Ik zou niet gaan zwemmen dan.quote:
Nou ze, zijn ook van Jim Henson. Maar ik vind ze beter dan The Muppets.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:18 schreef Bensel het volgende:
ik vind het toen ik klein was altijd mislukte muppets..
Muppets Christmas Carol is wel mooiquote:Op maandag 20 juni 2005 12:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ze, zijn ook van Jim Henson. Maar ik vind ze beter dan The Muppets.
jaquote:Op maandag 20 juni 2005 12:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wist niet dat ladders TV keken
Om de flauwheid er even in te houden.
Ik krijg zo visitequote:Op maandag 20 juni 2005 12:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar is iedereen? Alicey zeker aan het lunchen.
Waar werk je!quote:Op maandag 20 juni 2005 12:35 schreef FokCrash het volgende:
En raad us wat iedereen net op me werk gekregen heeft. ... Een vlieger![]()
Ja, ook een Alicey moet eten om te overleven.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar is iedereen? Alicey zeker aan het lunchen.
Bij referendum afschaffenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:07 schreef Maethor het volgende:
Hier op mn stageplek is geen airco...
Zulke temperaturen zouden verboden moeten worden.
Mjah.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat je de zomer beter naar de Noordkaap kan verhuizen
Ik ken dat van in datacenters werken met een buitentemperatuur van 35 graden. Is het binnen lekker 17 graden en zit je de hele tijd met je hoofd zo ongeveer op de outlet van de koeling. Kom je buiten...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:26 schreef ReCreative het volgende:
Ik heb wel airconditioning dus het is goed uit te houden hier. Alleen ik ging net naar buiten en toen kreeg ik een slag van een graad of 15, dat was ff minder
.
Je bent eng en verandert in een konijn zonder sultanaquote:Op maandag 20 juni 2005 13:25 schreef Alicey het volgende:
Waarom wil je trouwens mij platspuiten liv?
Je snapt het weer niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bent eng en verandert in een konijn zonder sultana![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:30 schreef het_fokschaap het volgende:
Hondje met 6 poten en 2 penissen bij tempel gevonden
Gewoon omdat hij er schattig uitziet als een hondje, voor iemand mocht gaan denken dat er bijbedoelingen zijn.quote:
Vind ik ook heurquote:
TTK?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:37 schreef livEliveD het volgende:
In welk subfora hoort een topic over eenmalige toegang tot de "British Journal of Psychiatry"
* livEliveD even peuken aan het halen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |