Daar is IJmeis !!!!quote:
met ijlien werkte het welquote:Op maandag 20 juni 2005 11:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar is IJmeis !!!!
Ohnee het is babba maar
Waar wil je aan voelen dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
Even voelen hoor!
Tussen dr memmen kan het niet staan want die heeft ze nietquote:
vast nietquote:
Mijn memmen.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Waar wil je aan voelen dan?;D:D:D
![]()
!!!PWNED
![]()
![]()
;D;D!!!;D
Je bedoelt dat kippenborstje van jequote:Op maandag 20 juni 2005 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn memmen.
Dat heb jij nog nooit gedaan hè?. Tieten voelen.
niks spannends aan, je moet eerst nog 3 jaar wachten voordat ze gegroeid zijnquote:Op maandag 20 juni 2005 11:27 schreef Zebbie het volgende:
*In spanning afwacht
*trots is*quote:Op maandag 20 juni 2005 11:27 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Je bedoelt dat kippenborstje van je
en elke dag genoeg water geven?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:27 schreef babba_ het volgende:
[..]
niks spannends aan, je moet eerst nog 3 jaar wachten voordat ze gegroeid zijn![]()
ijsmeis is tha bomb!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:28 schreef donald_dick het volgende:
waarom is er een tsunami aan ijsmeis topics tegenwoordig
* Posdnous mompelt iets over nattigheid.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:28 schreef donald_dick het volgende:
waarom is er een tsunami aan ijsmeis topics tegenwoordig
Nu nog een onderkaak...quote:
Na profielcheckquote:
Je besteedt er anders wel erg veel aandacht aan.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik even grote had als mijn 11 jarige vriendinnetjes![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik even grote had als je 11 jarige vriendinnetjes![]()
![]()
Daar moet je eerst zwanger voor rakenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:29 schreef this_is_Gigolo het volgende:
dit onderwerp is vorige week al uitgemolken![]()
Wat moet ik aanraken danquote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je besteedt er anders wel erg veel aandacht aan.
Stiekem wil je ze aanraken hè.
zou jij ook niet erg vinden zekerquote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Stiekem wil je dat ze aangeraakt worden omdat niemand dat doetquote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ach, jij hebt een evengroot piemoltje als een 11 jarige ijsmeisquote:Op maandag 20 juni 2005 11:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik even grote had als je 11 jarige vriendinnetjes![]()
![]()
jaquote:Op maandag 20 juni 2005 11:32 schreef Ayaxola het volgende:
Zou ik dikkere tieten hebben dan ijsmeis?
Niemand?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stiekem wil je dat ze aangeraakt worden omdat niemand dat doet
Als je een kind met een bril en een voorliefde voor computers wil zijn er genoeg nerds hier die je willen bezwangerenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar moet je eerst zwanger voor raken.
Heeft ijsmeis dan ook al een piemeltje ?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ach, jij hebt een evengroot piemoltje als een 11 jarige ijsmeis![]()
Had jij me betast bij de schuim-party danquote:Op maandag 20 juni 2005 11:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ach, jij hebt een evengroot piemoltje als een 11 jarige ijsmeis![]()
HAHAHAHHAAH !!!111!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heeft ijsmeis dan ook al een piemeltje ?
ze is aan het inzoomenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:34 schreef Billekoek het volgende:
Waar blijft die foto?
zoals je al zei: niemand mag ze aanrakenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niemand?.
Well duh. Mijn tieten zijn heilig. Niemand mág ze aanraken.
Behalve dan mijn vrindjes en vrindinnetjes.
En dan wil natuurlijk iedereen wat melk uit mijn tiet zuigen.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:33 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Als je een kind met een bril en een voorliefde voor computers wil zijn er genoeg nerds hier die je willen bezwangerenDoe je voordeel met deze info
jij snapt hemquote:Op maandag 20 juni 2005 11:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heeft ijsmeis dan ook al een piemeltje ?
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niemand?.
Well duh. Mijn tieten zijn heilig. Niemand mág ze aanraken.
Behalve dan mijn vrindjes en vrindinnetjes.
ik wilde, maar ik dacht dat je er 2 had en dat vond ik engquote:Op maandag 20 juni 2005 11:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Had jij me betast bij de schuim-party dan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |