Dat zeg ik. Vrijwel. Overijsselnareniologen uitgesloten, bijvoorbeeldquote:Op maandag 20 juni 2005 22:47 schreef DennisMoore het volgende:
Vrijwel. Let wel, vrijwel.
Nee, dankje.quote:
quote:
Kunnen we hier nou uit concluderen dat G_E meer gay zou zijn dan Beav?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:35 schreef beaverhausen het volgende:
48%.
Ik dacht altijd dat ik een relnicht was.. niet dusquote:Op maandag 20 juni 2005 22:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu maak je me zenuwachtig....
ik heb de vragen ook serieus beantwoord
Ik kan het me moeilijk voorstellen eigenlijk.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Kunnen we hier nou uit concluderen dat G_E meer gay zou zijn dan Beav?
soms ben je dat best een beetjequote:Op maandag 20 juni 2005 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik een relnicht was.. niet dus
Zou dat zo wereldschokkend zijn dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Kunnen we hier nou uit concluderen dat G_E meer gay zou zijn dan Beav?
En bedankt bladgroente, bedankt.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:58 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik kan het me moeilijk voorstellen eigenlijk.
Ja, maar ik vind je wel erg homo nu hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 22:58 schreef Excess_All het volgende:
[..]
soms ben je dat best een beetje
maar ik hou nog altijd van je, lekker wit chocolade toefje van me![]()
Dan had ik op 25% uitgekomenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:58 schreef DennisMoore het volgende:
Ik mis de volgende vragen:
- Lust je bier?
- Lust je koffie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |