Droogquote:Op maandag 20 juni 2005 03:10 schreef Salvad0R het volgende:
is het droog of vochtig?
Wat heeft dat er mee te maken?quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 03:27 schreef PLAE@ het volgende:
Gelovigen zijn ook bang voor het onbekende en bedenken daarom maar een god etc.
Als je niet zeker weet dat het eczeem is, moet je dat dus NIET zomaar doen.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:07 schreef Smasr het volgende:
Tube Parfenac kopen bij de drogisterij dat is speciaal tegen eczeem en prima tegen lichte eczeem. Als je zware problemen hebt moet je langs je arts, maar ik heb op internet ook wel eens wat gezocht en een echte oplossing is er niet. Je hebt kans dat je dan een middel krijgt wat in principe je bovenste huidlaag verbrand en zo gaat de eczeem dan weg, maar je huid dunt uit op die plaats (tenminste dat zag ik in fora toen ik er ooit eens opzocht).
Welnee, ik zeg toch Parfenac is een prima creme. Pas als je het echt erg hebt dan moet je naar een arts en krijg je zwaardere middelen, van deze zwaardere middelen wordt je niet echt vrolijk volgens mij, maar parfenac is onschuldig spul, kan ie zo halen bij de drogist zonder dokter verwijzigingen of iets dergelijks.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je niet zeker weet dat het eczeem is, moet je dat dus NIET zomaar doen.
Als het geen eczeem is vergal je daar je huid mee!
Dat je het zo kan halen wil nog niet zeggen dat het onschuldig is!quote:Op maandag 20 juni 2005 08:11 schreef Smasr het volgende:
[..]
Welnee, ik zeg toch Parfenac is een prima creme. Pas als je het echt erg hebt dan moet je naar een arts en krijg je zwaardere middelen, van deze zwaardere middelen wordt je niet echt vrolijk volgens mij, maar parfenac is onschuldig spul, kan ie zo halen bij de drogist zonder dokter verwijzigingen of iets dergelijks.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:56 schreef MartiniRosso het volgende:
waarschijnlijk hydrocortison of emovate creme, het ziet er uit als graad 1-2 van exzeem,natte vorm, dus hormoonzalf
ja dat geeft de ernst van de afwijking aanquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:19 schreef voodoolady het volgende:
Zijn er tegenwoordig ook al graden in eczeem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |