abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 januari 2006 @ 02:12:23 #201
81996 Bond
License to kill
pi_34037951
quote:
op vrijdag 13 januari 2006 15:41 schreef doagere het volgende:
nee, natuurlijk hebben we het niet alleen over kleding en makeup gehad.
dan zou ik ernstige twijfels krijgen over deskundigheid
quote:
daarnaast weet ik op dit moment niet waar ik op val, bij een vrouw ben ik alleen maar heel erg jaloers op haar lichaam, bij jongens heb ik niets. daar heb ik zo'n gevoel bij van; 'wat jij hebt heb ik helaas ook..'.
waarom val je perse op lichaam? ik denk dat bijna iedereen uiteindelijk voor karakter kiest, al is een vrouw nog zo mooi. als ze erg is houd ik het er toch niet mee uit. wie weet waar jij hierna op valt, maakt het uit? nee toch? zolang jij maar (eindelijk) lekker in je vel zit
quote:
nee, je hoeft als jongen ook niet perse van voetbal te houden, en ja je mag best emotioneler zijn als je vrienden. dat maakt je inderdaad geen meisje.
hier is er 1 houd echt niet van voetbal en wat emoties kan ik wel tonen, terwijl ik echt op vrouwen val. iets in hun gedrag dat me aanspreekt, en ja het uiterlijk helpt wel mee
quote:
een 'normale' jongen ziet zijn penis als ''mannelijkheid'' , wat mij betreft mag dat 'ding' eraf vallen.
auw

verder is dit een verkapt tvp'tje want vind het hartstikke interessant om te lezen.
Geen commentaar
  zaterdag 14 januari 2006 @ 08:34:28 #202
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_34040571
wat een gezeur dat m-v transen geen relatie kunne krijgen met een biologische man

ik ken er in mijn kring wel een paar die dat hebben en ze zijn dolgelukkig
dat jij dat niet kan is mischien wel een tekortkoming aan jezelf american_nightmare

er zijn gelukkig nog mensen die naar het nu kijken en niet naar hoe iemand ooit was.
ik flirt op dit moment ook met een biologische man die mij ook erg leuk vindt, hij weet ook van mijn verleden af.

de nieuwe generatie transsexuele gaan tegenwoordig toch voor de mannen
en de transen die er erg vroeg meebeginnen voor of tijdens de puberteit, kan jij vaak nie uit halen of die ooit een man zijn geweest hoor.

zo heb ik een vriendin dies nu 18, en kan elke vent krijgen die ze wilt

gelukkig is iedereen niet hetzelfde, dat maakt de wereld weer wat spannender

ik las ergens iets over 1,5 jr? das wel erg snel, in het vu is het op dit moment, 2,5 jr vanaf begin hormonen
1,5 jr is de rlt en dan kom je op de wachtlijst voor de operatie
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_34053809
quote:
op zaterdag 14 januari 2006 08:34 schreef danielluh het volgende:

ik las ergens iets over 1,5 jr? das wel erg snel, in het vu is het op dit moment, 2,5 jr vanaf begin hormonen
1,5 jr is de rlt en dan kom je op de wachtlijst voor de operatie
zou dat niet de rlt zijn? het vu belooft namelijk ook al een tijd dat binnen 6 maanden alle wachtlijsten weggewerkt zijn, en dat degenen die nu instappen direct na de rlt geopereerd kunnen worden. hetgeen erg optimistisch is als je ziet hoeveel moeite ze hebben om chirurgen uberhaupt binnen te houden...
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:46:16 #204
57690 danielluh
pi_34055523
ik krijg mijn afspraak van jos in maart bij de chirurg

maar 1,5 jr is zeker de rlt, die heb ik nu al 2 maanden achter de rug. en mijn borstvergroting komt de 23ste jan al aan
pi_34055629
quote:
op zaterdag 14 januari 2006 18:46 schreef danielluh het volgende:
ik krijg mijn afspraak van jos in maart bij de chirurg

maar 1,5 jr is zeker de rlt, die heb ik nu al 2 maanden achter de rug. en mijn borstvergroting komt de 23ste jan al aan
de wachtlijsten zijn dan korter dan ik dacht. is het geen probleem qua verzekering dat je borstvergroting los gaat? of laat je dat niet bij de vu doen?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:14:38 #206
57690 danielluh
pi_34056870
heeft geen zin meer om op et vu te wachten, je moet ze toch zelf betalen, wordt niet meer vergoed, kan je ook aan jos vragen. ook nie met de nieuwe basis
dan maar van de belasting aftrekken

ze hebbe op dit moment 4 chirurgen in dienst bij het vu
alleen van onselen is nu tijdelijk uit de running, overspannen naar het schijnt
ik wacht wel ff dat ie dat niemeer is, heb aangegeven bij jos dat ik persee bij hem wil of bij mulder

mulder doet het niet meer dus wordt het van onselen
kanhai gaat nie prutse aan mij
pi_34057242
quote:
op zaterdag 14 januari 2006 19:14 schreef danielluh het volgende:
heeft geen zin meer om op et vu te wachten, je moet ze toch zelf betalen, wordt niet meer vergoed, kan je ook aan jos vragen. ook nie met de nieuwe basis
dan maar van de belasting aftrekken
ik heb me er eigenlijk niet zo heel erg in verdiept. ik wil het in het buitenland laten doen, en vind dat ik geen borstvergroting nodig heb. in het buitenland moet je het hoe dan ook zelf betalen...
quote:
ze hebbe op dit moment 4 chirurgen in dienst bij het vu
alleen van onselen is nu tijdelijk uit de running, overspannen naar het schijnt
haha nee. van onselen heeft een conflict met het ziekenhuis, en blijkt in de tussentijd zijn eigen prive-kliniek gestart te hebben.
quote:
ik wacht wel ff dat ie dat niemeer is, heb aangegeven bij jos dat ik persee bij hem wil of bij mulder
ik denk dat je van onselen kunt vergeten... van mulder vraag ik me ook af hoe lang hij nog blijft opereren...
quote:
mulder doet het niet meer dus wordt het van onselen
oh, nu al niet meer dus... een tijdje terug hoorde ik dat mulder weer zou opereren zolang er een tekort aan chirurgen heerst, maar dat is dus ook achterhaald?
quote:
kanhai gaat nie prutse aan mij
iemand die door een aantal van zijn patienten de bijnaam "de slager" heeft vertrouw ik ook niet zo inderdaad...
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:38:14 #208
57690 danielluh
pi_34057765
nee hoor van onselen doet ook operaties uitvoeren voorhet vu
daar komen de mensen waarvan ze zeker weten dat ze sterk zijn en geen psych nodig hebben in de tijd dat je daar ligt.

mulder doet er mischien nog paar per jaar, maar die kan je nie meer voor vol meerekenen

nee ik laat het hier doen, heb wel het geld ervoor om in thailand te laten doen, had mooie oprotpremie van me werk. maar ik doe dan liever weer 2 onderste ribbe ervoor druit late halen na mijn srs
en ik ben tevreden met de resultaten van van onselen
pi_34057921
quote:
op zaterdag 14 januari 2006 19:38 schreef danielluh het volgende:
nee hoor van onselen doet ook operaties uitvoeren voorhet vu
daar komen de mensen waarvan ze zeker weten dat ze sterk zijn en geen psych nodig hebben in de tijd dat je daar ligt.
niet meer dus.
quote:
mulder doet er mischien nog paar per jaar, maar die kan je nie meer voor vol meerekenen
[/qote]

ook niet echt een optie dus...

[quote]
nee ik laat het hier doen, heb wel het geld ervoor om in thailand te laten doen, had mooie oprotpremie van me werk. maar ik doe dan liever weer 2 onderste ribbe ervoor druit late halen na mijn srs
wat bedoel je precies?
quote:
en ik ben tevreden met de resultaten van van onselen
zij het dat van onselen niet meer opereert voor het slingeland...
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:42:01 #210
57690 danielluh
pi_34063038
van onsele opereert wel nog voor het vu hoor, vriendin is vorig jaar nog onder het mesgegaan bij hem

op dit moment is hij alleen overspannen

nou ik heb ontslag genomen, omdat ik were studeer, daardoor heb ik een leuk centje gekregen
waarvan ik mijn borsten en mijn srs kan betale
srs wordt betaald door basisverzekering,
dusik ga het nie laten doen in thailand, zou stom zijn. dat geld heb ik dus over voor een smallere taille, (2 ribben verwijderen)en dat ga ik dus laten doen nadat mij srs voorbij is en genezen ben
pi_34063304
quote:
op zaterdag 14 januari 2006 21:42 schreef danielluh het volgende:
van onsele opereert wel nog voor het vu hoor, vriendin is vorig jaar nog onder het mesgegaan bij hem
informatie die ik heb is vrij recent. tot voor kort opereerde hij inderaad nog. hij blijkt echter tegenwoordig een prive-kliniek te runnen. het domein is oktober vorig jaar geregistreerd. het slingeland waar hij opereerde zegt niets meer voor transen te kunnen betekenen.
quote:
nou ik heb ontslag genomen, omdat ik were studeer, daardoor heb ik een leuk centje gekregen
waarvan ik mijn borsten en mijn srs kan betale
srs wordt betaald door basisverzekering,
dusik ga het nie laten doen in thailand, zou stom zijn. dat geld heb ik dus over voor een smallere taille, (2 ribben verwijderen)en dat ga ik dus laten doen nadat mij srs voorbij is en genezen ben
nu snap ik wat je bedoelt.
  zondag 15 januari 2006 @ 08:22:39 #212
57690 danielluh
pi_34075994
mijn informatie is ook vrij recent van jos hoor, hij is op moment overspannen, maar helpt nog steeds het vu mee om de achterstand weg te werken.
de privekliniek is al vanaf begin dat hij weg is bij het vu
mijn info is nu 1 week oud, ik hoorde het zelf op de 16de dec en donderdga zei een vriendin precies hetzelfde, zei gaat ook naar van onselen

mulder heeft ook een privekliniek
ze verdienen daar gewoon veel beter bij.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:16:49 #213
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34172826
quote:
op dinsdag 20 september 2005 19:36 schreef nonneke het volgende:
nou de operatie was vandaag het is allemaal goed gegaan, hij had vooraf al gezegt dattie eerste 2 dagen niemand wou zien, alleen zn zus, maaaaaar vrijdag gaan we um opzoeken in het ziekenhuis

ohw er komen btw nog maar 2/3/4 ligt eraan wattie van onder wil zegmaar operatie's
volgende operatie staat geplanned voor 23 januari, dan gaan ze het binnenboeltje eruit slopen zegmaar, en dan moettie eerst weer een jaar wachten tot de volgende operatie maaaaar we komen langzaam dichterbij het gewenste eindresultaat
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:50:44 #214
57690 danielluh
pi_34215795
ik heb aankomende maandag mijn borstvergroting
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:52:06 #215
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34215869
spannend !!
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34215970
quote:
op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef nonneke het volgende:

[..]

volgende operatie staat geplanned voor 23 januari, dan gaan ze het binnenboeltje eruit slopen zegmaar, en dan moettie eerst weer een jaar wachten tot de volgende operatie maaaaar we komen langzaam dichterbij het gewenste eindresultaat
hopelijk vlot het herstel een beetje na deze operatie! brr.. meerdere operaties is toch echt niet fijn.
pi_34215985
quote:
op woensdag 18 januari 2006 20:50 schreef danielluh het volgende:
ik heb aankomende maandag mijn borstvergroting
succes!
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:56:18 #218
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34216071
quote:
op woensdag 18 januari 2006 20:54 schreef betawolff het volgende:

[..]

hopelijk vlot het herstel een beetje na deze operatie! brr.. meerdere operaties is toch echt niet fijn.
nou dat valt vies tegen helaas, je lichaam schijnt na zo'n operatie minstens een jaar bezig te zijn met herstellen en zelfs daarna heb je afentoe nog last ervan daarom duurt het ook weer zo'n poos tot de volgende operatie
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34216188
quote:
op woensdag 18 januari 2006 20:56 schreef nonneke het volgende:

[..]

nou dat valt vies tegen helaas, je lichaam schijnt na zo'n operatie minstens een jaar bezig te zijn met herstellen en zelfs daarna heb je afentoe nog last ervan daarom duurt het ook weer zo'n poos tot de volgende operatie
een jaar? hoewel ik er in dit geval me er wel iets bij kan voorstellen.. er worden organen verwijderd, en ook hormonaal verandert dan weer alles.. waar kan hij last van hebben in de tussentijd?
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:34:34 #220
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34218321
quote:
op woensdag 18 januari 2006 20:58 schreef betawolff het volgende:

[..]

een jaar? hoewel ik er in dit geval me er wel iets bij kan voorstellen.. er worden organen verwijderd, en ook hormonaal verandert dan weer alles.. waar kan hij last van hebben in de tussentijd?
wat ik gehoord heb soort van super ernstige ongesteldheids buikpijn, terwijl dat natuurlijk helemaal niet kan, het hele zooitje is er net uit ! zal als ik um weer spreek eens vragen wat alle 'bijverschijnselen' zijn van die operatie.
het lijkt me iig verschrikkelijk pijnlijk maargoed, wie mooi wil zijn wou alleen soms voor hem dat het wat sneller en minder pijnlijk kon allemaal die borstenamputatie was ook nogal flink pijnlijk geweest, en nou straks dit, en dan istie nog lange niet klaar
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34218623
quote:
op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef nonneke het volgende:

[..]

wat ik gehoord heb soort van super ernstige ongesteldheids buikpijn, terwijl dat natuurlijk helemaal niet kan, het hele zooitje is er net uit ! zal als ik um weer spreek eens vragen wat alle 'bijverschijnselen' zijn van die operatie.
het lijkt me iig verschrikkelijk pijnlijk
klinkt heel vervelend inderdaad, vooral omdat het ook zo lang gaat duren...
quote:
maargoed, wie mooi wil zijn wou alleen soms voor hem dat het wat sneller en minder pijnlijk kon allemaal die borstenamputatie was ook nogal flink pijnlijk geweest, en nou straks dit, en dan istie nog lange niet klaar
een lange weg inderdaad... wat dat betreft hebben mv's het nog redelijk eenvoudig met slechts hormoonpillen en 1 operatie...
pi_34437298
gister weer naar umcg geweest, de brief voor het lichamelijke onderzoek was nog niet eens binnen. zo even bellen hoe het nu zit, ik wacht nu al ruim 9 weken... :/

verder hebben we op 3 maart a.s. weer een afspraak gemaakt, dan komen er ook nog andere transen dat lijkt me wel leuk.
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:21:24 #223
57690 danielluh
pi_34437477
suc6 ermee
ik heb nu al 2 dagen een d cup
en bevalt me prima

het vu zal wel ff raar opkijken als ze mij weer zien
pi_34437915
quote:
op woensdag 25 januari 2006 09:21 schreef danielluh het volgende:
suc6 ermee
ik heb nu al 2 dagen een d cup
en bevalt me prima

het vu zal wel ff raar opkijken als ze mij weer zien
hehe jah,

ik kon volgens haar al beginnen met het verwijderen van het haar op me'n gelaat en gezicht, dus ik ga rondbellen vandaag.

woensdag 25 januari 2006 @ 10:35:58 #225
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34439230
wanneer stopt zo'n behandeling eigenlijk? is er sprake van een relatief vast behandeltraject of gaat het door tot je tevreden bent?
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')