incidenten mogen ookquote:Op maandag 20 juni 2005 10:54 schreef habanero het volgende:
allemaal van die 'broodje aap verhalen' als 'zaad' in de knoflook saus en de kers in de appelmoes bij v.d. valk die steeds naar een nieuw bakje appelmoes gaat, zelf meegemaakt vegatarische burger bij de mac besteld en ipv een groenteburger was het een kroketmaar ik denk dat het incidenten zijn
de restjes in de bak? Daar is toch niks mis mee.quote:bij een ijswinkel werken en daar te horen krijgen dat restjes nooit weggegooid mogen worden, omdat deze verwerkt worden in het nieuwe/verse ijs
in de drie maanden dat ik er heb gewerkt is er nooit een restje weggegooid (en kan dus in vers ijs nog een restje zitten van 3 maanden oud) daarnaast werd het ook verwerkt als het ontooid was en zelfs een tijd buiten de koeling had gestaan.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:58 schreef Mirel het volgende:
[..]
de restjes in de bak? Daar is toch niks mis mee.
Tenzij het op de grond viel ofzo, anders is het wel vies![]()
spoorpuntquote:Op maandag 20 juni 2005 11:04 schreef Mwanatabu het volgende:
In een koekjesfabriek he, daar worden alle ouwe koekresten opnieuw vermalen en verwerkt in het speculaas. Officieel is dit alleen de misbakken koek, maar het is eerder regel dan uitzondering dat restjes uit de van-de-grond-emmer er ook in terecht komen. Dank u Sinterklaahaasje!
XXXXX. Maar dat is inmiddels ook al 6 jaar geleden, dus ik weet niet of ze dat nog doenquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:09 schreef Kjew het volgende:
Niet culinair (tijdens eten nog nooit iets goors meegemaakt..), maar wel goor... :
Situatie: Shoarmatent naast een Cafetaria muur, in de buurt staat een container met vuilniszakken en het is een tropische dag...
Tijdens het uitgaan wat "uit de muur" willen eten, naar de grond kijken en denken: "Hoe komt al die rijst hier toch? (zo'n 5 m2" Dan beter kijken en zien dat het beweegt en dat je een patatje staat te eten omringd met maden, die als je naar de container met vuilniszakken (met restafval van de shoarmatent) kijkt gezellig met duizenden tegelijk uit de container komen kruipen...
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:31 schreef boyv het volgende:
Gruwelverhalen schrijf je aan elkaar.
Overigens in een café hier in de buurt; ze gebruiken er in plaats van die onbreekbare plastic glazen gewone glazen. Naja, aan het eind van de avond is het daar dus altijd een teringzooi, vooral als je bedenkt dat er toen ook een groep boeren was. Valt ineens een vriendin van me, hoppa, snee in d'r hand. Vervolgens glijdt een maat van me ook op z'n bek en met z'n handen in het glas. Hij helemaal trippen (kan niet tegen bloed). Die apen gebruiken daar al jaren glazen van glas en elk weekend flikkeren er veel op de grond, dat ze niet snappen dat ze beter plastic glazen kunnen gebruiken.
Mja, ik snap niet dat mensen het erg vinden als er een muis langs ze loopt terwijl ze eten. Net alsof de wereld vergaat. Als er nou een muis of een haarbal in hun eten zat, oke, dan zou je recht hebben om te klagen.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:36 schreef Kjew het volgende:
[..]
En wat een gruwelverhaal trouwens... wie gebruikt er nu bierglazen als het ook in plastic kan..
Dit hebben wij ook vrij vaak met het rampteam wat zich mijn vrienden noemt.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:31 schreef boyv het volgende:
Gruwelverhalen schrijf je aan elkaar.
Overigens in een café hier in de buurt; ze gebruiken er in plaats van die onbreekbare plastic glazen gewone glazen. Naja, aan het eind van de avond is het daar dus altijd een teringzooi, vooral als je bedenkt dat er toen ook een groep boeren was. Valt ineens een vriendin van me, hoppa, snee in d'r hand. Vervolgens glijdt een maat van me ook op z'n bek en met z'n handen in het glas. Hij helemaal trippen (kan niet tegen bloed). Die apen gebruiken daar al jaren glazen van glas en elk weekend flikkeren er veel op de grond, dat ze niet snappen dat ze beter plastic glazen kunnen gebruiken.
Hahahahahahaquote:Op maandag 20 juni 2005 11:09 schreef Kjew het volgende:
Niet culinair (tijdens eten nog nooit iets goors meegemaakt..), maar wel goor... :
Situatie: Shoarmatent naast een Cafetaria muur, in de buurt staat een container met vuilniszakken en het is een tropische dag...
Tijdens het uitgaan wat "uit de muur" willen eten, naar de grond kijken en denken: "Hoe komt al die rijst hier toch? (zo'n 5 m2" Dan beter kijken en zien dat het beweegt en dat je een patatje staat te eten omringd met maden, die als je naar de container met vuilniszakken (met restafval van de shoarmatent) kijkt gezellig met duizenden tegelijk uit de container komen kruipen...
Gevolg: Kotsneigingen... dat was niet leuk...
Oh ja... een keer een "gekrulde" haar in een salade...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |