Dat ik geen korte broek aan kan, snap ik ook wel.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:04 schreef Sjonnjoop het volgende:
oh omdat het mooi weer is, voldoet een korte broek met nikes
Wat denk je zelf?
wat wil je horen dan, welke kleur pak je aan moet?quote:Op zondag 19 juni 2005 23:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat ik geen korte broek aan kan, snap ik ook wel.
Zie je mij dat zeggen, dat ik in de korte broek ga?
Voor een bedrijf in zoetwaren en dergelijke...quote:Op zondag 19 juni 2005 23:19 schreef Lucky8 het volgende:
Wat voor medewerker buitendienst? Een account manager moet anders gekleed gaan als een installatiemedewerker.
Dit is info waar ik iets aan heb.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:24 schreef Lucky8 het volgende:
Verkoop neem ik aan? Pak en stropdas. Ook als het warm is. Ga je met de auto, pak er dan een met airco, en zorg voor verse deodorant. En let op zweethanden, ga vooraf even naar het toilet en was/droog de handen. Je gaat nu jezelf verkopen, in de buitendienst moet je je baas verkopen. Zelfde trucje, dus je moet nu laten zien dat je het kunt. Kleding, uiterlijk maar ook zaken als zweten, geur, taal zijn van cruciaal belang.
ben je van plan die afstand elke dag te gaan overbruggen?quote:Op zondag 19 juni 2005 23:33 schreef fratsman het volgende:
Het gesprek is woensdag en vind plaats in Amsterdam (Woon zelf in Venlo.) Daarom stel ik de vraag ook. ben zelf van plan om met de trein te gaan...
Ik denk dat het allemaal een beetje afhangt van de functie waar je voor gaat, en de cultuur van het bedrijf. Vooral dat laatste moet je rekening mee houden. Als je naar ABN-AMRO gaat dan zou ik *altijd* een pak aantrekken.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:36 schreef nightfall het volgende:
ik heb van de week zelf ook een gesprekje of 2,. ik trek gewoon een lange nette broek aan met daarboven een nette blouse,. neem gewoon een lichte broek met een niet te donker blousje,. ziet er fris uit, maar toch netjes.
daar heb je gelijk in,. maar voor technische functies is dat echt niet nodig hoor.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:39 schreef Seraphin het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal een beetje afhangt van de functie waar je voor gaat, en de cultuur van het bedrijf. Vooral dat laatste moet je rekening mee houden. Als je naar ABN-AMRO gaat dan zou ik *altijd* een pak aantrekken.
Nee. Sollicitatie is voor een functie in de regio Limburg, maar het bedrijf wat de vacature moet vervullen zit in A'dam.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:37 schreef nightfall het volgende:
[..]
ben je van plan die afstand elke dag te gaan overbruggen?
juist wit,. in zwart zie je elke donkere plek nog eens extra , trouwens voor zwart is het te heet, wit kan meer hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:58 schreef Fe2O3 het volgende:
Zwart overhemd daar zie je geen zweet plekken in ~:-P De broek een wat lichtere kleur (grijzig?) en nette schoenen ...
Je doet je naam eer aan he?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:09 schreef Notoire_Gek het volgende:
Trek een jurk aan.
voor het weer wel ja, als medewerker buitendienst wordt echter een zekere presentatie van je verwacht naar de klanten toe, als je dan zonder colbert bij de sollicitatie komt, geeft dat denk ik niet zo'n goede eerste indrukquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:34 schreef janimie het volgende:
die colbert kan je thuis laten met dit weer
Daarom juist, dat ding gaat over m'n arm mee, en vlak voor de deur gaat ie aan. En als ik weer wegga weer uit.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:10 schreef addie84 het volgende:
[..]
voor het weer wel ja, als medewerker buitendienst wordt echter een zekere presentatie van je verwacht naar de klanten toe, als je dan zonder colbert bij de sollicitatie komt, geeft dat denk ik niet zo'n goede eerste indruk
dat kan prima inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:11 schreef fratsman het volgende:
[..]
Daarom juist, dat ding gaat over m'n arm mee, en vlak voor de deur gaat ie aan. En als ik weer wegga weer uit.
En zo heb ik het ook precies gedaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:26 schreef addie84 het volgende:
[..]
dat kan prima inderdaaden dan inderdaad even je handen wassen en gezicht deppen, niks aan de hand
Nee hoor.... dat gewoon normaal.... hoort bij het vak...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:58 schreef surferr het volgende:
wat belachelijk eigenlijk, Dat je zulke ongemakkelijke en gedwongen kleding aanmoet om "netjes"te zijn.
ik weet wel dat het "normaal" is, en dat het zo hoort.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:22 schreef avotar het volgende:
[..]
Nee hoor.... dat gewoon normaal.... hoort bij het vak...
bedrijfskleding he... zo je wil
Natuurlijk, maar voor wie zou je kiezen las het om een representatieve functie gaat: iemand in net kostuum, fris en schijnbaar niet onder de indruk van de hitte, of iemand met korte mouwen en god verhoede een korte broek, al of niet bezweet? Mijn keuze is duidelijk hoor. Er zijn nog steeds veel mensen, dus klanten, die op formele kleding letten. Zeker als het gaat om account mangers/verkopers/hoe je ze ook verder noemt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:29 schreef Kos het volgende:
Ik zou in korte broek gaan...
Maar je dan op Amsterdam CS (toilet burger king of zo) omkleden... ben je fris en fruitig en kan je droog en schoon naar je sollicitatie... Maar woensdag is het al een stuk koeler dus er is weinig probleem denk ik...
Als ik een sollicitatie af moeten nemen en met 32 graden zit iemand tegenover me met colbert en stropdas, dan verklaar ik die persoon voor gek.
Volgens mij was het eergister OS is van zondag 19juniquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:29 schreef Kos het volgende:
Ik zou in korte broek gaan...
Maar je dan op Amsterdam CS (toilet burger king of zo) omkleden... ben je fris en fruitig en kan je droog en schoon naar je sollicitatie... Maar woensdag is het al een stuk koeler dus er is weinig probleem denk ik...
Als ik een sollicitatie af moeten nemen en met 32 graden zit iemand tegenover me met colbert en stropdas, dan verklaar ik die persoon voor gek.
Dit is dus onzin, een pak is een pak...En omdat men niet bij Oger inkopen heeft gedaan moet men dus casual? Uhuh dacht het niet...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:35 schreef hi2uplz het volgende:
Maatpak. Als je geen maatpak hebt, dan maar casual. Zeker geen C&A pak aantrekken, want daar prikken ze zo doorheen.
Te licht? Moest je op de weegschaal gaan staan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:10 schreef fratsman het volgende:
En ik ben "Te licht bevonden" voor de functie, dus van mij mag er een slotje op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |