dan zou ik ernstige twijfels krijgen over deskundigheidquote:op vrijdag 13 januari 2006 15:41 schreef doagere het volgende:
nee, natuurlijk hebben we het niet alleen over kleding en makeup gehad.![]()
waarom val je perse op lichaam? ik denk dat bijna iedereen uiteindelijk voor karakter kiest, al is een vrouw nog zo mooi. als ze erg is houd ik het er toch niet mee uit. wie weet waar jij hierna op valt, maakt het uit? nee toch? zolang jij maar (eindelijk) lekker in je vel zitquote:daarnaast weet ik op dit moment niet waar ik op val, bij een vrouw ben ik alleen maar heel erg jaloers op haar lichaam, bij jongens heb ik niets. daar heb ik zo'n gevoel bij van; 'wat jij hebt heb ik helaas ook..'.
quote:nee, je hoeft als jongen ook niet perse van voetbal te houden, en ja je mag best emotioneler zijn als je vrienden. dat maakt je inderdaad geen meisje.
quote:een 'normale' jongen ziet zijn penis als ''mannelijkheid'' , wat mij betreft mag dat 'ding' eraf vallen.
zou dat niet de rlt zijn? het vu belooft namelijk ook al een tijd dat binnen 6 maanden alle wachtlijsten weggewerkt zijn, en dat degenen die nu instappen direct na de rlt geopereerd kunnen worden. hetgeen erg optimistisch is als je ziet hoeveel moeite ze hebben om chirurgen uberhaupt binnen te houden...quote:op zaterdag 14 januari 2006 08:34 schreef danielluh het volgende:
ik las ergens iets over 1,5 jr? das wel erg snel, in het vu is het op dit moment, 2,5 jr vanaf begin hormonen
1,5 jr is de rlt en dan kom je op de wachtlijst voor de operatie
de wachtlijsten zijn dan korter dan ik dacht.quote:op zaterdag 14 januari 2006 18:46 schreef danielluh het volgende:
ik krijg mijn afspraak van jos in maart bij de chirurg
maar 1,5 jr is zeker de rlt, die heb ik nu al 2 maanden achter de rug. en mijn borstvergroting komt de 23ste jan al aan
ik heb me er eigenlijk niet zo heel erg in verdiept. ik wil het in het buitenland laten doen, en vind dat ik geen borstvergroting nodig heb. in het buitenland moet je het hoe dan ook zelf betalen...quote:op zaterdag 14 januari 2006 19:14 schreef danielluh het volgende:
heeft geen zin meer om op et vu te wachten, je moet ze toch zelf betalen, wordt niet meer vergoed, kan je ook aan jos vragen. ook nie met de nieuwe basis
dan maar van de belasting aftrekken
haha nee. van onselen heeft een conflict met het ziekenhuis, en blijkt in de tussentijd zijn eigen prive-kliniek gestart te hebben.quote:ze hebbe op dit moment 4 chirurgen in dienst bij het vu
alleen van onselen is nu tijdelijk uit de running, overspannen naar het schijnt
ik denk dat je van onselen kunt vergeten... van mulder vraag ik me ook af hoe lang hij nog blijft opereren...quote:ik wacht wel ff dat ie dat niemeer is, heb aangegeven bij jos dat ik persee bij hem wil of bij mulder
oh, nu al niet meer dus... een tijdje terug hoorde ik dat mulder weer zou opereren zolang er een tekort aan chirurgen heerst, maar dat is dus ook achterhaald?quote:mulder doet het niet meer dus wordt het van onselen
iemand die door een aantal van zijn patienten de bijnaam "de slager" heeft vertrouw ik ook niet zo inderdaad...quote:kanhai gaat nie prutse aan mij
niet meer dus.quote:op zaterdag 14 januari 2006 19:38 schreef danielluh het volgende:
nee hoor van onselen doet ook operaties uitvoeren voorhet vu
daar komen de mensen waarvan ze zeker weten dat ze sterk zijn en geen psych nodig hebben in de tijd dat je daar ligt.
wat bedoel je precies?quote:mulder doet er mischien nog paar per jaar, maar die kan je nie meer voor vol meerekenen
[/qote]
ook niet echt een optie dus...
[quote]
nee ik laat het hier doen, heb wel het geld ervoor om in thailand te laten doen, had mooie oprotpremie van me werk. maar ik doe dan liever weer 2 onderste ribbe ervoor druit late halen na mijn srs
zij het dat van onselen niet meer opereert voor het slingeland...quote:en ik ben tevreden met de resultaten van van onselen
informatie die ik heb is vrij recent. tot voor kort opereerde hij inderaad nog. hij blijkt echter tegenwoordig een prive-kliniek te runnen. het domein is oktober vorig jaar geregistreerd. het slingeland waar hij opereerde zegt niets meer voor transen te kunnen betekenen.quote:op zaterdag 14 januari 2006 21:42 schreef danielluh het volgende:
van onsele opereert wel nog voor het vu hoor, vriendin is vorig jaar nog onder het mesgegaan bij hem
nu snap ik wat je bedoelt.quote:nou ik heb ontslag genomen, omdat ik were studeer, daardoor heb ik een leuk centje gekregen
waarvan ik mijn borsten en mijn srs kan betale
srs wordt betaald door basisverzekering,
dusik ga het nie laten doen in thailand, zou stom zijn. dat geld heb ik dus over voor een smallere taille, (2 ribben verwijderen)en dat ga ik dus laten doen nadat mij srs voorbij is en genezen ben
volgende operatie staat geplanned voor 23 januari, dan gaan ze het binnenboeltje eruit slopen zegmaar, en dan moettie eerst weer een jaar wachten tot de volgende operatiequote:op dinsdag 20 september 2005 19:36 schreef nonneke het volgende:
nou de operatie was vandaaghet is allemaal goed gegaan, hij had vooraf al gezegt dattie eerste 2 dagen niemand wou zien, alleen zn zus, maaaaaar vrijdag gaan we um opzoeken in het ziekenhuis
ohw er komen btw nog maar 2/3/4 ligt eraan wattie van onder wil zegmaar operatie's![]()
hopelijk vlot het herstel een beetje na deze operatie! brr.. meerdere operaties is toch echt niet fijn.quote:op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef nonneke het volgende:
[..]
volgende operatie staat geplanned voor 23 januari, dan gaan ze het binnenboeltje eruit slopen zegmaar, en dan moettie eerst weer een jaar wachten tot de volgende operatiemaaaaar we komen langzaam dichterbij het gewenste eindresultaat
succes!quote:op woensdag 18 januari 2006 20:50 schreef danielluh het volgende:
ik heb aankomende maandag mijn borstvergroting
nou dat valt vies tegen helaas, je lichaam schijnt na zo'n operatie minstens een jaar bezig te zijn met herstellenquote:op woensdag 18 januari 2006 20:54 schreef betawolff het volgende:
[..]
hopelijk vlot het herstel een beetje na deze operatie! brr.. meerdere operaties is toch echt niet fijn.
een jaar?quote:op woensdag 18 januari 2006 20:56 schreef nonneke het volgende:
[..]
nou dat valt vies tegen helaas, je lichaam schijnt na zo'n operatie minstens een jaar bezig te zijn met herstellenen zelfs daarna heb je afentoe nog last ervan
daarom duurt het ook weer zo'n poos tot de volgende operatie
![]()
wat ik gehoord heb soort van super ernstige ongesteldheids buikpijn, terwijl dat natuurlijk helemaal niet kan, het hele zooitje is er net uit !quote:op woensdag 18 januari 2006 20:58 schreef betawolff het volgende:
[..]
een jaar?hoewel ik er in dit geval me er wel iets bij kan voorstellen.. er worden organen verwijderd, en ook hormonaal verandert dan weer alles.. waar kan hij last van hebben in de tussentijd?
klinkt heel vervelend inderdaad, vooral omdat het ook zo lang gaat duren...quote:op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef nonneke het volgende:
[..]
wat ik gehoord heb soort van super ernstige ongesteldheids buikpijn, terwijl dat natuurlijk helemaal niet kan, het hele zooitje is er net uit !zal als ik um weer spreek eens vragen wat alle 'bijverschijnselen' zijn van die operatie.
het lijkt me iig verschrikkelijk pijnlijk![]()
een lange weg inderdaad... wat dat betreft hebben mv's het nog redelijk eenvoudig met slechts hormoonpillen en 1 operatie...quote:maargoed, wie mooi wil zijnwou alleen soms voor hem dat het wat sneller en minder pijnlijk kon allemaal
die borstenamputatie was ook nogal flink pijnlijk geweest, en nou straks dit, en dan istie nog lange niet klaar
![]()
hehe jah,quote:op woensdag 25 januari 2006 09:21 schreef danielluh het volgende:
suc6 ermee
ik heb nu al 2 dagen een d cup
en bevalt me prima
het vu zal wel ff raar opkijken als ze mij weer zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |