quote:Op maandag 20 juni 2005 14:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
en samen een 'stoute' koude douche nemen is niet zo verstandig als je wil dat het 'stout blijft, en niet onderkoeld en verschrompeld.
Met de juiste persoon verschrompeld ie niet hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 14:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
en samen een 'stoute' koude douche nemen is niet zo verstandig als je wil dat het 'stout blijft, en niet onderkoeld en verschrompeld.
Dan heb jij nooit onder een stervenskoude douche gestaanquote:Op maandag 20 juni 2005 14:52 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Met de juiste persoon verschrompeld ie niet hoor![]()
waar komt anders de uitdrukking koude douche vandaan..quote:Op maandag 20 juni 2005 14:52 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Met de juiste persoon verschrompeld ie niet hoor![]()
Van mensen waarbij dat wel werktquote:Op maandag 20 juni 2005 15:03 schreef Prego het volgende:
[..]
waar komt anders de uitdrukking koude douche vandaan..
Heb je daar geen ventilator ofzo? Hier was het ook zo warm, maar die ventilator die ik van boven heb gehaald maakt het allemaal een stuk dragelijker.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
hitte.. ondragelijke hitte.. en dan zeikmensen.. waar blijft dat gat om in te verdwijnen..
En waar zijn die dingen het goedkoopst? Ik ga ik namelijk bijna kapot.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heb je daar geen ventilator ofzo? Hier was het ook zo warm, maar die ventilator die ik van boven heb gehaald maakt het allemaal een stuk dragelijker.
nee..quote:Op maandag 20 juni 2005 15:19 schreef Semisane het volgende:Gonna live, gonna live, gonna live in shit town......haaaaahaard town....shit town.....haaahaaard town......shit town....
En dat van de altijd zo spiritueel ingestelde "Live"
Bij de Blokker of Marskramer zullen ze wel niet zo duur zijn. Als ze die daar tenminste hebben, ik ben niet zo thuis in de wereld van de huishoudapparatuur.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:33 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En waar zijn die dingen het goedkoopst? Ik ga ik namelijk bijna kapot.
De Harry Potter express komt zonet voorbij. lache![]()
u zei?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
bgfngfnsfnfngnnnnlgf;lkmv;lakmdfvounipauerfunreapiugnipergeeee
eeeeeeeeegnjkernkngernjgnalkjgblkjbglkhbbbbaergipurbgpiuaripu
baerpgiubaergipubaergpibga
elkhbgejlhbgljhbaergljhbaergljhbaergljhbaergljpiubgrpaieug
ok dan ga ik wel wegquote:Op maandag 20 juni 2005 17:54 schreef Waxxer het volgende:
Nah
Waarom doen hetero's zo onzeker hier?
Hetero's zijn hier net zo welkom als homo's bij jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |