abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28082634
Welke gruwel verhalen ken jij over horeca gelegenheden? Wat heb je zelf meegemaakt en moet je kwijt aan de veelvraten van cul? En in waar moeten wij noooooit gaan eten?

Kortom: gruwel verhalen en afraders.

TS begint:

bij een goedkoop restaurant eten en een muis over de tafel zien lopen
bij hetzelfde restaurant zien hoe ze eten van het bord laten vallen en het vervolgens van de grond schrapen om het alsnog aan de klant te geven

bij een ijswinkel werken en daar te horen krijgen dat restjes nooit weggegooid mogen worden, omdat deze verwerkt worden in het nieuwe/verse ijs
  maandag 20 juni 2005 @ 10:49:18 #2
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28082681
Laatst in Duitsland een dikke rat in het struikperkje naast het terras waar ik zojuist een broodje Doner had genuttigd.

Gelukkig was ik al klaar .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_28082787
http://www.london-eating.co.uk/reviews-we-cant-print.asp

Gelukkig heb ik zelf niet zulke vreselijke verhalen van mijn tijd uit Londen, dankzij deze site kon ik de leukere restaurantjes uitkiezen. Wel is het me een paar keer gebeurt dat ik dingen geserveerd kreeg die ik niet besteld had, maar gewoon botweg (doch vriendelijk) de bediening erop wijzen dat je dit niet wil is meestal voldoende. En de rekening altijd nakijken, en om een duidelijke specificatie vragen.
  maandag 20 juni 2005 @ 10:54:37 #4
119606 habanero
577000 Scoville
pi_28082807
allemaal van die 'broodje aap verhalen' als 'zaad' in de knoflook saus en de kers in de appelmoes bij v.d. valk die steeds naar een nieuw bakje appelmoes gaat, zelf meegemaakt vegatarische burger bij de mac besteld en ipv een groenteburger was het een kroket maar ik denk dat het incidenten zijn
pi_28082866
quote:
Op maandag 20 juni 2005 10:54 schreef habanero het volgende:
allemaal van die 'broodje aap verhalen' als 'zaad' in de knoflook saus en de kers in de appelmoes bij v.d. valk die steeds naar een nieuw bakje appelmoes gaat, zelf meegemaakt vegatarische burger bij de mac besteld en ipv een groenteburger was het een kroket maar ik denk dat het incidenten zijn
incidenten mogen ook

Pas geleden nog. uiteten bij een goed restaurant. ik had coquilles met bietenpurree en een soort kaasstengel. In die kaasstengel zat een haar meegebakken
  maandag 20 juni 2005 @ 10:58:10 #6
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_28082909
quote:
bij een ijswinkel werken en daar te horen krijgen dat restjes nooit weggegooid mogen worden, omdat deze verwerkt worden in het nieuwe/verse ijs
de restjes in de bak? Daar is toch niks mis mee.
Tenzij het op de grond viel ofzo, anders is het wel vies
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 20 juni 2005 @ 10:59:18 #7
119606 habanero
577000 Scoville
pi_28082947
je mag ijs maar 1 dag bewaren en nooit mengen dacht ik ?
pi_28083073
quote:
Op maandag 20 juni 2005 10:58 schreef Mirel het volgende:

[..]

de restjes in de bak? Daar is toch niks mis mee.
Tenzij het op de grond viel ofzo, anders is het wel vies
in de drie maanden dat ik er heb gewerkt is er nooit een restje weggegooid (en kan dus in vers ijs nog een restje zitten van 3 maanden oud) daarnaast werd het ook verwerkt als het ontooid was en zelfs een tijd buiten de koeling had gestaan.
pi_28083108
In een koekjesfabriek he, daar worden alle ouwe koekresten opnieuw vermalen en verwerkt in het speculaas. Officieel is dit alleen de misbakken koek, maar het is eerder regel dan uitzondering dat restjes uit de van-de-grond-emmer er ook in terecht komen. Dank u Sinterklaahaasje!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 20 juni 2005 @ 11:05:30 #10
119606 habanero
577000 Scoville
pi_28083134
welke vestiging was dat ? (vermijden!!)
pi_28083252
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:04 schreef Mwanatabu het volgende:
In een koekjesfabriek he, daar worden alle ouwe koekresten opnieuw vermalen en verwerkt in het speculaas. Officieel is dit alleen de misbakken koek, maar het is eerder regel dan uitzondering dat restjes uit de van-de-grond-emmer er ook in terecht komen. Dank u Sinterklaahaasje!
spoorpunt
pi_28083263
Niet culinair (tijdens eten nog nooit iets goors meegemaakt..), maar wel goor... :
Situatie: Shoarmatent naast een Cafetaria muur, in de buurt staat een container met vuilniszakken en het is een tropische dag...
Tijdens het uitgaan wat "uit de muur" willen eten, naar de grond kijken en denken: "Hoe komt al die rijst hier toch? (zo'n 5 m2" Dan beter kijken en zien dat het beweegt en dat je een patatje staat te eten omringd met maden, die als je naar de container met vuilniszakken (met restafval van de shoarmatent) kijkt gezellig met duizenden tegelijk uit de container komen kruipen...
Gevolg: Kotsneigingen... dat was niet leuk...

Oh ja... een keer een "gekrulde" haar in een salade...
pi_28083278
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:05 schreef habanero het volgende:
welke vestiging was dat ? (vermijden!!)
XXXXX. Maar dat is inmiddels ook al 6 jaar geleden, dus ik weet niet of ze dat nog doen

[ Bericht 4% gewijzigd door dutch-mamma op 07-07-2005 17:32:42 (EDIT: naam verwijderd.) ]
  maandag 20 juni 2005 @ 11:22:34 #14
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_28083640
Friettentje bij de XXX ingang van de XXX passage in XXX , kijk daar 's avonds eens door het raam, het krioelt er van de muizen

[ Bericht 11% gewijzigd door dutch-mamma op 07-07-2005 17:33:26 (EDIT: naam verwijderd) ]
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  maandag 20 juni 2005 @ 11:25:31 #15
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28083719
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:09 schreef Kjew het volgende:
Niet culinair (tijdens eten nog nooit iets goors meegemaakt..), maar wel goor... :
Situatie: Shoarmatent naast een Cafetaria muur, in de buurt staat een container met vuilniszakken en het is een tropische dag...
Tijdens het uitgaan wat "uit de muur" willen eten, naar de grond kijken en denken: "Hoe komt al die rijst hier toch? (zo'n 5 m2" Dan beter kijken en zien dat het beweegt en dat je een patatje staat te eten omringd met maden, die als je naar de container met vuilniszakken (met restafval van de shoarmatent) kijkt gezellig met duizenden tegelijk uit de container komen kruipen...
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_28083887
Gruwelverhalen schrijf je aan elkaar.

Overigens in een café hier in de buurt; ze gebruiken er in plaats van die onbreekbare plastic glazen gewone glazen. Naja, aan het eind van de avond is het daar dus altijd een teringzooi, vooral als je bedenkt dat er toen ook een groep boeren was. Valt ineens een vriendin van me, hoppa, snee in d'r hand. Vervolgens glijdt een maat van me ook op z'n bek en met z'n handen in het glas. Hij helemaal trippen (kan niet tegen bloed ). Die apen gebruiken daar al jaren glazen van glas en elk weekend flikkeren er veel op de grond, dat ze niet snappen dat ze beter plastic glazen kunnen gebruiken.
pi_28083965
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

spoorpunt
Is dat een naam van een fabriek?
Want neen, het was XXX.

[ Bericht 3% gewijzigd door dutch-mamma op 07-07-2005 17:34:10 (EDIT: naam verwijderd) ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28084029
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:31 schreef boyv het volgende:

Overigens in een café hier in de buurt; ze gebruiken er in plaats van die onbreekbare plastic glazen gewone glazen. Naja, aan het eind van de avond is het daar dus altijd een teringzooi, vooral als je bedenkt dat er toen ook een groep boeren was. Valt ineens een vriendin van me, hoppa, snee in d'r hand. Vervolgens glijdt een maat van me ook op z'n bek en met z'n handen in het glas. Hij helemaal trippen (kan niet tegen bloed ). Die apen gebruiken daar al jaren glazen van glas en elk weekend flikkeren er veel op de grond, dat ze niet snappen dat ze beter plastic glazen kunnen gebruiken.

En wat een gruwelverhaal trouwens... wie gebruikt er nu bierglazen als het ook in plastic kan..
pi_28084074
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:36 schreef Kjew het volgende:

[..]

En wat een gruwelverhaal trouwens... wie gebruikt er nu bierglazen als het ook in plastic kan..
Mja, ik snap niet dat mensen het erg vinden als er een muis langs ze loopt terwijl ze eten. Net alsof de wereld vergaat. Als er nou een muis of een haarbal in hun eten zat, oke, dan zou je recht hebben om te klagen.
pi_28084125
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:31 schreef boyv het volgende:

Dit hebben wij ook vrij vaak met het rampteam wat zich mijn vrienden noemt.

Verder heb ik weinig gruweldingen mee gemaakt terwijl ik zat te eten.
pi_28084176
Ik ken een shoarmatent waar de sish kebabschijf recht voor het raam draait. En de uitbater vindt het een goed idee om dat raam open te zetten als het warm is... Bovendien ligt die tent aan een drukke straat waar zeker tussen vier en zeven uur bergen auto's voorbijrijden en recht voor die tent voor het stoplicht staan te wachten
pi_28084240
Ik heb op het vliegveld van Keulen/Bonn eens bij de (edit: een hamburgertent - DM) een stel kipnuggets besteld. Bij de twee laatste had ik het idee dat ze óf kattenvoer óf kippenpootjes hadden meegefrituurd, gezien de harde korrels die op de buitenkant zaten Ik heb ze overigens weggegooid. Teruggaan was geen optie, ik was inmiddels al aan de andere kant van het vliegveld

[ Bericht 4% gewijzigd door dutch-mamma op 07-07-2005 17:38:03 (naam weggehaald) ]
pi_28084250
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:09 schreef Kjew het volgende:
Gevolg: Kotsneigingen... dat was niet leuk...

Oh ja... een keer een "gekrulde" haar in een salade...
Hahahahahaha

aaaah en die gekrulde haar wastie van onderen of van boven?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 20 juni 2005 @ 11:44:26 #24
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_28084298
In London eens bij een Thai gegeten waar je voer uit bakken kon scheppen. Het was 's avonds laat en die meuk stond er dan al de hele dag op de warmhoud. Zie ik daar een muis lopen. Ik dacht: ik hou ht bij groenten". Maat van mij probeerde toch het vlees en jawel hoor! Die kon 's nachts de porceleinen god omarmen.

Heb zelf lange tijd in een restaurant in Langbroek gewerkt. het vlees is uitstekend, maar alle groenten (uit blik) worden gerecycled op een avond. Hou het bij het vlees en gebakken aardappelen en je hebt een goede maaltijd. Maar blijf vd groentes af.
Groente is sowieso voor konijnen
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
  maandag 20 juni 2005 @ 11:46:31 #25
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_28084358
Dat van die sperma verwerkt in knoflooksaus of mayo gebeurt toch wel degelijk. Zo is er laatst in Almere (Haven als ik me niet vergis) nog een tent om gesloten.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')