hehehe en je wegenbelasting dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:21 schreef God_de_Vader het volgende:
hehehe en ik tank vrolijk lpg en rij het goedkoopst
ja en om de 30.000km moet je blok uit elkaarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:53 schreef Merovingian het volgende:
[..]
hehehe en je wegenbelasting dan?
hehehe ik rij motor, tank benzine, ben het snelst en rij het goedkoopst
Ik rij anders een auto v/d zaak en ik mag absoluut geen v-power tanken. Het voordeel is niet genoeg aangetoont en ons-bin-zuunig-bij-leasemaatschappij.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:02 schreef Kanjer het volgende:
Ik werk dus in een tankstation waar we sinds kort ook zo'n hoogstaande brandstofsoort hebben.
Tis een beetje geheim maar de directeur is met zijn spikkiesplinter nieuwe auto stil komen te staan met dat goedje.![]()
Iedereen met een auto van de zaak is verplicht dit goedje te tanken, meestal niet van harte.
Zo, eindelijk weer eens tijd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:41 schreef Keiichi het volgende:
De door TS genoemde klachten heb ik gehad toen m'n luchtfilter aan het verstoppen was. Maar mijn klachten waren iets erger. Auto kon op een gegeven moment niet harder dan 100km/h en stotterde behoorlijk (tja, ik wou harder)
een luchtmassameter kapot door V-power?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:49 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Zo, eindelijk weer eens tijd.
Het stotteren van mijn auto is gekomen door een kapotte luchtmassa-meter. En, vertelde Mr ANWB erbij, dat komt idd waarschijnlijk door V-Power. Had ie bij meerdere mensen gezien.
Nieuwe luchtmassa-meter geplaatst en m'n auto rijd weer als een zonnetje.
Klote spul...
Niet de lease-maatschappij want die stuurt de brandstof rekening mooi door naar je werkgever. Het heet niet voor niets een brandstofvoorschot!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:35 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ik rij anders een auto v/d zaak en ik mag absoluut geen v-power tanken. Het voordeel is niet genoeg aangetoont en ons-bin-zuunig-bij-leasemaatschappij.
V-Power in Duitsland heeft 100 Octaan. Daar tanken wij altijd VPower,, En duidelijk meer power en meer KM's met 1tankquote:Op maandag 20 juni 2005 15:49 schreef Eek het volgende:
Het enige dat ik zo kan bedenken is dat de klopsensor van je auto niet helemaal lekker werkt. Deze zorgt ervoor dat je auto niet gaat 'pingelen' als je van octaangehalte veranderd. In de gebruiksaanwijzing staat welke brandstoffen je mag tanken (91, 95, 98). De V-Power is echter octaangehalte 97. Misschien dat je klopsensor daar moeite mee heeft.
Ik had ooit eens in Duitsland Benzin91 getankt: dit mocht volgens de het boekje. Mijn motor hield ff in, waarna die opeens weer soepel liep. Aan het verbruik en het vermogen kon je weinig verschil merken.
Ik rijd zelf ook Ford (Probe) en kan zeggen dat ik een stuk meer trekkracht heb onderin als ik die VPower tank, call me crazy...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:14 schreef bonfie het volgende:
Yo, ik heb ook een hele tijd gereden met V-Power, dat ging goed.
Alleen toen ik weer 95 ging rijden(pompje in vjenne had ineens geen v-power meer) had ik dezelfde problemen als de topic starter beschrijft.
Iemand anders ook problemen gehad met 95 van shell?
Ik ga eens proberen of de 95 van de weizelport helpt.
En ik rij ook 200PK+ met turbo, een simpel fordje dus.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:20 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Ik rijd zelf ook Ford (Probe) en kan zeggen dat ik een stuk meer trekkracht heb onderin als ik die VPower tank, call me crazy...
Ik tank nu een paar jaar alleen V-Power in m'n Impreza en merk een duidelijk verschil: motor draait soepeler, iets zuiniger en lijkt iets meer kracht te hebben...quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:58 schreef 1299 het volgende:
Dan rij je duidelijk een auto met 200PK+ met turbo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |