Je kan ook gewoon ze netjes doch dwingend aanraden hun bestelbus te verplaatsen.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:21 schreef McCarthy het volgende:
Stelletje werklieden die bij de buren bezig zijn parkeren hun bestelbus, terwijl de overkant van de straat helemaal vrij is, gewoon voor ons uitrij pad zodat wij met de auto er niet meer uit kunnen. 35% maar liefst nemen ze in beslag (ik stond overdreven opzichtig te kijken hoeveel ze in beslag namen).
Dit is zeker het verschil tussen slimme en domme mensen. Domme mensen kunnen gewoon de consequenties van hun acties niet zien.
zeker maar het gaat hier om hun domheidquote:Op maandag 20 juni 2005 14:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon ze netjes doch dwingend aanraden hun bestelbus te verplaatsen.
niet zo slim.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:23 schreef DjDev het volgende:
Doorrijden met je ogen dicht is de oplossing 14.gif
idd. helpt waarsch. beter dan om er een topic over te openenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon ze netjes doch dwingend aanraden hun bestelbus te verplaatsen.
ja maar lein, ze waren gewoon met stomheid geslagen toen ze jou zagenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:31 schreef Leintje het volgende:
Haha lullig, had ik vanmorgen ook...reed met mn autootje de straat uit staat er twee kereltjes hout uit te laden. Hun vrachtwagen blokkeerden de hele weg. Ik bleef staan en hun ook....stonden elkaar een beetje dom aan te kijken! Dus ik met mn armen over elkaar achter het stuur gaan zitten....stelletje! Uiteindelijk hebben ze hun vrachtwagen een stukje aan de kant gezet...pfff wat een moeite!![]()
Ja, slimme mensen zijn maandagsmorgens altijd superduf omdat ze het hele weekend hebben genoten van hun vrijheid. Domme mensen hebben vrijjheid en weten niet wat ze er mee moeten doen.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:21 schreef McCarthy het volgende:
Dit is zeker het verschil tussen slimme en domme mensen. Domme mensen kunnen gewoon de consequenties van hun acties niet zien.
Of een omgeving met rijke mensen (kunnen ook slim zijn, hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 15:34 schreef Fisher het volgende:
mja, hier heb ik er weinig last van.. woon in een omgeving met slimme mensen geloof ik
Ocherm...Koen...tsja hoe zuiderlijker je gaat hoe slimmer de mensen! Trouwens moet jij niet stagieren....quote:Op maandag 20 juni 2005 15:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja maar lein, ze waren gewoon met stomheid geslagen toen ze jou zagen![]()
mja, hier heb ik er weinig last van.. woon in een omgeving met slimme mensen geloof ik
hij is zon 'dom' mens , hij kan dat Zich niet Bedenkenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:22 schreef Troel het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |