Slechte airflow (moet je je kabels netjes wegwerken), te weinig coolers.. zoveel dingen die het kunnen veroorzaken..quote:Op maandag 20 juni 2005 18:26 schreef Waxxer het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat een pc overhit raakt, en wat kun je daar tegen doen?
En waar gebruik je dat spul wel niet voor?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:13 schreef DeltaHF het volgende:
+/- 35 graden. Best netjes als je bedenkt dat er 960 gieg aan schijven inhangen en 2 dvds en een 9800pro en 1 gieg aan ram
Tja, computer staat op de bovenverdieping waar ook een droogtrommel en de geiser staat, dus het is daar sowieso al fucking heet...quote:Op maandag 20 juni 2005 18:34 schreef FallenAngel666 het volgende:
OMFG Kasta!
Die HD temps van jou zijn absurd hoog. CPU en NB temps zijn ook vrij fors, maar die HD's kunnen er toch iets minder goed tegen...
Aan de warmte van de onderdelen in je kast natuurlijk...quote:Op maandag 20 juni 2005 19:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die van mij kapte er helemaal mee tijdens het spelen van GTA SA. Ik denk WTF ik kijk op die speedfan is temp 1 74 graden. Iemand meer waar de computer er spontaan mee kapte?
Ligt dat trouwens aan het spelen van spelletjes?
je zegt heel makkelijk 'koel je kamer', maar hoe doe je dat?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aan de warmte van de onderdelen in je kast natuurlijk...
Stop er een extra casefan of 2 in en koel je kamer
Ventilator(en)quote:Op maandag 20 juni 2005 19:19 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je zegt heel makkelijk 'koel je kamer', maar hoe doe je dat?
helpt volgens mij voor geen meter. waar wou je die plaatsen?quote:
Ik heb er 2 achter me staan en het koelt perfecto.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:23 schreef SlimShady het volgende:
[..]
helpt volgens mij voor geen meter. waar wou je die plaatsen?
en welke richting moeten ze in blazen?
ik ga er nu iig geen moeite aan besteden.
mss ga ik wel voor watercooling.
dan leg ik eerst geld opzij voor een nieuwe PC, voor als het misgaat.
Het spelen van spelletjes verhoogt de temperatuur van je onderdelen doordat deze in gebruik zijn, in dit geval zowel de cpu als videokaart als het geheugen.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die van mij kapte er helemaal mee tijdens het spelen van GTA SA. Ik denk WTF ik kijk op die speedfan is temp 1 74 graden. Iemand meer waar de computer er spontaan mee kapte?
Ligt dat trouwens aan het spelen van spelletjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |