En dan de roze danwel blauwe helft weggooien?quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:49 schreef DeTolk het volgende:
kunnen we dit
[afbeelding]
al vast klaar zetten?
beschuit schijnt snel oud te worden...laat dus nog maar ff zitten !!quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En dan de roze danwel blauwe helft weggooien?
stel nou dat het volgende week een beetje normaal weer wordt.....kan ik ook wel mee leven hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:02 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij trouwens geen pretje nu voor B. om met deze hitte op het laatst te lopen.
Kind kan er beter maar vandaag of morgen (zoals ik voorspeld heb) uitgeperst worden door haar.
![]()
![]()
![]()
wordt wel tijd dat je dan de sokken een maatje groter gaat breien, anders gaan er een aantal ongedragen richting Polen en dat zou zonde zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:10 schreef SCH het volgende:
16e paar sokjes afheeft
Ik zie nog wat wol voor een 17e paar SCHquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:09 schreef Bluezz het volgende:
Gooit er nog een mental image tegenaan
[afbeelding]
Moet je zeker doenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:59 schreef Bjoro het volgende:
moet mevr. bjoro toch maar een keertje laten mee lezen hier
![]()
heb genoeg namen voorbij zien komen hoor !quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:04 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Volgens mij moeter nog gewoon een naam verzonnen worden en duurt het daarom zo lang.
Jefferson!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb genoeg namen voorbij zien komen hoor !
en anders kijk ik nog ff in de HCE-seizoengids van 2004-2005
zitten zelf nog met Abubakari in ons hoofdquote:
Bluezz bijv.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Het moet wel met een B beginnen die naam he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |