leef je dicht bij het station?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
Zijn jullie nou nog aan het spammen?
Een blik op de termometer leert mij dat het momenteel 28 graden is in mijn kamer te Leiden
Doet DNS toch ook?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
De WINS-server verzamelt computernamen en IP-adressen van clients op het netwerk
19 graden in mijn airco gekoelde kantoortjequote:Op maandag 20 juni 2005 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
Een blik op de termometer leert mij dat het momenteel 28 graden is in mijn kamer te Leiden
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn airco is kapot.....quote:Op maandag 20 juni 2005 13:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
19 graden in mijn airco gekoelde kantoortje
zit de stekker er wel in?quote:
Nou niet nee de airco man is langs geweest en zij dat de condensatoren oid kapot waren... hij zou vrijdag al weer terug komen...quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:22 schreef babba_ het volgende:
dragon-fly, dat was toch de clown van draco???
hmmz das mooi klote.. dat wordt dus vervangenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:23 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Nou niet nee de airco man is langs geweest en zij dat de condensatoren oid kapot waren... hij zou vrijdag al weer terug komen...![]()
hij zou ze doormeten op de zaak van hem.... maar volgens mij is dat bull shit daar heb je toch gewoon zo'n kastje voor iest van een spannigsmeter..?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:24 schreef babba_ het volgende:
[..]
hmmz das mooi klote.. dat wordt dus vervangenen die dingen hebben ze natuurlijk nooit op voorraad
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:25 schreef R-Alph het volgende:
Ik ga me kapot zweten op mn werkTot morgen ofzo mensen
hahahahha hij heeft gewoon geen zin om in dat zweethok te gaan rondhangenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:26 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
hij zou ze doormeten op de zaak van hem.... maar volgens mij is dat bull shit daar heb je toch gewoon zo'n kastje voor iest van een spannigsmeter..?
In tegenstelling tot andere sc reeksen,.. iedereen is welkom (stagiairs dan)quote:Op maandag 20 juni 2005 13:28 schreef coz het volgende:
Volgens mij is dit zo'n incrowd topic , maar ik ben ook stagiair
Heb het een beetje druk enzo maar
Vandaag voor een vak inhalen ff terug naar school.
zometeen de rest van de middag maar ouderwets met GTA:SA vullen
hoewel ..mss ook niet zal wel 30+ op mijn kamer zijn ... hmm .. tja ..
Dan ga ik nu de hele week heen en weer rijdenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:16 schreef IJlien het volgende:
[..]
hier dus ook
hey jitz als je nou in de bus gaat zitten kom je langs mijn werkplek!!
dat denk ik ook ik zou het zelfde doen maar het blijft Kwalitatief Uitermate Terleurstellendquote:Op maandag 20 juni 2005 13:28 schreef babba_ het volgende:
[..]
hahahahha hij heeft gewoon geen zin om in dat zweethok te gaan rondhangen
heeh (aardig doen heh jongens! moet van JDUDEquote:Op maandag 20 juni 2005 13:28 schreef coz het volgende:
Volgens mij is dit zo'n incrowd topic , maar ik ben ook stagiair
Heb het een beetje druk enzo maar
Vandaag voor een vak inhalen ff terug naar school.
zometeen de rest van de middag maar ouderwets met GTA:SA vullen
hoewel ..mss ook niet zal wel 30+ op mijn kamer zijn ... hmm .. tja ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |