Hilversum dacht ik.quote:
Daar doe ik geen uitspraken over.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?. Heb je 'm geneukt ofzo?
.
Ja, want dat wist ik dus niet he?!quote:
wie neukt hier allemaal met weiquote:Op maandag 20 juni 2005 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over..
.
"Wat zijn de meningen in Limburg? Matijn?"quote:Op maandag 20 juni 2005 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over..
.
ik moet.... werken van 2 tot tienquote:Op maandag 20 juni 2005 23:57 schreef Waxxer het volgende:
DUS Petre op de koffie morgen....
Gebruik je melk en suiker?
Wat zeg ik nou net?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
Ja, want dat wist ik dus niet he?!.
Ik neuk niet met een hele wei.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:58 schreef Excess_All het volgende:
[..]
wie neukt hier allemaal met wei
ik hou het niet meer bij
vlarpje en ik zijn de enigste onschuldige![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:00 schreef petre86 het volgende:
oke
steek je hand op als je niet heet of geil bent
Staat het soms ergens online ofzo?!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Wat zijn de meningen in Limburg? Matijn?"
"Nou ik heb vooral flink wat gepeild in V., en....."
sorry dropje, ik bedoel met wie doe je dat dan in die weiquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik neuk niet met een hele wei..
in een wei.. mwah, oke.
Ik weet dat je dat bedoelde roomsoesje.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:03 schreef Excess_All het volgende:
[..]
sorry dropje, ik bedoel met wie doe je dat dan in die wei
Wel oppassen voor teken en andere beestjes dan. Die schijnen nogal eens op warme, vochtige plekken te gaan zitten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik neuk niet met een hele wei..
in een wei.. mwah, oke.
Ik wilde net posten dat het vrij opvallend was dat zowel jij als pinguin beide afwezig waren vanavond.quote:
*handdoekje meeneem*quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wel oppassen voor teken en andere beestjes dan. Die schijnen nogal eens op warme, vochtige plekken te gaan zitten.
Pinguin diste me in t openbaar, die moet ik nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat het vrij opvallend was dat zowel jij als pinguin beide afwezig waren vanavond.
En dan kom jij opeens online.
Daar gaat m'n theorie. Bedankt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |