abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30664515
quote:
op zaterdag 17 september 2005 14:39 schreef chantalc het volgende:

[..]

eigenlijk heb ik dit altijd heel raar gevonden. het feit dat mannen zich in zo'n situatie een beetje homo voelen, geeft aan dat ze je dus niet als vrouw zien. in hun ogen ben je een man... eigenlijk best wel een vernedering...
zo ervaar ik het ook. dat soort mannen probeer ik te mijden..
pi_30664572
ik ook. de meeste mannen in mijn vriendenkring vinden me een "lekker wijf" (hun woorden). er wordt zelfs gewoon gezoend. dat vind ik zelf wel een goed teken.
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_30664611
quote:
op zaterdag 17 september 2005 14:45 schreef chantalc het volgende:
ik ook. de meeste mannen in mijn vriendenkring vinden me een "lekker wijf" (hun woorden). er wordt zelfs gewoon gezoend. dat vind ik zelf wel een goed teken.
geldt voor de meeste mannen in mijn vriendenkring ook. het zijn dan ook doorgaans geen primaten.
pi_30726304
moest er ook nog eens bij komen dat het apen zijn...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_30728960
mannetjesapen schijnen heel oversekst te zijn.
pi_30729022
quote:
op maandag 19 september 2005 16:12 schreef sessy het volgende:
mannetjesapen schijnen heel oversekst te zijn.
bij bonobo's zowel de mannetjes als de vrouwtjes. als ze gefrustreerd zijn worden ze ook niet agressief, maar gaan ze voor een lekker potje sex.
pi_30730467
niks mis mee hoor... alleen hou ik niet zo van bonobo-groepssex... ik ben volstrekt monogaam!
chantalcoolsma.nl
  maandag 19 september 2005 @ 17:36:38 #133
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_30731585
profiel van doagere:

geslacht: vrouw

Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_30732580
bonobos zijn een hogere levensvorm!

als wij allemaal bonobos waren, was er geen oorlog.
pi_30733574
quote:
op maandag 19 september 2005 17:36 schreef domai het volgende:
profiel van doagere:

geslacht: vrouw

wat bedoel je te zeggen?
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:36:33 #136
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30766886
nou de operatie was vandaag het is allemaal goed gegaan, hij had vooraf al gezegt dattie eerste 2 dagen niemand wou zien, alleen zn zus, maaaaaar vrijdag gaan we um opzoeken in het ziekenhuis

ohw er komen btw nog maar 2/3/4 ligt eraan wattie van onder wil zegmaar operatie's
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30768577
cool dus het is bijna klaar.

trouwens, vergoed de ziektekostenverzekering dat zomaar?
pi_30769929
quote:
op dinsdag 20 september 2005 19:36 schreef nonneke het volgende:
nou de operatie was vandaag het is allemaal goed gegaan, hij had vooraf al gezegt dattie eerste 2 dagen niemand wou zien, alleen zn zus, maaaaaar vrijdag gaan we um opzoeken in het ziekenhuis

ohw er komen btw nog maar 2/3/4 ligt eraan wattie van onder wil zegmaar operatie's
lekker dat alles goed gegaan is
pi_30769975
quote:
op dinsdag 20 september 2005 20:20 schreef sessy het volgende:
cool dus het is bijna klaar.

trouwens, vergoed de ziektekostenverzekering dat zomaar?
natuurlijk vergoedt de ziektekostenverzekering dat niet zomaar, maar vergoedt zij het omdat het gaat om een erkende aandoening, waarvoor hrt/srs de enige behandeling is die echt wat uithaalt.
pi_30892485
niet lullig bedoeld of zo maar krijg je als man die vrouw wordt ook haren op je kutje? ik bedoel als vrouw heb je ook haren groeien op de venusheuvel en de mannen waar ik mee sliep hadden ze (nagenoeg) alleen op de ballen, en die huid is heel anders, veel meer zoals schaamlippen. en hoe gevoelig zijn die nieuwe geslachtsorganen, krijg je nog wel een orgasme?
pi_30893657
quote:
op zaterdag 24 september 2005 17:54 schreef sessy het volgende:
niet lullig bedoeld of zo maar krijg je als man die vrouw wordt ook haren op je kutje? ik bedoel als vrouw heb je ook haren groeien op de venusheuvel en de mannen waar ik mee sliep hadden ze (nagenoeg) alleen op de ballen, en die huid is heel anders, veel meer zoals schaamlippen.
dat weet ik eigenlijk niet hoe dat precies zit. het geheel wordt geinverteerd, en de meeste chirurgen verwijderen daarbij de haarzakjes, omdat het anders naar binnen zou groeien. ik kan me dus voorstellen dat het kaal blijft..
quote:
en hoe gevoelig zijn die nieuwe geslachtsorganen, krijg je nog wel een orgasme?
dat hangt af van de kwaliteit van de chirurg. de huid van de eikel wordt gebruikt om een clitoris te construeren. belangrijk hierbij is dat de zenuwbanen niet beschadigen. wanneer alles goed gaat, schijnen orgasmes mogelijk te zijn, en schijnt de gevoeligheid niet onder te doen voor die van een biologische vrouw. het duurt wel enige tijd na de operatie eer het gevoel terug komt.
pi_31176826
zo lang geleden dat ik hier gereagert heb, intussen natuurlijk gesprekken gevolgd en over ongeveer 6 weken krijg ik de uitslag.. verder behandelen of niet verder behandelen.

dus als het meezit over 6 weken al met hormonen beginnen..

mijn pshyg. zag geen reden om verdere behandeling te stoppen, dus dat klinkt positief.
pi_31177110
quote:
op dinsdag 4 oktober 2005 15:37 schreef doagere het volgende:
zo lang geleden dat ik hier gereagert heb, intussen natuurlijk gesprekken gevolgd en over ongeveer 6 weken krijg ik de uitslag.. verder behandelen of niet verder behandelen.

dus als het meezit over 6 weken al met hormonen beginnen..

mijn pshyg. zag geen reden om verdere behandeling te stoppen, dus dat klinkt positief.
je had eind juli je in-take. daarmee gaat alles behoorlijk snel.. hoeveel gesprekken en welke onderzoeken heb je eigenlijk gehad?
  woensdag 5 oktober 2005 @ 06:28:10 #144
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_31195777
gaat wel erg snel in groningen, snap nie dat het vu wachttijden heeft van 4-5 maanden zeker
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_31195833
hoe vaak komt dit nou voor, statistisch?
pi_31196115
quote:
op woensdag 5 oktober 2005 06:56 schreef dennismoore het volgende:
hoe vaak komt dit nou voor, statistisch?
schattingen lopen enigszins uiteen. voor zover ik weet is het wereldwijd ongeveer 1:50.000 m->v en 1:100.000 v->m. nederland is wereldwijd koploper met 1:12.000 m->v en 1:30.000 v->m. ook met die cijfers blijft het echter iets dat zeldzaam te noemen is.
pi_31196121
quote:
op woensdag 5 oktober 2005 06:28 schreef danielluh het volgende:
gaat wel erg snel in groningen, snap nie dat het vu wachttijden heeft van 4-5 maanden zeker
misschien dat er in groningen iets minder tijd zit tussen gesprekken, en dat op dezelfde dag gesprekken en tests worden gedaan. dan zit je al ongeveer op de helft van de tijd die het bij de vu in beslag neemt..
pi_31196912
quote:
op woensdag 5 oktober 2005 06:28 schreef danielluh het volgende:
haj danieluh

ja toen ik 6 weken hoorde dacht ik ook van.. huh? begin maart heb ik een verwijskaart van de huisarts gekregen, half juli kreeg ik de intake. ik heb bij mijn intake 1 gesprek van ongeveer een uur gehad, na 3 weken kreeg ik een gesprek met 2 personen van ongeveer een uur, daarna moest ik bloed prikken en een test op de computer doen. daarna kreeg ik nog een gesprek met een jongen, deze vroeg mij een aantal dingen in mijn sociale leven. (school, vrienden ect.)

daarna kreeg ik een brief dat ik 28 september moest komen voor een gesprek met nog een pshyg.

gaat inderdaad erg snel..
  woensdag 5 oktober 2005 @ 11:24:49 #149
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_31199336
ik moest toen 2 maanden wachten voor mijn screening, gelukkig ook nie al te lang hoeven wachten, maar langste blijft de rlt en wachtlijst srs
daar kom je toch niet onderuit als je alles in nederland wilt laten doen
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_31199480
klopt, achja ik zie wel.. dat is een beetje mijn motto..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')