Da's mooi, ik ga er weer vandoor. Tot later.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:38 schreef Tokay het volgende:
Bolkonsky had het laatste plaatje uit het vorige RJPvD-deel geraden, het was inderdaad Dick Cheney.
Is goed, doei.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:39 schreef Bolkonsky het volgende:
Da's mooi, ik ga er weer vandoor. Tot later.![]()
Kssst, posquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Kssst, pos, je mag geen tvp's meer plaatsen op Fok!, volgens het nieuwe beleid!
hoi fotoquote:
De zon schijntquote:Op maandag 20 juni 2005 15:12 schreef pos het volgende:
[..]
hoi foto
meneer zegt me even niks...maar moet ook weg naar de dierenarts....
gaat het wat beter met je?
Dank,de mijne staat nog open !quote:Op maandag 20 juni 2005 15:40 schreef Bolkonsky het volgende:
Goedemiddag allemaal!![]()
[afbeelding]
Foto, ik las het van je auto, wát klote zeg; succes er verder mee.
Hij wilde weer eens voordringen...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:45 schreef pyl het volgende:
Had Afshin Elian niet even moeten wachten op die mooie dame van Foto, Bolko?
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:47 schreef Bolkonsky het volgende:
Hij wilde weer eens voordringen...
Dat heb jij heel goed gezien, Bolko! Maar ja, de politieke correctheid weerhoudt mij ervan om op buitenlanders af te geven, en al helemaal op - voormalige - asielzoekers , hoe ontiegelijk vervelend ze ook zijn...........quote:Op maandag 20 juni 2005 15:51 schreef Bolkonsky het volgende:
Past ook in het rijtje dat je laatst noemde, of niet?
Vind ik ook; misschien heeft hij ook nog het meeste recht van spreken van de, door jouw zo treffend omschreven, geestelijke masturbanten.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:53 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat heb jij heel goed gezien, Bolko! Maar ja, de politieke correctheid weerhoudt mij ervan om op buitenlanders af te geven, en al helemaal op - voormalige - asielzoekers , hoe ontiegelijk vervelend ze ook zijn...........![]()
Sorry, ik was even weg.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:17 schreef Tokay het volgende:
Franse film?
Understatement van het jaar.quote:
Ehm...quote:Op maandag 20 juni 2005 16:53 schreef Bolkonsky het volgende:
Deze ken je wel, 'Gegen die...'.
Wordt vast nog weleens uitgezonden door de NPS of de VPRO.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:59 schreef Bolkonsky het volgende:
'Gegen die Wand' is het. Toch wel een aardige film, hoor.
Die ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:14 schreef pyl het volgende:
En de vader van Dominic Lawson
Ach, bekend journalist en editor van (niet zulke beste) kranten. En eertijds secondant van Nigel Short - en daarvan ken ik hem. Opvallende familie, sowieso........quote:
Over die nieuwe echtgenoot van Nigella, die Saatchi, weet ik nog wel een krankzinnige anecdote.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:22 schreef pyl het volgende:
Ach, bekend journalist en editor van (niet zulke beste) kranten. En eertijds secondant van Nigel Short - en daarvan ken ik hem. Opvallende familie, sowieso........![]()
Je bent wel druk vandaag idd.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:35 schreef pyl het volgende:
Het ziet er allemaal heel spannend uit bij mejuffrouw, Tokay, maar ik ken haar niet. En bovendien heb ik nu geen tijd om te raden..............![]()
Kylie Minogue is goed.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:57 schreef dolle_hond het volgende:
kylie?
Is wel erg groot,tong !quote:
Ach,eindelijk terug uit het Kroonenburgpark met de hond?quote:
Da's wel érg ver, Foto! Ik houd het bij het Goffertpark........quote:Op maandag 20 juni 2005 19:43 schreef fotoloog het volgende:
Ach,eindelijk terug uit het Kroonenburgpark met de hond?
Beetje doorlopen, pyl. Die hond vindt het volgens mij geen probleem om door te wandelen naar Kronenburgpark.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's wel érg ver, Foto! Ik houd het bij het Goffertpark........![]()
In your dreams!quote:
Hoezo 'met enige goede wil'?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:06 schreef pyl het volgende:
Met enige goede wil zou het Mateo van La meglio gioventú kunnen zijn............., maarruhh...
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:16 schreef tong80 het volgende:
Toevallig is Tong een halve Italiaan. Tokay maak ik een kansje ?
Tuurlijk. Proberen staat altijd vrij.quote:
Nee, maar wel een tijdgenote.........en ook geparenteerd zelfs, meen ik.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:23 schreef Tokay het volgende:
Maria de Medici?
Nee - niemand weet toch wie zij was?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:28 schreef Tokay het volgende:
Mona Lisa?
Nou goed, ik geef toe, het zou een voorstudie kunnen zijn...quote:Op maandag 20 juni 2005 21:28 schreef sooty het volgende:
La Gianconda, aka. Mona Lisa ?
Dat dacht ik.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou goed, ik geef toe, het zou een voorstudie kunnen zijn...
Aan die familie was mevrouw óók al gelieerd, maar het is geen Borghese...quote:Op maandag 20 juni 2005 21:33 schreef sooty het volgende:
Ene Borghese ?
Oei. De eerste hit in google levert het antwoord.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:37 schreef pyl het volgende:
Volgens engelstalige websites was ze "the first lady of the Renaissance".
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:01 schreef Major_Star het volgende:
als dat Jacqueline Goormachtigh niet is...![]()
Ja, ja, je weet het wel, pyl!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:16 schreef pyl het volgende:
Dat is Uma Thurman met een uhh hoe heet zo'n tas ook alweer?
Beloof dat je het aan niemand verder vertelt...quote:Op maandag 20 juni 2005 23:08 schreef sooty het volgende:
[..]
Jij bewaart ook alle terzake doende magazines, begrijp ik.
Ik vertel niemand nooit iets.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:18 schreef Major_Star het volgende:
[..]
Beloof dat je het aan niemand verder vertelt...![]()
* sooty is de arme tak van een familie die zwelgt in Louis Vuittonquote:Op maandag 20 juni 2005 23:18 schreef pyl het volgende:
Ik vind dat je toch beter de dame kunt herkennen dan de tas..... wat jij Sooty?![]()
Ik heb geen moment aan jouw oprechtheid getwijfeld, Tokay.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:30 schreef Tokay het volgende:
Ik ook hoor sooty, of dacht je dat ik een snob was?![]()
[afbeelding]
Raad je plaatje...
Yep. ! Maar wie dat is ....quote:Op maandag 20 juni 2005 23:42 schreef Tokay het volgende:
Is er nu wel een plaatje te zien?
Gaan we dat vandaag nog beleven, denk je?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:50 schreef sooty het volgende:
Yep. ! Maar wie dat is ....
Ik wacht op een helder moment.
Ik vermoedde al dat het een Amerikaanse actrice is. Ik kan haar echter niet thuisbrengen. Dan maar een wilde gok: Birkin.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Gaan we dat vandaag nog beleven, denk je?![]()
Ook een Amerikaanse actrice, trouwens.
Daar heeft mevrouw inderdaad iets van weg, maar ze is het niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:57 schreef sooty het volgende:
Ik vermoedde al dat het een Amerikaanse actrice is. Ik kan haar echter niet thuisbrengen. Dan maar een wilde gok: Birkin.
?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:02 schreef sooty het volgende:
Is het mischien de vrouw van Crocodile Dundee ?
Dat moet dan well Cate Blanchett zijn,quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:07 schreef Tokay het volgende:
En ze is Australisch, niet Amerikaans.
Haar voornaam: Cate
Hèhè, kan ik eindelijk gaan slapen!quote:
je zoekt in de goede richting, maar het is niet Krajicekquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:30 schreef Tokay het volgende:
Plaatje van Bullpit... Michaela Krajicek?
Check je mailquote:
We blijven positiefquote:
Is er nog hoop dan?quote:
Het is stil aan de overkant..............quote:
Hoop is er altijd,vooral in een kanariegele Ford courierquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:27 schreef pyl het volgende:
[..]
Is er nog hoop dan?
Zullen we dit trouwens maar op de reguliere manier afhandelen?![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:31 schreef fotoloog het volgende:
Hoop is er altijd,vooral in een kanariegele Ford courier
Nijmegen ligt helaas niet in mijn gebiedquote:
Kurt Cobain!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:28 schreef Oblivion het volgende:
Curt Kobain!![]()
Oh nee, euhm euhm....Russell Crowe!
quote:
Heb jij een bounty dan?quote:
Vreemd, het is nog wel haar sig...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Tokay wist wel precies waar het over ging..
Obli, gij kenner van het man'lijk schoon.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:47 schreef Oblivion het volgende:
Edward Norton?
Is dat alles wat je kon verzinnen na zo'n lange tijd?quote:
Ja gisteren een keer vroeg naar bed. Wist ik veel dat om tien uur Fok weer on line zou zijn. Lag dus om half negen klaarwakker naar het plafond te staren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:23 schreef dolle_hond het volgende:
wat ben je vroeg tong?
Keurig !quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:45 schreef pyl het volgende:
Henri Dunant
.........I found love in a burning ring of fire....quote:
was mijn vaders favorietquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:59 schreef pyl het volgende:
[..]
.........I found love in a burning ring of fire....![]()
ja en daar gaat het nou juist om pylquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:02 schreef pyl het volgende:
Wim de Bie, maar hoe dat typetje heette...........
mam ik wil een vrouw....quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:06 schreef pyl het volgende:
"Maar ik heb helemaal geen blonde vriendin, maar daar word ik voor behandeld!!" - zoiets was het. '
En Koot was zijn 'zorgzame moeder.........
nee zn vader Corquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:06 schreef pyl het volgende:
"Maar ik heb helemaal geen blonde vriendin, maar daar word ik voor behandeld!!" - zoiets was het. '
En Koot was zijn 'zorgzame moeder.........
Mmmmmmm.........was hij de zoon van Cor en Cockie van der Laak? Dan ben ik in de war.....quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:07 schreef pos het volgende:
nee zn vader Coren Kok was zn moeder
toch? of halen we twee typetjes door elkaar?
ja of ik haal er twee door elkaar....maar in ieder geval is dit de zoon van Cor en Kokquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Mmmmmmm.........was hij de zoon van Cor en Cockie van der Laak? Dan ben ik in de war.....![]()
Ab!!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:10 schreef pos het volgende:
maar in ieder geval is dit de zoon van Cor en Kok
Mooi, dan ga ik nu de zalmfilets eens even op het rooster plaatsen...quote:
eet smakelijk pylquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik nu de zalmfilets eens even op het rooster plaatsen...![]()
![]()
Dat was de vieze man, een typetje van van Kooten.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:41 schreef Oblivion het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOH ik heb ballen in mein buik...![]()
![]()
ja he pos, ja toch?![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:41 schreef Oblivion het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOH ik heb ballen in mein buik...![]()
![]()
ja he pos, ja toch?![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was de vieze man, een typetje van van Kooten.
Emma Shapplin natuurlijkquote:
Ziet eruit als Lena Lovitsch.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:00 schreef pos het volgende:
Emma Shapplin natuurlijk
ben ff in de tuin spelen
Italiaanquote:
half puntjequote:Op woensdag 22 juni 2005 20:38 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Italiaan
Scheids
Ben ff de naam kwijt...
Die herken ik nog wel........quote:
Als íemand hem zou moeten kennen, dan jij......quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:09 schreef fotoloog het volgende:
Die herken ik nog wel........
Ach,ik zuip veel teveel...........blij dat ik morgen weer kan werkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Als íemand hem zou moeten kennen, dan jij......![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:12 schreef huggy_bear het volgende:
Leo Tolstoj ?
Fysicus?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:15 schreef pyl het volgende:
[..]
Huggy: het is de 19e eeuwse Russische arts Sergei Korsakov, oftewel, om met Fotoloog te spreken: Kut Korsakov..........
![]()
Misschien kent Foto deze ook wel:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:15 schreef pyl het volgende:
[..]
Huggy: het is de 19e eeuwse Russische arts Sergei Korsakov, oftewel, om met Fotoloog te spreken: Kut Korsakov..........
![]()
Nope. Weer een medicus........ ditmaal een neuroloog.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:17 schreef fotoloog het volgende:
Fysicus?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Nope. Weer een medicus........ ditmaal een neuroloog.![]()
Laat ik het zo zeggen: er is een syndroompje naar meneer vernoemd, waaraan Foto ook lijkt te lijden...quote:
Dan zou ik hem moeten kennen,Korsakov is gevaarlijker dan ik dacht !quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Nope. Weer een medicus........ ditmaal een neuroloog.![]()
Kijjk, kijk, kijk, die pos!!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:26 schreef pos het volgende:
gile de la tourette
quote:Georges Albert Brutus Édouard Gilles de la Tourette (30 oktober 1857 – 22 mei 1904) was een Frans neuroloog en psychiater naar wie het Syndroom van Gilles de la Tourette, een ziekte gepaard gaande met uitgebreide en ernstige tics, is genoemd.
Georges Gilles de la Tourette werd geboren in Saint-Gervais-les-Trois-Clochers als oudste van 4 kinderen. Hij begon al op zijn 16e aan een studie medicijnen. Daar was hij, evenals Freud, een leerling van de beroemde Franse neuroloog en psychiater Charcot en werkte o.a. in het Hôpital de la Salpêtrière. Hij wordt beschouwd als de vader van de Franse neurologie. Onderzoeksterreinen waar Gilles de la Tourette actief op was waren vooral epilepsie en hysterie.
Gilles de la Tourette stierf op 48-jarige leeftijd in Lausanne aan de gevolgen van syfilis.
Van wie zijn de woorden 'Kut Korsakov'............... ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:28 schreef pos het volgende:
weet je ik dacht er meteen aan maar aangezien ik in bovenstaande symptomen niks van foto herkende heb ik het niet meteen geschreven...
Dan heb ik het zeker ookquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Van wie zijn de woorden 'Kut Korsakov'............... ?![]()
kom kom pyl...ik heb je vaak genoeg horen vloekenquote:
nee schat een oude voetbal beroemdheidquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:40 schreef pyl het volgende:
Acteur in horrorfilms? Met veel zombies enzo?![]()
Ach, een rhetorische vraag..............quote:
ik denkquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:49 schreef pyl het volgende:
Het is een schrijver, pos, en wel een zeer beroemde........
Zo! Da's knap!quote:
quote:
Pfhew.................wat een bevalling............quote:
pfff...quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:22 schreef pyl het volgende:
[..]
Pfhew.................wat een bevalling............![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:25 schreef pyl het volgende:
Die oogt alsof hij de mazen der wet kent.............
Witteboordencrimineel? (Of beigeboordencrimineel in dit geval?)
nee duitser...mijn eerste boeken las ik van hemquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:28 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmm...............uit Nederland? Bepaald genre?![]()
nee meer liefdes romans...het eerste boek wat ik van hem las ging over lsd geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |