgende:
Soms heb je namelijk een helevoorstelling van iemand gemaakt en die blijkt dan voor geen meter te kloppen.
quote:Je bent je usericon zullen we maar zeggen
Op woensdag 14 november 2001 10:48 schreef SanderThomas het volgende:[..]
LOL, vooral als iemand een usericon van een mooie vrouw heeft en et een jochie van een jaar of 14 te zijn ofzo...
quote:waarschijnlijk zien mensen in mij ook een pratende wezel
Op woensdag 14 november 2001 10:50 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Je bent je usericon zullen we maar zeggen
Geldt zeker voor mij
quote:oh jee
Op woensdag 14 november 2001 10:50 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Je bent je usericon zullen we maar zeggen
Geldt zeker voor mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |